2021-04-09, 16:49
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Släpp henne kompis, det har då jag gjort.

Hennes tid var 2020, bara synd hon inte vann hela skiten då.

du har rätt, det är dags. du är en fin slang. jag hoppar nu på Tanjatåget då hon är har en liten bit av JULLANAURA i sig, kan se det i hennes ögon.

#FARVÄL #TÅRAROCHGLÄDJE #JULLAN #TALLAN
2021-04-09, 16:50
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Varför tvinga sig på Simon med kram och gulligull när han har losat en tävling. De vet hur han är och vet hur han reagerar. Se personen och inte dina egna agendor.
DET är respektlöst och förminskande. Men, med tanke på den enorma egocentrering som råder hos hälften av skitungsrna i huset, kan man inte begära mer. Eller?
Du har helt rätt 🙂
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ut med Judith på Måndag. Sen ut med skitsnackaren Mergim nästa.. Så trött på hans drevande mot Simon från morgon till kväll.
Fattar inte varför idioten får vara med igen sjukt
Medlem
Synd att Simon tappat det den här veckan trodde verkligen han kunde vinna hela bb. Han är fett rolig och underhållande. Men hans beteende denna vecka är inte okej. Synd.
Medlem
vad har hänt?
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Nej. Mergim sade att "som han gjorde i Emelies mat". Alltså spottljud liksom. Inte med saliv.

Ja det är väl lite skillnad... Han var helt slut efter tävlingen. Han kunde knappt andas. Kanske gjorde det utan att tänka ELLER så tyckte han att Mergim var falsk som kom och skulle kramas eftersom han antagligen snappat upp att Mergim snackar skit om honom från morgon till kväll.
2021-04-09, 16:51
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Det gjorde han visst!! Vid köksön direkt efter de kom ut ur uppdragsrummet

Pedram hade tydligen sett det också och kollat på Mergim. Är ingen mening att ljuga om sådan grov grej för att det kommer bli en diskussion.

Simon har varit en av mina favoriter innan men efter denna vecka är jag så jäkla trött på hans tonårsbeteende. Höll med AD igår under festen när han uttryckte frustration över att folk försvarar Simon hela tiden. Dålig förlorare får en absolut vara, det är jag själv, men det finns fan en gräns alltså. Har varit för många gånger då Simon nog varit i en gråzon för autonominering.
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Är det Mergim säger om Simon sant?

Jag har inte sett det...
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
du har rätt, det är dags. du är en fin slang. jag hoppar nu på Tanjatåget då hon är har en liten bit av JULLANAURA i sig, kan se det i hennes ögon.

#FARVÄL #TÅRAROCHGLÄDJE #JULLAN #TALLAN
Eller hur, är lite Jullan 2.0 över Tanja.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lokhack
Ja, tyvärr.

Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Ja! Han gjorde det vid köksön när alla skulle krama varandra när Tanja och Simon kom ut ur uppdragsrummet

Dumt och onödigt gjort av Simon, men avskyr MERGIM som alltid måste snacka skit om någon och göra allt värre
2021-04-09, 16:52
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Varför tvinga sig på Simon med kram och gulligull när han har losat en tävling. De vet hur han är och vet hur han reagerar. Se personen och inte dina egna agendor.
DET är respektlöst och förminskande. Men, med tanke på den enorma egocentrering som råder hos hälften av skitungsrna i huset, kan man inte begära mer. Eller?

Fast alla kramade alla tävlande, speciellt de två som var kvar sist. En kram är inte lika illa som att spotta mot någon, snälla.
2021-04-09, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Pedram hade tydligen sett det också och kollat på Mergim. Är ingen mening att ljuga om sådan grov grej för att det kommer bli en diskussion.

Simon har varit en av mina favoriter innan men efter denna vecka är jag så jäkla trött på hans tonårsbeteende. Höll med AD igår under festen när han uttryckte frustration över att folk försvarar Simon hela tiden. Dålig förlorare får en absolut vara, det är jag själv, men det finns fan en gräns alltså. Har varit för många gånger då Simon nog varit i en gråzon för autonominering.

Fast Simon har försvarat Adrian hela veckan innan men nu när han är befäl så gnäller han på Simon. Adrian är dubbelmoral.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in