2021-04-09, 08:28
Medlem
Ghandis avatar
slickar adrian maddes anal nu eller??? Är det dörför det har varit cencur 5-10 minuter?
2021-04-09, 08:30
Medlem
Ghandis avatar
Adrian frågade om Teka ville sova med madde o den grejen...Joel hörde det sprang direkt o skvallrade för EM o madde. Har nån tagit upp hur taktiskt det är och att han gjorde det medvetet rent spelmässigt?
2021-04-09, 08:33
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Exakt! Jag undrar om de är så dumma att de tror att det inte märks att de ger en/några personer mer tid och uppmärksamhet än andra, inte ens kul längre..

Jag älskar Tanja, tycker hon får ändå helt ok tid i ex Dc i alla fall, dock långt ifrån Nardos, Emelie och Adrian. Älskar även Steph, men hon syns sällan i Dc eller mkt i programmen, om hon gör det tar de med när hon röker, eller gråter typ...och jag vet att hon inte bara gör det för har skippat Dc det senaste och hängt i de rummen mina favoriter varit, sjukt tråkigt när det handlar om att vi tittare ska rösta, när produktionen vinklar det som de vill och inte ger alla samma chans..

Just med Steffi har jag också tänkt mycket på hur lite tvtid hon får. Folk skriver att hon är tråkig och inte skulle märka om hon försvann. Men hon är i princip aldrig i DC, klart man uppfattas som tråkig och "osynlig".

Jag menar inte att jag tycker hon är den som syns och hörs mycket som andra personligheter, men om man aldrig blir filmad i DC så blir man en typ som är "tråkig".

Även dåligt att man inte kan välja utegården, speciellt rökrutan för där snackas det mycket skit/hemligheter märker man de få ggr dc visar något där.

Ska tv4 vara så pk att inte visa rökning i tv bör dom inte ta in personer i BB som röker.
2021-04-09, 08:35
Avstängd
VÄCK DOM JÄVLA MES PRODUKTIONEN RIKTIG MILITÄR GÅR UPP VID 5-6
dalt dalt dalt varenda jävla dag
censur censur censur varenda jävla dag
2021-04-09, 08:36
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Adrian frågade om Teka ville sova med madde o den grejen...Joel hörde det sprang direkt o skvallrade för EM o madde. Har nån tagit upp hur taktiskt det är och att han gjorde det medvetet rent spelmässigt?

Menar du taktiskt och spelmässigt av joel eller ad?

Vad vinner ad spelmässigt på att Mergim ska sova med Madde? Eller hur menade du? (jag är sjukt trött, har inte väckt min tankeverksamhet till liv än)
2021-04-09, 08:39
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
VÄCK DOM JÄVLA MES PRODUKTIONEN RIKTIG MILITÄR GÅR UPP VID 5-6
dalt dalt dalt varenda jävla dag
censur censur censur varenda jävla dag

Bb censurerar och frågar deltagarna "godmorgon, är ni redo att vakna nu? Inte? Ok, då får ni sova ett tag till. Sovgott gullisar"
2021-04-09, 08:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Bb censurerar och frågar deltagarna "godmorgon, är ni redo att vakna nu? Inte? Ok, då får ni sova ett tag till. Sovgott gullisar"
Haahaha värdelöst så det finns inte, hoppas detta är sista gången tv4 som tillåter mobbning får sända big brother.
2021-04-09, 08:42
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Menar du taktiskt och spelmässigt av joel eller ad?

Vad vinner ad spelmässigt på att Mergim ska sova med Madde? Eller hur menade du? (jag är sjukt trött, har inte väckt min tankeverksamhet till liv än)

Ja jag menar att joel ju inte hade behövt att i samma minut han hör det och var på väg att lägga sig typ, springa ut direkt till EM o skvallra o sen dra med sig EM o madde ut på en promenad för o berätta för madde.
2021-04-09, 08:44
Avstängd
FÖRMIDDAG
- Trerätters generallunch

EFTERMIDDAG
- Immunitetstävling: Militärmarsch för dem som hänger löst.

- Fest
2021-04-09, 08:47
Medlem
Ghandis avatar
Nu väcks dom. Inte många verkar gå upp bara en typ.
2021-04-09, 08:49
Avstängd
BBs mesiga försöka att få upp deltagarna, dom lär ligga å dra sig i en timme eller två
2021-04-09, 08:52
Medlem
Conny63s avatar
Mesiga BB fortsätter låta dom sova haha👎

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in