2021-04-09, 16:14
Medlem
Sir_Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arkasnass
Förklara för mig hur Tanja inte kan ha en fördel med att vara influencer med 100K följare och föredetta deltagare i PH? Hon har redan massor av fans som röstar på henne.

Exakt! Speciellt när det visar sig att hon är exakt så som hon förväntas vara (till skillnad från Anty)!
2021-04-09, 16:14
Medlem
Paladins avatar
Och Steph som svansar efter som i ett destruktivt förhållande. Försöker lugna och fixa för sin aggressiva man.
2021-04-09, 16:15
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Tanja vinner på att vara som hon är, inte pga antal följare.

Simon och Tanja har varit mina favoriter.
Men nu hoppas jag Tanja vinner.
Simon är så bitter. Tyvärr.
Simon var min favorit hade svårt att bestämma mellan honom och Tanja, tack Simon nu behöver jag inte fundera längre. Tanja är en glasklar vinnare!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Tänkte exakt samma tanke.

Hade han varit sportslig nu och inte satt sig i hörnet och gnällt så tror jag att folk hade tyckt lite synd om honom. Nu tänker man bara att JA MEN RÄTT ÅT DIG att du inte vann din jävla crybaby.

Ja, och tycker det är så orättvist gentemot Tanja. Kan absolut förstå att det väcks en oro när en person med ett stort följe sen innan kommer in, men faktum kvarstår att det inte är avgörande. Exempelvis Anty från förra året. Och det håller inte att säga saker i stil med att Anty var en elak mobbare och bla bla bla, vad spelar det för roll? Följer folk henne för att hon är en kass person då, eller vad? Tror dessutom det överskattas hur stor andel av följarna som ens bryr sig om BB.

Tanja är en så jäkla fin person, på alla vis. Hon har varit helt underbar från det att hon satte sin fot i det där huset. Att Simon har mage att fortsätta trycka på att hon är känd sen innan är förkastligt.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Writerday
Frågan är om Simon kommer till final och förlorar just mot Tanja. Hur kommer han reagera då?
Kan aldrig tänka mig att han kommer till final. Seriöst.
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Vi måste behålla Julia oavsett vem hon står mot!
Varför? Hon är totalt osynlig, nollställd i fejset.

Jag tror Svante vill ha hem henne asap. Alla djurvänner borde rösta hem Julia.
2021-04-09, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Ööö jo? Bilden hennes följare hade efter hennes medverkan i PH är att hon är exakt så här som hon är inne i huset! Fan jag själv hade synen på att Tanja skulle vara exakt så här innan efter att ha sett PH.

Du skrev innan att Antys följare inte kunde veta om att hon var en mobbare inne huset ? Du drar dina slutsatser med facit i hand, det är det som är problemet.

Jag hade också denna synen på Tanja innan hon klev in.Men med erfarenhet från tidigare säsonger så har det så gott som alltid blivit att man upptäckt massa med dåliga sidor hos någon när man följt dom 24/7. Tanja är helt unik där, gör inte ett enda "fel" vilket INGEN kunde veta om INNAN.
2021-04-09, 16:17
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Det spelar ingen roll vem Simon sitter mot! Hade han suttit mot Hitler eller Stalin så hade jag ändå röstat för att få ut Simon. Han är en vidrig o negativ människa som inte förtjänar att vara kvar! Less på alla er som ska försvara honom! -.-

Hoppas att du åtminstone röstar på Steph på Måndag då så vi har chans att få ut sexofredaren Judith.
2021-04-09, 16:18
Medlem
Ut med Judith på måndag
Medlem
Hahah jag dör? Judith menar alltså att hon medveten la sig, hon ville inte ”slicea dom med sitt pannben”
Medlem
RegnochSols avatar
Nu påstår Judith att hon gav upp frivilligt för att hon inte ville köra över Simon och Tanja med ”sitt pannben”...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
På vilket sätt är det en fördel? Det är samma villkor för alla andra därinne, att han inte råkar ha lika mycket följare är inget Tanja kan rå för. Han är inget annat än ett äckligt kryp som tror det ska vara räkmacka fram till miljonen. Han kan dra åt helvete.
Det är väl självklart att det är en fördel. Jag tycker Tanja är hur bra som helst så det är inte så att jag försöker ta nåt från hennes prestation. Men att ha en sån följarbas när man går in är ingen nackdel och det kan du inte prata runt.
Anty åkte ut för hon var en mobbare och alla fick nog. Tanja är en helt annan människa och hon är samma person i huset som hon är på sociala medier så hennes följare kommer inte vända henne ryggen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in