Citat:
Ursprungligen postat av
-Luilv-
Ni som klagar på Simon. Vad hade ni tyckt om det kom in gamla deltagare från förra säsongen samt en tjej med över 100k följare när det är en tävling om en miljon kronor?
En tävling då du kämpar allt vad du har för att vinna för och betala tillbaka till sina föräldrar som hjälpt en i deprisson med pengar för att klara sig. Man har ett tydligt mål men det är alltid något som stör det.
Man kan alltid vara bättre men samtidgt varför ska man hata på en person som gör allt för att betala tillbaka!?
Jag tror alla hade reagerat på samma sätt!!
Vill dock säga att jag älskar Tanja. Är glad att hon sitter säkert. Men om Simon åker ut så kommer jag inte kolla då han gör säsongen.

Definitivt inte. Vilket du också ser i huset. Det är SIMON som reagerar så. Det är helt ok att Simon tycker det är skevt och uttrycker detta. Det har han gjort 100 ggr. Det hade räckt med 20.
Det är inte ok att kalla folk assface, säga att man hatar dom, att man hatar envisa människor, att människor borde lägga sig för att han skall få frikort, att man hoppas man har covid när folk lider och dör av skiten, att jämföra en temavecka med cancer, att spotta på mat, fräsa ut snorkråkor på bordet, att kalla BB saker när han inte får alkohol och lägga sig och sura i protest, att hota folk med att fysiskt avlägna dom för att han är sur mm mm mm.
Är detta verkligen kontigt att förstå. Det är en 26 årig man vi pratar om. Inte en 12 åring med trotsbesvär.