2021-04-09, 15:39
Medlem
Thequeenofthehouses avatar
Fy fan va jag älskar dej Tanja...Vilken kvinna du är💯❤️❤️❤️The queen of the house 2021!!!
2021-04-09, 15:39
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcus20
Adrian har ej skött sitt jobb rätt den här veckan. Madde sög på sitt jobb hon med.
Dennis sov hos Emelie inatt och bröt mot reglerna.
Emelie har inte haft på sig sin outfit rätt (bytt bort byxorna).
Känns som att det ej blir straff för vissa...

Men, men många säger att AD är en värsting och nu stolpar du upp att andra också gör fel. Vad är det som gäller egentligen. De andra har ju inte gjort något fel, eller.
2021-04-09, 15:40
Medlem
Anonym396s avatar
Så här länge har DC aldrig varit borta från Nardos
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Det är INTE skattat och klart. Dom SKA betala skatt på miljonen 30% minst, så dom för bara runt 700k i handen/på kontot. Detta är inget lottospel...
Så märkligt. Deltagarna verkar fått till sig att det är skattat och klart. De diskuterade detta för ett tag sedan (två av dem. Kommer ej ihåg vilka).
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Oj oj nu brinner det i vardagsrummet
Vad händer?
Medlem
Anonym396s avatar
Behövs fucking tävlingar för att DC inte ska vara på Nardos
2021-04-09, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Lite off-topic, men vem är din favoritmassmördare? Ska vi se några brittiska kriminalare?
Har nog inte gett mig in i massmördare då jag varit mest intresserad av svenska mord. Såg dock nyligen dokumentären om Cecil Hotel och blev intresserad av Richard "The Night Stalker" Ramirez, så ska nog fördjupa mig i honom härnäst. Haha, det har vi inte tid med ju, vi kollar ju på BB alla vaken tid.
2021-04-09, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag kan skicka ett PM på en bok på engelska som är lite grann för nybörjare. Dock nästan 800 sidor Säg till när du känner dig intresserad.

Groda rätt. Jullan och Juddan är snart tillsammans på utsidan
Tack men nej tack gulliga grodis! 😂 Jag håller mig till mord och BB. Det får räcka för mig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Simon är inte värd någon immunitet som han betet sig denna vecka, dessutom har han flertalet gånger snackat om hur Tanja inte borde få bara i BB eftersom hon redan är en influenser.
Hon sprider fan mer glädje än honom.
Hur han inte kan ha fått en varning efter att ha hotat att fysiskt kasta ut Nardos ur rummet häromdagen,spottat i maten, hävt ur sen en massa dynga som att brinna i helvetet osv.
Som jag har sagt innan så har han som du säger, betett sig som ett vidrigt drägg utan dess like. Det var inte långt ifrån att han fysiskt skadade någon då han blev helt svart i ögonen. Vet inte vad produktionen har som straff för honom, men jag hoppas att de i alla fall kommer uttala sig om det. Något säger mig dock att de är för mesiga för att stå upp mot honom i någon form då de har en förutsagd agenda i BB. Det är samma med Adrian, då de inte kommer våga att straffa honom heller för hans dåliga beteende. Sorgligt men sant.
Medlem
Är riktigt less på att höra Nardos ”Förstår du?” i varje mening.
2021-04-09, 15:44
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tack men nej tack gulliga grodis! 😂 Jag håller mig till mord och BB. Det får räcka för mig.
Okay ketchup.
Du vet var du kan hitta Grodan
Själv är jag inte så intresserad av mord. Kanske lite Morden i Midsomer ibland.
2021-04-09, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arkasnass
Är riktigt less på att höra Nardos ”Förstår du?” i varje mening.

Du måste antingen ha en ängels tålamod eller inte ha tittat så mycket om du lessnar först nu!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in