2021-04-09, 16:18
Medlem
Usch tar en paus nu. Att man kan ge en fin människa som Tanja skit bara för att HoN hAr FöLjArE. Uppenbarligen förtjänar hon att vara så omtyckt som hon är.
2021-04-09, 16:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Kan aldrig tänka mig att han kommer till final. Seriöst.

Emelie går till final, möjligtvis Tanja med. Kan tänka mig Joel eller Adrian är sista, om inte Nardos.

Fan nu sa jag förfan nästan alla. Spännande som fan!

AD är min favorit för han är en sjukt genuin människa oavsett hur mycket folk bölar på honom här, helt utan anledning. Folk är så jävla onda att dom inte klarar av att han är genomsnäll och bryr sig om allt och alla.

Adrian kommer till final precis som Lennie. Snarlika i folks ögon kan jag tänka mig.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Hahah jag dör? Judith menar alltså att hon medveten la sig, hon ville inte ”slicea dom med sitt pannben”

Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Nu påstår Judith att hon gav upp frivilligt för att hon inte ville köra över Simon och Tanja med ”sitt pannben”...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Varför? Hon är totalt osynlig, nollställd i fejset.

Jag tror Svante vill ha hem henne asap. Alla djurvänner borde rösta hem Julia.

Hon hade sin chans förra året och har uttryckt sig att hon är där för att hjälpa de andra deltagarna och redan längtar hem, även om jag älskar Julia vill jag inte rädda henne framför någon som gör detta första gången och drömt om det, känns inte rättvist
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fasen. Ibland önskar man att samla en trupp Flashbackare och sitta tillsammans med en bärs och gilla och hata allt. Tänk, alla har olika åsikter i gruppen och man tokdiskuterar. Nästa BB kanske diskussionen sker på clubhouse eller liknande. Det vore kul.

Det vore helt fantastiskt Grodan!!!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Fast att vara så bitter och att klaga på Tanja är inte bara att visa känslor. Det är ganska elakt av honom och säga att Tanja får stanna tack vare att hon har följare mm. Hon hade fått stanna även om hon haft 200 följare då ingen kan ogilla henne. Oavsett vill jag ha kvar Simon, dock tycker jag hans grinighet går ut över övriga när han håller på såhär.

Yep. Det är subjektivt att prata om känslor. Jag kan bli lack som många inne i huset. Man visar känslor olika. För dig heter det bitter för något annan ärlighet. Klart att vi skall diskutera det och även sätta namn på det. Simon har extremt kort stubin, han får ut skiten på sitt sätt och går vidare. Jag gillar Simon, och jag köper alla hans sidor, även om jag ibland inte är med på tåget.
2021-04-09, 16:20
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hoppas att du åtminstone röstar på Steph på Måndag då så vi har chans att få ut sexofredaren Judith.
Vet vi om någon kommer att sitta mot Julia? Har vi fått reda på vem i så fall? Hittar ingen information.
Medlem
amiliasharborstes avatar
Hörde jag rätt att Judith gav upp för att hon inte ville köra över dem? Lol
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Det är subjektivt att prata om känslor. Jag kan bli lack som många inne i huset. Man visar känslor olika. För dig heter det bitter för något annan ärlighet. Klart att vi skall diskutera det och även sätta namn på det. Simon har extremt kort stubin, han får ut skiten på sitt sätt och går vidare. Jag gillar Simon, och jag köper alla hans sidor, även om jag ibland inte är med på tåget.

Är det att visa känslor att kalla någon assface också?
Medlem
Klarar inte av Judiths godhetsvansinne
2021-04-09, 16:21
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Hörde jag rätt att Judith gav upp för att hon inte ville köra över dem? Lol
Du hörde rätt
2021-04-09, 16:21
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Jag förstår vad Simon menar. Men Tanja hade varit älskvärd utan hennes följare också. Finns inget negativt med henne.
Jag kommer rösta kvar Simon avsett vad. Det där huset är ingenting utan honom och Tanja.
Steph OUT!
Håller med om allt förutom att Ljudith måste ut först

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in