2021-04-09, 21:56
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Men är Dompa seriös? Älskar honom men att fortsätta tjata kanske inte är det bästa efter det AD sa. Vad har de sagt mer exakt och AD? Mitt konto funkar inte tyvärr

Vi åkte på rövcensur så hann inte höra så mycket. Det var typ repris på rökrutan med lite mer push.
Medlem
Anonym396s avatar
HELVETE

Vi får se Julia och Jackie snacka i det turkosa sovrummet i DC utan att någon i det rosa sovrummet är bild!

Vad händer
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag hoppas det.. Tycker det låter som att han är lite irriterad på Madde också trots att hon faktiskt är helt oskyldig idag. De borde inte hetsa om hon inte tar upp det själv.

Jag fick uppfattningen om att det bara var Emelie han eventuellt blev irriterad på. Dompa nämnde ju bl.a att Madde sagt att inte ens Dompa ska prata med honom om det. Sedan att Dompa säger ”tjejerna håller på” är kanske osmidigt, men tror AD fattar.
Medlem
Undrar om det kommer ta en timme för dom att få igång cmore denhär gången också 🙄
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Så det har ändra nice , vad paff han kommer bli imorgon . När är röstningen över ??
Såg inte omröstning vara kvar nu kanske blir snart när rekryternas permis är slut
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Är det ingen i huset som inser att Adrian är bög?

Nej. Han gillar djur. Främst papegojor.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svegarn
Klockan 22 får Simon tvätta duschen
Men varför då?! SiMpAn Är jU eN KiNg! HaN PiSsAr AlLtId i DuScHen FöR aTt hAn är KunG ocH bALL!

Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lissabonfire
Verkligen.
Kan knappast bara vara jag som såg intåget in i poolrummet från utegård en, då dompa och Adrian entrar poolrummet. Snackar något om one love, blicken som Adrian slänger till dompa och sedan pussar honom på kinden.
Han såg ut som en flicka som var väldigt betuttat i sin första kille i mellanstadiet.
Bara hoppas att han vågar komma ut ur garderoben strax.
Han kanske får trycka in den i Joel om han har tur.

VARJE GÅNG Madrian blir satt mot väggen, "jag ska gå på toa", alltid när de handlar om tjejer också.

Min bästa polare i högstadiet som jag satt i skolbänken med i tre år kom ut som gay, flera år efteråt.
Adrian agerar på EXAKT samma sätt. Måste gå på toa vid det snacket om tjejer är bara förnamnet. Efteråt förstod jag varför han lade en extra kram inte bara till mig men även andra killar. Blyg, förstod aldrig att någon tjej gillade honom. Det är helt uppenbart för mig. Killen är gay. Det är dessutom extra manligt att köra bruschan och Tupac varje dag. Han gömmer sig bakom det. Adrian är gay.
2021-04-09, 21:57
Medlem
Så kul när Dennis sa till Adrian att när du vill äta buffén får du äta buffén angående Madde. Adrian svarade att nej nej jag är inte sån
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urkellitow
Varför Dennis? Han är ju den skönaste i huset typ

nej han är en äcklig golbög så mycket som han sprang och skvallrade under veckan till emelei om vad rekryterna pratade om

jag föräktar golbögar han och emelie passar ypperligt ihop lika stora smuts båda 2
Medlem
amiliasharborstes avatar
Jahapp då slutade cmore funka 🤦🏼‍♀️
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Verkligen! Men så lågt alltså? Jag skulle nog ändå vilka gissa på runt 93%.

Ska Tjackisen skryta vidare om att hon är polare med Sami.

Kommer Judith skeda chipsskålen inatt?

Tjockisen tär på mitt välmående.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in