2021-04-09, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Adrian leder nu igen, vadfan är det för glitch?

Men nej fan , mer måste rösta
2021-04-09, 21:57
Medlem
Lokhacks avatar
Hoppas de avslöjar omröstningen redan ikväll så Adrian får gå o sova med rekryterna. Vore så kul o se 😂 om C-More vill funka vill säga!! Så tröttsamt med allt strul!!
2021-04-09, 21:58
Medlem
En gång hade en kollega till mig en konversation med en kund som invandrat från Turkiet. Kollegan råkar säga ”förstår du vad jag säger?” och kunden gick i FUCKING taket och vräkte ur sig att han var okänslig, rasist och allmänt dum i huvudet som utgick ifrån att han som invandrare automatiskt inte skulle förstå vad som sades.

Hör denna konversation varje gång Nardos, Pedram eller någon annan vräker ur sig ”föschtåru?”. Skjut. Mig.
2021-04-09, 21:58
Medlem
pukkas avatar
Allaaaaah
2021-04-09, 21:59
Medlem
Om jag kunde slänga ut den där fula skitsnackande Emelie ur huset så vore det Nice
Medlem
Lissabonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Så det har ändra nice , vad paff han kommer bli imorgon . När är röstningen över ??

Finns ingen röstning i min app?
Medlem
Citat:
Fast det där har dom tagit upp det hon sa i pool rummet . Denna vecka har dom pratat ut om exakt detta. Därför har dom kommit närmare tyvärr
Hon vinklar alltid allting. Hon är feg och vågar aldrig stå upp mot Nardos. Delar första plats om husets falskaste med Mergim.
2021-04-09, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Emelie är den största spelaren. Hon leker bara med Dompa som en bricka i spelet.
Lätt att hon är!
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Men nej fan , mer måste rösta
Är röstningen tillbaka?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urkellitow
Varför Dennis? Han är ju den skönaste i huset typ
Sliskig typ. Hånglar framför kameran med Emelie hela tiden röst fiske . Blev General för lätt pga Emelie. Alla killar blir sliskiga med Emelie i huset. Han blir som Alex. Emelie tror att hon är populärast i huset efter General röstningen men det gick inte rösta på allihopa. Dom har redan fått för mycket fördelar av detta. Han tror att hon är populärast i huset men det är Tanja som är det. Emelie minst populär hånglat runt med allt och alla.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Jag fick uppfattningen om att det bara var Emelie han eventuellt blev irriterad på. Dompa nämnde ju bl.a att Madde sagt att inte ens Dompa ska prata med honom om det. Sedan att Dompa säger ”tjejerna håller på” är kanske osmidigt, men tror AD fattar.

Hoppas det.. Tråkigt om Madde ska kastas under bussen för att andra är idioter.
Medlem
Mouchinos avatar
Alltså vad är det som gör att AD är så otroligt rädd för att hamna i närgångna situationer med tjejer? Vem tror han att han är egentligen att smöra sönder och ge komplimanger för att sen spela dum? Han är bara dryg när han springer runt och fjantar sig med alla, han gör det med alla alltså. Är han socialt handikappad eller vad är det för något? Otroligt konflikträdd och flyr så fort det blir för hett om öronen. Sluta då att skapa situationen från början och sluta då att interagera med människor med dolda motiv!!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in