2021-04-09, 16:05
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nu imponerade Tanja i denna tävling. Nu är produktionen i krismöte då hon kan utmana Nardos om miljonen. Undrar om Tanja äntligen får TV-tid imorgon?

Kommer nog bara visa när. Nardos kommer in o håller peptalk
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Precis. Hade NOLL koll på vem hon var innan BB. Hon vinner på personlighet och kämparglöd. Underbar kvinna!
+1 Visste inte heller vem hon va då jag aldrig kollat på PH men hon är helt underbar! Gnäller inte, bra attityd, glad för andra när dom vinner. En värdig vinnare!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nu blev Mergim lack också, chilla mannen.

Det var bra av honom att säga ifrån till Simon. Han beter sig förjävligt varje gång han förlorar något!
Jag förstår hans irritation gentemot följare osv osv MEN...Tanja är grym som person och just nu trycker han ner henne o det är kasst! 😡
Han behöver växa upp när det gäller den biten, otroligt barnsligt!
2021-04-09, 16:06
Medlem
Sir_Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slasktratten84
Tanja hade väl också kunnat vara en mobbade och betett sig illa ?

Nu är ju inte Tanja det, så därför har hon fördel eftersom hon är som hon är

Anty visade sig vara en mobbare, något hennes följare inte visste
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urkellitow
Han är ju bara en extremt dålig förlorare. Jag hade sådana i klassen hela min skolgång, alla måste väl ha haft någon sån i klassen? Den där som det inte går att prata med på några timmar efter att hen har förlorat på gymnasiklektionen??
Annars är Simon den ända där inne som är 100% ärlig och inte har ett filter.

Simon har min röst!

Simon har jag på en andra plats 🙂
Medlem
Citat:
Snälla. Ut. Med. Simon. Han är en TÖNT! Han är rolig 5% av tiden och sur, gnällig, bortskämd och bitter 95%!

Håller med!! Han ska ut! Gillade honom i början men nu är han bara en looser! Han kör samma story hela tiden, han ska vinna för sin familjs skull bla bla bla.
Han har alkohol problem för det första och spelprogram som han själv erkänt, vinner han kommer pengarna gå till det.
Nej tack och hej på måndag
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Simon är alltid en dålig förlorare, låt han va det. Det går över om 10 minuter

Han har tjatat om det där sen Tanja kom in så köper inte att han är dålig förlorare just nu han är en dålig förlorare varje dag. Sen går han väl och kysser Tanjas röv och gråter krokodiltårar.
Nej nu är jag trött som fan på honom.
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Det var bra av honom att säga ifrån till Simon. Han beter sig förjävligt varje gång han förlorar något!
Jag förstår hans irritation gentemot följare osv osv MEN...Tanja är grym som person och just nu trycker han ner henne o det är kasst! 😡
Han behöver växa upp när det gäller den biten, otroligt barnsligt!

Ingen trycker ner Tanja!
Medlem
Paladins avatar
Tanja visar igen att hon alltid är den större personen. Kramar människan som försöker trycka ner henne.
2021-04-09, 16:07
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Precis. Hade NOLL koll på vem hon var innan BB. Hon vinner på personlighet och kämparglöd. Underbar kvinna!

Jag tycker inte hans beteende är rätt. Men att du inte visste vem hon var tar inte bort det faktum att hon nyss varit med i en annan dokusåpa, kom till final och är en influencer som är ganska känd. Däremot tycker jag inte han ska ta ut den ilskan så som han gör nu.
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av -h3lic0pt3r-
simon är fan en riktig jävla horunge just nu, fyfan vilken jävla kärring .. bra att han förlora efter dem kommentererna till tanja, ut med horungen på måndag!
Ja ellerhur vad är det för liten lipig horunge, han kan åka hem direkt ingen bryr sig om honom och hans stammande
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag jättelovar.
När hade Grodan fel Ridne.
Jag dubbellovar.

Ok Grodis <3 Nu litar jag på dig! Ska lägga champagne på kylning!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in