2021-04-09, 16:21
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Nu påstår Judith att hon gav upp frivilligt för att hon inte ville köra över Simon och Tanja med ”sitt pannben”...

HAHAHA vilken megatönt hon är.. Må hon få åka hem på Måndag. Antagligen kommer produktionen fixa en ny immunitetstävling imorgon. Blir väl hockey så Judith vinner
Eller så får generalerna välja en till som ska bli immun....
2021-04-09, 16:21
Medlem
Och nu är dc tillbaka till Nardos i vanlig ordning😂
2021-04-09, 16:22
Medlem
Conny63s avatar
Då blir det en enkel röstning rösta kvar steffie 1 röst o Simon 1 röst TV4 play o cmore apparna bara köra så
Medlem
Folk säger att Tanja är helt felfri. Är inte detta konstigt? Vi har aldrig sett en dålig sida från henne. Det gör man med alla andra människor. Nästan som att det är falskt? Sedan är hon väldigt konflikträdd och folk tolkar det som att hon är mogen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Hahah jag dör? Judith menar alltså att hon medveten la sig, hon ville inte ”slicea dom med sitt pannben”

Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Nu påstår Judith att hon gav upp frivilligt för att hon inte ville köra över Simon och Tanja med ”sitt pannben”...

Hon är någon Simon kan lära av om han prompt vill fortsätta kalla sig ”dålig förlorare”. Här har vi det!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Är det att visa känslor att kalla någon assface också?

Absolut. Name dropping är en del av det.
Är det rätt? Det får du själv avgöra.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Det är subjektivt att prata om känslor. Jag kan bli lack som många inne i huset. Man visar känslor olika. För dig heter det bitter för något annan ärlighet. Klart att vi skall diskutera det och även sätta namn på det. Simon har extremt kort stubin, han får ut skiten på sitt sätt och går vidare. Jag gillar Simon, och jag köper alla hans sidor, även om jag ibland inte är med på tåget.
+1
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Emelie går till final, möjligtvis Tanja med. Kan tänka mig Joel eller Adrian är sista, om inte Nardos.

Fan nu sa jag förfan nästan alla. Spännande som fan!

AD är min favorit för han är en sjukt genuin människa oavsett hur mycket folk bölar på honom här, helt utan anledning. Folk är så jävla onda att dom inte klarar av att han är genomsnäll och bryr sig om allt och alla.

Adrian kommer till final precis som Lennie. Snarlika i folks ögon kan jag tänka mig.

Adrian är en idiot. Lennie var intetsägande och konflikträdd och tråkig men han var åtminstone snäll och verkade genuin till skillnad från den falska Adrian.
2021-04-09, 16:23
Medlem
FishGbgs avatar
Judith påstår att hon inte äns var trött lmao
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Hörde jag rätt att Judith gav upp för att hon inte ville köra över dem? Lol

Haha tänkte också på det. Nu låter det ju som hon hade orkat hur länge som helst, men hon var ju heeelt slut ju. !!?? 😅
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Bästa Tanja, hon är grym!
Emelie den surfittan satte sig och surade i soffhörnet, hennes plan att Tanja skulle sitta löst gick åt helvete.
Emelie ska ut så fort finns en chans.

Simon ska han ge sig på Tanja för att han är klenare och omtyckt. Han är så jävla dum i huvudet.
Fast hon säger själv att hon tror Tanja vinner och kommer överleva varje måndagsfinal. Jag tror hellre hon vill det för att slå ut Julia Emelie vet att Tanja är starkast därinne, hon är inte dum
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Det är subjektivt att prata om känslor. Jag kan bli lack som många inne i huset. Man visar känslor olika. För dig heter det bitter för något annan ärlighet. Klart att vi skall diskutera det och även sätta namn på det. Simon har extremt kort stubin, han får ut skiten på sitt sätt och går vidare. Jag gillar Simon, och jag köper alla hans sidor, även om jag ibland inte är med på tåget.
Ja, uppenbarligen fungerar han så. Det är i alla fall tydligt att han behöver släppa ut allt för att gå vidare. Positivt eller inte?! Jag tycker bara att det är trist att han risker att skjuta dig själv i foten genom att gnälla på Tanja när hon precis på egen hand vunnit en immunitet. Oavsett vad då gillar jag Simon och han är min favorit tillsammans med Tanja. Dagen de står mot varandra kommer jag förmodligen rösta på Simon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in