2021-04-09, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Var inte sexistisk nu; det krävdes väl en Dennis.

Amen.
2021-04-09, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ja så är det, dennis borde fått vara general med nardos från start, emelie bör degraderas för mesig typ...
dennis har redan överglänst nardos och emelie på bara 20 min
det ska inte behövas en man, tror inte du förstod vad jag menade.
2021-04-09, 10:34
Medlem
burialhexs avatar
Podde lite sur nu? Butthurt very much?
2021-04-09, 10:35
Medlem
Citat:
Var inte sexistisk nu; det krävdes väl en Dennis.
tror inte du förstod vad jag menade.
2021-04-09, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Podde lite sur nu? Butthurt very much?
Ja en man är general nu så han kan inte käfta emot på ett förminskande sätt.
2021-04-09, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Ja en man är general nu så han kan inte käftar emot på ett förminskande sätt.
+1
2021-04-09, 10:36
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
det ska inte behövas en man, tror inte du förstod vad jag menade.
Gör du skillnad på män och kvinnor? Sluta gendershamea Dennis, din sexist! Han är inte mindre människa för att han har skägg, är 193 cm lång och har 30 cm slak.
2021-04-09, 10:37
Medlem
Vad gjorde han för att hamna i hörnet?
2021-04-09, 10:37
Medlem
Nardos pratar med sin mjuka röst och ger alla order till Dennis istället
2021-04-09, 10:38
Medlem
Citat:
Gör du skillnad på män och kvinnor? Sluta gendershamea Dennis, din sexist! Han är inte mindre människa för att han har skägg, är 193 cm lång och har 30 cm slak.
precis som jag skrev förstod du inte vad jag menade. förminskar absolut inte dennis eftersom han är min top 3. om jag förminskar någon i det jag försöker komma fram till är de manliga rekryterna som inte har klarat av en enda order från de kvinnliga generalerna.
2021-04-09, 10:39
Medlem
Citat:
det är inte jag som gör det, det är rekryterna.
2021-04-09, 10:39
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Du verkar ju helt verklighetsfrånvänd?
Klart det inte är en jävla genus-fråga, bara en helt naturlig motvilja att måsta ta order av en skrikande hjärndöd narccisist!

Som dessutom är homofob! 😉😉

Hur försvarar du det förresten, du som verkar låtsas brinna så hårt för "jämlighet"??
Väntar med spänning på ditt så kallade "svar" (aka, bortförklaring).

Det är mycket jag kan skriva här, men jag tar det lite kort (orkar inte för mycket...)
Tror faktiskt inte just detta handlar om en genus-fråga heller.. I många fall är det så, det kan jag inte förneka.. Men i detta fallet så handlar det förmodligen mer om personlighet. Tex Simon hade något emot att Nardos (som person) blev General från början. Tjafset under denna veckan hade inte varit samma om tex Madde och Steffi hade varit generaler (2 kvinnor alltså...) Nu hade de varit så veka och mjäkiga i sig, så det hade inte blivit bra heller förstås... Men min poäng är att det handlar inte om kvinna/man i just detta fallet. Det handlar om hurdan man är som person! Många inne i huset har retat sig på Nardos från dag 1, för hur hon håller monologer osv.. Så det var självklart att det skulle bli problem med henne som General. Vad det gäller Dennis, så tycker de flesta inne i huset att han är en rätt skön snubbe (laidback), så han kommer undan på ett annat sätt!! Respekt i huset förtjänar man och det är inget man kommer få bara för man får på sig en General uniform (även om i riktiga militärlivet så är det lite annorlunda)...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in