Är förvånad att du kunde skriva en mening med tanke på att du uppenbart är blind.
Nej, öppna ögonen o läs vad alla skriver och ser. Det är bara du o kanske någon annan missled själ som inte klarar av att se sanningen. Det är inte bra för dig.
Alltså Simon var fan top 3 för mig. Men hans jävla grinande och taskiga attityd mot andra i huset.. nu har han ju förstört kvällen för alla där inne. Sånt jävla trams. Dra ut från huset, ta ett jävla blancolån o ge till dina föräldrar om det nu är så viktigt
Helvete, ett litet samtal mellan Simon och Emelie om Nardos så brinner hela jävla Instagram.
Jag borde inte titta på dokusåpor då jag hatar kvinnorna/flickorna som följer dessa program. Jag blir fan mer sexistisk för varje dag som går och jag förstår att hat är ologiskt. Miljonen är redan Nardos. Nardospropagandan som produktionen håller på med är för stor. Den enda som har en chans mot Nardos är Tanja men hon får ingen TV-tid i avsnitten eller inlägg på Instagram av BB.
Fittproduktion
TV4 förtjänar all skit då de alltid styr vem som ska vinna
Jag är kvinna, och jag FÖRSTÅR dig. Tycker även att flashback har börjat bli för PK. Stööööör ihjäl mig. Hade jag varit man så hade jag varit gay