2021-04-09, 21:06
Medlem
Vad håller Rimjobbet på med?
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FilurenMiluren
När Simon visar äkta känslor censurerar TVfitt4 två gånger. Snacka om opartiska.

Det är fake. han låtsas gråter. Alla med fungerande ögon ser att det inte finns tillstymmelse till tårar som rinner.... äckligt o se hur så många idioter blir lurade o inte fattar bättre o inser att han fiskar röster bara. Försöker dra familje kortet o bla bla bla. patetiskt. Som tur är finns det dom med lite IQ som ser igenom det. Även i huset som sitter i soffan.
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Nu vet jag inte om det har något med saken att göra, men Simon är från Tyresö och de flesta som kommer därifrån (som jag vet) är sportnördar. Han har flera gånger sagt att han aldrig riktigt passat in och så. Även varit deprimerad i perioder. Haft det allmänt stökigt, ofta arbetslös etc. Han känner väl press på att han vill bevisa för sina föräldrar att han också kan. Även om dom redan är stolta över honom, så känner han pressen.
Men det känns som föräldrarna aldrig lärt honom att de älskar honom för att han är han. Att det räcker att bara vara Simon. Det tycker jag är föräldraskapets viktigaste uppgift. Något som följer barnet hela livet.
2021-04-09, 21:07
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Vad gör ens Dennis? Bara tillbaka lutad 24/7 och dricker massor av alkohol
Japp, precis som man SKA göra i Big Brother!
Åtminstone var det så när BB var på riktigt, med riktiga människor, riktigt sprit och riktiga bråk framförallt.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vad håller Rimjobbet på med?

Placerar sin bruna näsa närmare någons stjä*thål?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hade det varit för en vecka sedan hade du lätt gjort det!

Phew.
Ja. Jo. Påminn inte mig.
Jag fick nog hammaren i skallen. Nu är det bättre.
Medlem
När Mössan inte kan bli mer irriterande börjar han med någon slags klapp-lek med Madde som stör allt annat ljud.
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
mergim och emelie är så falska

dom är äkta o ser igenom simons fake gråtandes. Dom som inte gör det är sorliga. Och har ett svårt liv då dom ej lever i verkligheten.
Medlem
Mergims denna säsong:

"Alltså förra året....."
"Simon fakkin spoottaa på maaaj, var fan eee respektjen?"
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Vaddå förstört kvällen... Hela huset behöver väl inte samlas runt honom och speciellt inte Nardos som mest sitter och högljutt smattertjattrar honom i anskitet. Det hade räckt om Dompa satt där som faktiskt verkade få honom på bättre humör-

Sitter 1 och grinar samlas alla som gamar kring den som grinar. Tv-tid!
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Instämmer helt. Men det är nog så att de andra är för korkade att inse vad produktionen håller på med. Simon har genomskådat fulspelet och mår självklart dåligt över det, Jag känner igen mig i Simon, jag skulle må likadant, så hjälplöst.

Ja jag tror också att det är det han gjort..
Dessutom har de bara ätit ärtsoppa denna vecka, sovit i logementet, gjort en massa fysiskt medan generalerna och befälen lyxat med pizza och alkohol. Han förlorade en jobbig immunitetstävling m.m.
Vem som helst hade tappat det när man samtidigt ser vissa glassa fram på räkmacka och fattar att de blir favoriserade. Jag är #TeamSimon
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Varför hänger Adrian Tanja i röven?

Bara skoja jag vet varför.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här