2021-04-09, 09:34
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Yes fyran klantar bort det igen, som vanligt.
Verkligen. Det blev sämre och sämre när rekryterna som blev immuna och blev befäl. Ju mer befäl det blev desto sämre blev det.

Hade varit kul om de varit generaler hela veckan och alla som skulle bli immuna blev det idag typ. Man hade ju både älskar och hatat Nardos maktmissbruk.
2021-04-09, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Bästa och mest händelserika veckan hittills men precis som du säger, den fick inte blomma ut till sitt maximala potential.

Simon och Adrian stora skäl till det.
Även Judith som skulle ta seriöst snack med Nardos som är ett skäl.

Sen har vi Joel, Madde och Pedram som förstörde dynamiken som befälhavare.

Men Simon och Adrian bär det största ansvaret, deras negativitet från första minut är nog den första pusselbiten till att även andra började whina. Judith gick till Nardos för att klaga, bara för att klaga. Hon förde någon annans talan istället för sin egna.

Blir arg, bra vecka men den kunde ha varit mycket bättre.

+1

Det har hänt mer denna vecka än på hela säsongen hittills. Dock förstördes den lika fort som den kom igång. Nu kan vi ju räkna med mesiga veckor igen fram till finalen. Fan vad less jag blir.

Så jävla trött på Adrians äckliga uppkäftighet också, men han är en mes när det verkligen gäller.
2021-04-09, 09:35
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
+1

Det har hänt mer denna vecka än på hela säsongen hittills. Dock förstördes den lika fort som den kom igång. Nu kan vi ju räkna med mesiga veckor igen fram till finalen. Fan vad less jag blir.

Så jävla trött på Adrians äckliga uppkäftighet också, men han är en mes när det verkligen gäller.
+10000
2021-04-09, 09:36
Medlem
Glider in i liven och första man hör är

"Adrian skulle aldrig klara av lumpen han kan inte ta order"

1. Vad vet du om lumpen, Nardos?
2. Kanske handlar mer om att han inte vill ta order från DIG, förschtåru?
3. Tyst
2021-04-09, 09:37
Medlem
Conny63s avatar
Nu kommer det bli massvis med straff o nergraderingar mm detta kan inte ens bb undgå intressant nu 😖😖
2021-04-09, 09:39
Medlem
Har Pedram fått hälsporre eller?

Vad tror vi dagens tävling innebär? Militärmarsch?
2021-04-09, 09:42
Medlem
Nedgradering spelar ingen roll eftersom dom ändå sitter säkert.
2021-04-09, 09:42
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Sluta nu. Jag leker att det är Covid-apokalyps i huset. 😊🍿

Hahaha dåså. Jag tar också fram popcorn
2021-04-09, 09:44
Medlem
God dag!

Slår på TVN och vad sker?

Adrian lyder inte Nardos order utan tjafsar om att göra det sen. Nardos är dock stenhård och säger att Adrian aldrig skulle klara lumpen för att han inte kan ta order.

Adrian beter sig som ett litet BARN. Nej det är en förudmjukelse mot barn

Mergim och Jullan skrattar i mjugg åt den totala förudmjukelsen som Adrian utstår - och totalt förtjänar - inför öppen ridå.

Madde grinar typ för att stämningen blir otrevlig. Hennes älskade tönt är sämst.
Nardos: Det är för att folk inte klarar av att lyda order.

NARDOS ÄR GRYM I SIN ROLL
2021-04-09, 09:45
Medlem
Madde har nog sökt till fel program. Tråkigare människa får man leta länge efter.
2021-04-09, 09:48
Medlem
__Alez__s avatar
Ja idag lär nog BB och generalerna se till att Judith får immunitet.
2021-04-09, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Glider in i liven och första man hör är

"Adrian skulle aldrig klara av lumpen han kan inte ta order"

1. Vad vet du om lumpen, Nardos?
2. Kanske handlar mer om att han inte vill ta order från DIG, förschtåru?
3. Tyst
Hon sa det för att hon blev irriterad på Adrian. Han gnällde första dagen men när han blev befäl så var det kul igen nu när han kan ge order och bara sitta i soffan. Nardos hade fem minuter innan du slog på TVn bett honom att göra något på utegården som tog 30 sekunder men han började käfta emot "Varför? Jag vilar, men varför? Du måste ju kunna svara på min fråga varför?" Nardos förklara för honom att om en rekryt säger emot så blir dom straffade men Adrian sitter bara och käftar emot om han får en order.

Hon har rätt, Adrian är den som gjort minst denna temaveckan. Gnälla, inte ta order, fjäska för rekryterna osv osv.

Men däremot tror jag nog att Adrian hade sopat golvet med lumpen om han faktiskt hade varit intresserad av att göra den. Men hon menade på att han käftar emot och inte hans fysik.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in