2021-04-09, 18:36
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Fick tittarna verkligen rösta om att rekryterna fick vara med på fest? Såg inget sånt inlägg i appen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Såg en papegojprydnad i en affär idag och tänkte direkt på AD och Lasse
Fan vad skadade vi är. Vet över hos en granne för någon vecka sedan och en av hans kollegor hade mössan på sig exakt som Adrian. Var nära att slita av honom den min hindrade mig då jag aldrig träffat människan innan.

Hur svårt ska det vara att förstå? Det stod ju att befäl och rekryter äter ärtsoppa den här veckan. Det bör väl rimligen innebära att inga snacks ska ätas. Men Adrian hävdade att kameran sa ja!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Smög ju in och Sov med Emelie i natt

Ohh Dompa LOVE!
2021-04-09, 18:37
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Oj vad Simon precis totalförändrades och glömde av att han har lipat i flera timmar när det vankades öl. Adrian flyger DIREKT på snacksen och ifrågasätter om att befälen ska få äta.

Men fick befälen ta del av snacksen.Rekryter och befäl skulle väl bara äta ärtsoppa och dricka alkohol?
2021-04-09, 18:38
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Tydligt när Mergim gick in i huset att han ville förstöra för Simon och delvis Steph,
Första festen var han på Steph att hon inte enbart ska sova med Simon etc och är så tydligt att han är ute efter att få Simon att se dålig ut hela tiden...

Jag hoppas både Steph och Simon blir kvar på måndag

Har varit genomskinligt sen Mareks första dag. Vicky hade samma taktik.

Det är inte bara så att Nardos har stort stöd, hon har även stöd från rätt personer - dvs influencers som har stor impact i cancelkulturen. Exonph, helen candela m.m.

Det är personerna som ligger bakom Nardos framfart på utsidan. De ligger bakom hennes vändning från hatad till en storfavorit att vinna hela tävlingen. Dessa personer har en annan sak gemensamt - de hatar, och har hängt ut Simon flertalet gånger. Lagt ut videos klippta ur sitt sammanhang för att sänka honom och lyfta Nardos. Samma personer försökte även sänka Dompa Löve (twerkincidenten), men misslyckades.

Givetvis blir det enkelt för en liten fitta som Marek att fortsätta på detta spår inne i huset. Lyfta, smöra och hylla Nardos och samtidigt sänka Simon.
Genomskinligt, ja. Effektivt, ja. Det handlar inte om miljonen för Marek. Det handlar om att smöra in sig hos rätt personer på utsidan.

Simon är en curlad 26åring med stora problem. Att ha problem, eller snarare att vara ett problem är en stor del av hans personlighet. Men det är även hans charm. Han visar sig ofta sårbar, till slut. Det är just det jag tycker är underhållande att följa med Simon, hans konstanta krig med sig själv varje dag. Sen är han en sjuk jävel som står upp för sina åsikter hur skeva de än är.
2021-04-09, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Mem fick befälen ta del av snacksen.Rekryter och befäl skulle väl bara äta ärtsoppa?
Nej, de bör de väl inte få. Tanja unnar jag chips, hoppas hon trycker i sig lite till innan de säger åt dem att de bryter mot reglerna. Men BB är ju idioter så de får säkert äta chips fast brevet sa något helt annat.
2021-04-09, 18:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Madde har verkligen svårt att läsa brev. Varför?

Nervös förstås, konstigt hon får läsa så ofta 🤷🏻‍♂️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Men fick befälen ta del av snacksen.Rekryter och befäl skulle väl bara äta ärtsoppa och dricka alkohol?
Tydligen var det ändrade direktiv och befälen fick käka snacksen nu.
Medlem
xrlpyts avatar
Tanja lever livet nu, får öl och chips och är immun. <3
Medlem
Någon som kan sammanfatta vad Adrian och Nardos möte handlade om? Vad ville han prata med henne om?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Fick tittarna verkligen rösta om att rekryterna fick vara med på fest? Såg inget sånt inlägg i appen.

ja men ja sidan hade typ redan innan man röstat 80% så säkert ytterligare en ömröstning som är riggad
2021-04-09, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Fan vad skadade vi är. Vet över hos en granne för någon vecka sedan och en av hans kollegor hade mössan på sig exakt som Adrian. Var nära att slita av honom den min hindrade mig då jag aldrig träffat människan innan.

Hur svårt ska det vara att förstå? Det stod ju att befäl och rekryter äter ärtsoppa den här veckan. Det bör väl rimligen innebära att inga snacks ska ätas. Men Adrian hävdade att kameran sa ja!

Visst rörde den sig inte? Börjar tro att man är knäpp ibland. Men han kallas tydligen CHIPSKUNGEN hemma så atteee...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in