2021-04-09, 21:49
Medlem
Adrian drog kisskortet igen när Dompa och Pedram sa att det ”är dags” att köra på Madde nu
2021-04-09, 21:50
Medlem
HAhahahaha Adiran HOR FEGISEN drog sin undanmanöver igen " jag ska på toa " hahahahahah alltså dra mig baklänges han måste verkligen ut ur detta huset så den ultravackra Maddde kan få släppa loss lite!!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FilurenMiluren
Censur igen...
Problem med Cmore, inte censur
Medlem
Blaisens avatar
Hahaha Dompa tjatar vidare om Madde och Pedram lyssnar då ska Adrian gå på toa
Medlem
Lissabonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det är väl ganska klart att han är ute efter en kille. Han är gay. Han vill krama killar. Punkt.

Verkligen.
Kan knappast bara vara jag som såg intåget in i poolrummet från utegård en, då dompa och Adrian entrar poolrummet. Snackar något om one love, blicken som Adrian slänger till dompa och sedan pussar honom på kinden.
Han såg ut som en flicka som var väldigt betuttat i sin första kille i mellanstadiet.
Bara hoppas att han vågar komma ut ur garderoben strax.
Han kanske får trycka in den i Joel om han har tur.

VARJE GÅNG Madrian blir satt mot väggen, "jag ska gå på toa", alltid när de handlar om tjejer också.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Vore inte förvånad faktiskt..

Varför tror du hans förhållande sprack och vill inte snacka om det. Hans tjej kom på honom och slängde ut honom. Nu lägger hans syster dimridåer på Instagram att det blir Emelie och AD. Inte ett ord om Madde. Varför inte. Jo därför att de vet att Madde är intresserad och kan röja honom.
AD kan inte få en mer genuin tjej som både är vacker och självständig med fötterna på jorden.
Han är gay, bög, stjärtgosse.
Medlem
Anonym396s avatar
''Den dagen du är redo för buffé så är det bara att käka'' Dompa Löve till Adrian

Medlem
Flor-Idas avatar
Och Adrian ska på toa så fort frågorna blir obekväma
Öppna käften och säg vad du tycker istället, mesfjant.
2021-04-09, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lissabonfire
Verkligen.
Kan knappast bara vara jag som såg intåget in i poolrummet från utegård en, då dompa och Adrian entrar poolrummet. Snackar något om one love, blicken som Adrian slänger till dompa och sedan pussar honom på kinden.
Han såg ut som en flicka som var väldigt betuttat i sin första kille i mellanstadiet.
Bara hoppas att han vågar komma ut ur garderoben strax.
Han kanske får trycka in den i Joel om han har tur.

VARJE GÅNG Madrian blir satt mot väggen, "jag ska gå på toa", alltid när de handlar om tjejer också.
hahaha han ghjorde det precis den fjantiga pojken.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalejdoskopet
För en timme sen sa Emilie att Madde var hennes person här inne. Och nu säger hon att Joel är det...

Hon sa att Madde OCH Joel är det om du lyssnade på hela konversationen.
Avslutad
Bara mitt Cmore som sluta fungera?
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
AD verkar ha fattat att hon till störst del ligger bakom det i alla fall. Skönt det, så han inte tror det är Madde. Tror han kommer ta ett snack med Emelie snart.

Jag hoppas det.. Tycker det låter som att han är lite irriterad på Madde också trots att hon faktiskt är helt oskyldig idag. De borde inte hetsa om hon inte tar upp det själv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in