2021-04-09, 16:12
Medlem
Vi måste behålla Julia oavsett vem hon står mot!
Medlem
Tanja vinner på sin personlighet, hon är positiv och har ett bra psyke, samt presterar bra i tävlingar och är omtyckt i huset. Så hon är en stark kandidat till vinsten.😉
Medlem
lillaflippens avatar
Om Tanja inte hade varit känd sedan innan (även fast inte alla här visste vem hon var) så är det ju inte säkert att hon hade fått vara med. Jag älskar hennes positivitet och glädje, jag har INGET emot henne, men hade hon i sin presentation sagt att hon bara är glad, aldrig sur, och så som hon är så kanske det inte hade varit tillräckligt för att BB hade valt med henne?

Jag gillar henne verkligen, men tänker att BB, förut iaf, ville ha personligheter som kunde skapa lite drama och underhållning och det kanske inte hade varit Tanja då som var första valet till det?

Nåja, hon kämpade bra och väl värd vinsten 😊
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Fantastiskt. Tar många människor en herrans massa fler år innan man kommer dit. Om någonsin.

Eller hur! Jag är nästan dubbelt så gammal och är inte i närheten ännu 🤣
2021-04-09, 16:13
Medlem
Mouchinos avatar
Okej nu handlar detta om 1miljon kronor och ska de inte behöva göra ett skit och inga prövningar utan bara ligga och dega, få gratis mat, alkohol, festa och ligga i bubbelnuggen? Fan heller!
Medlem
Paladins avatar
Jag kräks lite nu. Kräks.
Medlem
Förklara för mig hur Tanja inte kan ha en fördel med att vara influencer med 100K följare och föredetta deltagare i PH? Hon har redan massor av fans som röstar på henne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Han sa ju något i stil med att Tanja spricker inte, hon är alltid glad och positiv.
Alltså får hennes följare se exakt det de tycker om med henne. Alltså fördel för att många redan tycker om Tanja som är som hon är och röstar på henne, plus alla som blir att tycka om henne under säsongens gång.

Självklart hade det varit stor nackdel om det visade sig att hon var en mobbare istället.

Ingen av Antys följare visste att hon var en sådan hemsk människa, så det går inte att jämföra som Mergim gör.

Uppenbarligen har hon visat sitt sanna jag innan hon klev in i huset då. Fattar inte varför hon ska få skit för det. Vill Simon att hon ska vara vidrig så att han kan vinna BB? Börjar tro det. Det är HANS inställning det är fel på.
2021-04-09, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Judith MÅSTE ut på måndag!!!

Kan vi snälla jobba för det alla FB nissar? Snälla!!! Det skulle sticka så ini helvete i Gamnackens ögon som sagt!

Jag vill också att Judith åker ut på måndag.
Medlem
Det spelar ingen roll vem Simon sitter mot! Hade han suttit mot Hitler eller Stalin så hade jag ändå röstat för att få ut Simon. Han är en vidrig o negativ människa som inte förtjänar att vara kvar! Less på alla er som ska försvara honom! -.-
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ok Grodis <3 Nu litar jag på dig! Ska lägga champagne på kylning!
Fasen. Ibland önskar man att samla en trupp Flashbackare och sitta tillsammans med en bärs och gilla och hata allt. Tänk, alla har olika åsikter i gruppen och man tokdiskuterar. Nästa BB kanske diskussionen sker på clubhouse eller liknande. Det vore kul.
Medlem
Frågan är om Simon kommer till final och förlorar just mot Tanja. Hur kommer han reagera då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in