2021-04-09, 16:23
Medlem
Simon kommer lämna inom kort. han vet att miljonen är omöjlig att få
2021-04-09, 16:24
Medlem
Stoppa tillbaka Nardos i barnvagnen, rulla ut henne i slussen och ge henne en napp.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Judith MÅSTE ut på måndag!!!

Kan vi snälla jobba för det alla FB nissar? Snälla!!! Det skulle sticka så ini helvete i Gamnackens ögon som sagt!

Aldrig! Surkuken Simon ska ut
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Vet vi om någon kommer att sitta mot Julia? Har vi fått reda på vem i så fall? Hittar ingen information.

Produktionen sitter väl och brainstormar nu hur de ska säkra Juddan när denna tävling inte gick som de tänkte eftersom Judith lade sig för att hon inte ville slicea Simon och Judith med sitt pannben
Medlem
Hahaha dör , Nardos kan fan inte räkna. Skrattar som fan , när hon diskutera vikterna såg klippet på Instagram , roligt att hon ej ger sig inte tro hon har rätt 😂😂😂
2021-04-09, 16:25
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Fast att vara så bitter och att klaga på Tanja är inte bara att visa känslor. Det är ganska elakt av honom och säga att Tanja får stanna tack vare att hon har följare mm. Hon hade fått stanna även om hon haft 200 följare då ingen kan ogilla henne. Oavsett vill jag ha kvar Simon, dock tycker jag hans grinighet går ut över övriga när han håller på såhär.
Yes, är en bergochdal bana med honom.
Just på grund av sånt här fjantskit har jag irriterat mig på honom, men då och då blixtrar han till och är riktigt lustig som igår kväll tex.

Fattar inte riktigt? Han beter sig ju som en 5 åring ibland när han förlorar?
Han måste ju vara jävligt bortskämd eller van att alltid få som han vill?
Eller är det nån jävla psykisk störning av något slag?
Medlem
Hoppas det blir en militärvecka till fast man vänder på steken, rekryterna blir generaler och vise versa.
Medlem
amiliasharborstes avatar
Nu lär väl endast en person få lämna för att de ska rädda Judith.... kräks
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Simon kommer lämna inom kort. han vet att miljonen är omöjlig att få
Annars är han dummare än vad jag trodde. Vilket inte är lite. Eftersom han redan fattar allt, vem som vinner och varför och inte njuter av att "bara vara" i huset borde han ju rimligtvis lämna. Om inte annat så för att backa upp sitt skitsnack.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Emelie går till final, möjligtvis Tanja med. Kan tänka mig Joel eller Adrian är sista, om inte Nardos.

Fan nu sa jag förfan nästan alla. Spännande som fan!

AD är min favorit för han är en sjukt genuin människa oavsett hur mycket folk bölar på honom här, helt utan anledning. Folk är så jävla onda att dom inte klarar av att han är genomsnäll och bryr sig om allt och alla.

Adrian kommer till final precis som Lennie. Snarlika i folks ögon kan jag tänka mig.

Haha.
AD är egentligen en genomsnäll jävel.
Visst kan han trigga med sitt snack och påhitt. Men han är inte ond.
Jag kan definitivt trigga på hans tofflihhet. Men annars är det en mjukis.
Medlem
Judith ska ut. Det är väl dock omöjligt eftersom hon är BBs enda lebb.
2021-04-09, 16:26
Medlem
Sir_Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Jag förstår vad Simon menar. Men Tanja hade varit älskvärd utan hennes följare också. Finns inget negativt med henne.
Jag kommer rösta kvar Simon avsett vad. Det där huset är ingenting utan honom och Tanja.
Steph OUT!

Ja men det är just det!
Hon får sina följare med sig (så klart för hon är en fantastisk människa) plus de som ser på BB! Alltså fördel!

Det är ju stor skillnad på om dina 100000 följare + BB tittarna tycker om dig och röstar på dig.
Än om dina 1000 följare + BB tittarna tycker om dig och röstar på dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in