2021-04-09, 16:38
Medlem
Ridnes avatar
Kom på en sak som Dikmen sade igår. Han sade att han avskyr när folk tycker synd om sig själv och att hans domstol på Måndag skulle handla om det. Man kan ju ge sig fan på att det är Simon han kommer fokusera på och inte Nardos.

Nardos har varit general och fått privilegier hela veckan men ändå gråtit och tyckt synd om sig själv för att det är sååååå synd om henne. Simon har åtminstone varit rekryt, inte fått mat, fått sova i logementet och tagit emot order, och fysisk aktivitet så han har mer "rätt" att tycka synd om sig själv ändå.

Tyvärr vet man redan nu att Dikmen aldrig kommer kritisera Nardos.
2021-04-09, 16:38
Medlem
Pundar censur...
2021-04-09, 16:39
Medlem
Nu är Adrian igång och trycker på om vikterna igen
2021-04-09, 16:40
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ok, men så sa hon inte när hon tog av sig grejerna, då var det nacken.

Mvh
Lil Zingo
Hon sa det i sovrummet till Nardos, lång jävla utläggning.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slasktratten84
Därför du inte verkar förstå att det inte är en sån stor fördel att ha mkt följare
Jo, om man är skön så är det en fördel.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Ni som klagar på Simon. Vad hade ni tyckt om det kom in gamla deltagare från förra säsongen samt en tjej med över 100k följare när det är en tävling om en miljon kronor?
En tävling då du kämpar allt vad du har för att vinna för och betala tillbaka till sina föräldrar som hjälpt en i deprisson med pengar för att klara sig. Man har ett tydligt mål men det är alltid något som stör det.

Man kan alltid vara bättre men samtidgt varför ska man hata på en person som gör allt för att betala tillbaka!? Jag tror alla hade reagerat på samma sätt!!

Vill dock säga att jag älskar Tanja. Är glad att hon sitter säkert. Men om Simon åker ut så kommer jag inte kolla då han gör säsongen.

Definitivt inte. Vilket du också ser i huset. Det är SIMON som reagerar så. Det är helt ok att Simon tycker det är skevt och uttrycker detta. Det har han gjort 100 ggr. Det hade räckt med 20.

Det är inte ok att kalla folk assface, säga att man hatar dom, att man hatar envisa människor, att människor borde lägga sig för att han skall få frikort, att man hoppas man har covid när folk lider och dör av skiten, att jämföra en temavecka med cancer, att spotta på mat, fräsa ut snorkråkor på bordet, att kalla BB saker när han inte får alkohol och lägga sig och sura i protest, att hota folk med att fysiskt avlägna dom för att han är sur mm mm mm.

Är detta verkligen kontigt att förstå. Det är en 26 årig man vi pratar om. Inte en 12 åring med trotsbesvär.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vad är det med Adrian den Vidrige och vikter?
2021-04-09, 16:41
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja det är en lek och något som alla är överens om men då får man också leken tåla. Ja även vi som tittar på eländet får tåla det såklart. Alla människor är olika och såklart alla består inte av enbart negativa sidor, INGEN. Detta är ett experiment men vi ska utse en vinnare i slutändan och de har valt själva att bli granskade 24/7 hur de hanterar olika situationer och sig själva. Vi är aldrig färdiga som människor och finns alltid massor att lära sig från varandra, även från det som är negativt. Jag försöker objektivt bedöma beteendet hos personer och det måste vi få göra. Jag älskar alla människor där inne men man behöver inte alltid älska allt de gör men ibland älskar jag en del hyss de gör också!

Ja jag diggar dig också kära Groda trots olika tankesätt emellanåt!

Jag köper allt du skriver. Jag är ju likadan och kan gå i taket ofta. Speciellt på AD som jag gillade i början men har nästintill inget förtroende för honom. Men vem vet han kanske kan blixtra till igen. (Jag tror inte det)

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Ni som klagar på Simon. Vad hade ni tyckt om det kom in gamla deltagare från förra säsongen samt en tjej med över 100k följare när det är en tävling om en miljon kronor?
En tävling då du kämpar allt vad du har för att vinna för och betala tillbaka till sina föräldrar som hjälpt en i deprisson med pengar för att klara sig. Man har ett tydligt mål men det är alltid något som stör det.

Man kan alltid vara bättre men samtidgt varför ska man hata på en person som gör allt för att betala tillbaka!? Jag tror alla hade reagerat på samma sätt!!

Vill dock säga att jag älskar Tanja. Är glad att hon sitter säkert. Men om Simon åker ut så kommer jag inte kolla då han gör säsongen.

Jag hade tänkt till den personen med 100k följare: Lycka till här i Big Brother där inget är klippt och man kan följa dig 24/7, du är inte så som du visar upp på sociala medier. Är du 1 procent oskön kommer följarna vända sig emot dig. Du kommer att bli avslöjad !
Senast redigerad av slasktratten84 2021-04-09 kl. 16:43.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10

joel exposade dock honom ganska snabbt med att "det var inte så du sa" i soffan för där snackade han riktig jävla mycket skit och ville att simon skulle få alla vikter
2021-04-09, 16:42
Medlem
Jagtardindotters avatar
detta gör så ont att skriva men JULLAN ser inte ut att trivas, hon vill nog hem till grannen och svante ÅHHHHHHHHH SVANTE<3

hon behöver ett gäng som vågar och släpper loss lite och det finns inte så................................................ ...........

jag är ok med att låta JULLAN åka hem, ELLER? Är jag OK? JAG VET INTE, är så kluven.

#KLUVEN #SVANTE #SLÄPPTAGET #VÄGLEDNING
2021-04-09, 16:42
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
TÄNK POSITIVT!

Klart hon åker!!!👍👍👍👍

Hoppas.. Kermith har lovat mig det nu så nu får han stå vid sitt ord

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto