2021-04-09, 21:01
Medlem
Vem betalar för att kolla på censur tv.
Medlem
Alltså Nardos vs. Julias peptalk

jag vet ju vem jag skulle vilja ha som psykolog av de två i alla fall EEEEEYYYY
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Alltså Simon var fan top 3 för mig. Men hans jävla grinande och taskiga attityd mot andra i huset.. nu har han ju förstört kvällen för alla där inne. Sånt jävla trams. Dra ut från huset, ta ett jävla blancolån o ge till dina föräldrar om det nu är så viktigt

Vaddå förstört kvällen... Hela huset behöver väl inte samlas runt honom och speciellt inte Nardos som mest sitter och högljutt smattertjattrar honom i anskitet. Det hade räckt om Dompa satt där som faktiskt verkade få honom på bättre humör-
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag förstår Simon..
Allt är riggat för Nardos. Det kommer in influencers och gamla deltagare. Bara hans rum åker.. de som han står nära. Nardos Nardos Nardos.. konstigt att inte alla sitter och bölar eller lämnar huset egentligen så jävla illa den här produktionen sköter säsongen. De vinklar vissa att se hemska ut medan andra får glida på räkmacka.
Instämmer helt. Men det är nog så att de andra är för korkade att inse vad produktionen håller på med. Simon har genomskådat fulspelet och mår självklart dåligt över det, Jag känner igen mig i Simon, jag skulle må likadant, så hjälplöst.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Blaisen, Simon kommer stanna. Bbpolizei hatar Juddan. Eller ja, de flesta gör väl det nu. Först åker Jullan sedan Juddan. Sorry om du gillar henne, men sånt är la läget just nu.

Gillar och gillar, tycker att hon fått oförtjänt mycket skit.
Så länge Tanja, Simon och Dompa sitter i final och Tanja vinner är jag nöjd.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Nej, öppna ögonen o läs vad alla skriver och ser. Det är bara du o kanske någon annan missled själ som inte klarar av att se sanningen. Det är inte bra för dig.

Snarare många härinne som inte klarar av känsliga män. Om du har kollat denna säsong så förstår du att han är en känslig kille.
2021-04-09, 21:02
Medlem
Hahah Emelie säger att det är skådespeleri

Hahah hon är fan lite skön
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
https://youtu.be/geeWj1mb-UA

*wheeze*
Medlem
Klart Mergim är med på att snacka skit om Simon
2021-04-09, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Fan, man undrar om Simon har krävande föräldrar. Varför känner han att han måste prestera och bevisa nåt för dem? Fick han bara kärlek som barn när han presterade något? Blir så ledsen
Nu vet jag inte om det har något med saken att göra, men Simon är från Tyresö och de flesta som kommer därifrån (som jag vet) är sportnördar. Han har flera gånger sagt att han aldrig riktigt passat in och så. Även varit deprimerad i perioder. Haft det allmänt stökigt, ofta arbetslös etc. Han känner väl press på att han vill bevisa för sina föräldrar att han också kan. Även om dom redan är stolta över honom, så känner han den pressen.
Senast redigerad av robcore 2021-04-09 kl. 21:05.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Har inte haft möjlighet att kolla idag. Är militärveckan över?

Antar att de e fest. Hur död är den skala 1-10?
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yes!
Förstår inte hur jag har kunnat leva utan en katt i mitt liv. Hehe.
Konstiga varelser dock.

Det är det som är det fina med dem.. De är älskvärda små svin ❤️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in