2021-04-09, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jovisst. En märklig kattjej fick jag flytta in till.
Men jag har massa fåglar runt omkring och i sommar ett fågelbad.
Så du är riktigt nära
Just det, ditt fågelbad glömde jag bort. Så kanske du kan bjuda in Mössan till din altan så kan ni titta på fåglar tillsammans. Eller hor inte det, han kommer att bli så till sig i byxan så du kommer aldrig bli av med honom.

Jävla hor-censur!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Hörru rensa inkorg - sickat & radera kompis kommer inte fram med PM
Okay 1 sek.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Herregud Nardos förstör allt. Folk på instagram: omajgad hon är så fin och stark, bryr sig om alla.

Jag är så trött på henne.. Hon gör allt för att ta över showen och kamerorna i alla lägen. Varje. Gång. Ingen annan för en syl i vädret utan hon kör sin One-woman-show vare sig de vill eller inte.
2021-04-09, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Vad gör ens Dennis? Bara tillbaka lutad 24/7 och dricker massor av alkohol
Vissa har den gåvan att inte behöva göra mer.
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Det kan dom göra eftersom alla kamerorna inte är igång hela tiden. Dom kollar in i kameran så dom vet vart den finns. Dessutom säger dom i studion. Dennis och Emelie är så söta tillsammans. Sliskigare par har jag aldrig skådat. Det gör dom för att fiska röster. Käka finmiddag varje dag och vara general. Tråkigt för mors och fars grisen att komma hem till deras källare igen och bo där. Väx upp fjortis raggare.

Fattar ingenting. Varför är du så arg? Vad pratar du om för finmiddagar?
Medlem
Känns väl ändå som det är en riktig fjortisfylla för Simon
Dåligt med mat massa alkohol i snabb takt o sen alla uppdämda känslor
2021-04-09, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
En egen liten Lasse hehehe .. Adrian borde få djurförbud.
Vem vet, han kanske redan har det. Är det inte länsstyrelsen som utfärdar sånt? Undrar om han kletar in snoppisen med jordnötssmör och låter sin hund slicka rent den?
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Tror du verkligen att någon kan ''fejkgråta'' över sin familj för att vinna tittarnas stöd? Man måste nog ha ett svart hjärta då. Det verkar inte ens funka då vi i tråden inte gillar det.
Nej det tror jag egentligen inte. Du har en poäng. Bara så innerligt trött på snubben.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Just det, ditt fågelbad glömde jag bort. Så kanske du kan bjuda in Mössan till din altan så kan ni titta på fåglar tillsammans. Eller hor inte det, han kommer att bli så till sig i byxan så du kommer aldrig bli av med honom.

Jävla hor-censur!

Hahaha.
Nääääj inga mössor i mitt hus!
Aldrig.
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Man måste vara hjärndöd för att gå på det

Det är inte ens roligt något mer. Bara patetiskt. Jag förstår fullt ut att han vill vinna miljonen och vill betala tillbaka till sin mamma. Det är fullt acceptabelt. Men offerkoftan måste av snarast. Han verkar ha byggt upp någon sorts bild i sitt trångsynta huvud att alla därinne ska fungera som en sorts livlina till hans mål mot miljonen. Det om något tyder endast på en otroligt egocentrisk självbild. Jag gillar fortfarande honom och tycker han är härlig som bjuder på sig själv men någon måtta får det ändå vara.
Medlem
Detta är big brother:
Nu har vi censur i 10 min 😜🇯🇵👍
Medlem
När Simon visar äkta känslor censurerar TVfitt4 två gånger. Snacka om opartiska.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in