Citat:
Ursprungligen postat av
fnizz
Exakt! Jag undrar om de är så dumma att de tror att det inte märks att de ger en/några personer mer tid och uppmärksamhet än andra, inte ens kul längre..
Jag älskar Tanja, tycker hon får ändå helt ok tid i ex Dc i alla fall, dock långt ifrån Nardos, Emelie och Adrian. Älskar även Steph, men hon syns sällan i Dc eller mkt i programmen, om hon gör det tar de med när hon röker, eller gråter typ...och jag vet att hon inte bara gör det för har skippat Dc det senaste och hängt i de rummen mina favoriter varit, sjukt tråkigt när det handlar om att vi tittare ska rösta, när produktionen vinklar det som de vill och inte ger alla samma chans..
Just med Steffi har jag också tänkt mycket på hur lite tvtid hon får. Folk skriver att hon är tråkig och inte skulle märka om hon försvann. Men hon är i princip aldrig i DC, klart man uppfattas som tråkig och "osynlig".
Jag menar inte att jag tycker hon är den som syns och hörs mycket som andra personligheter, men om man aldrig blir filmad i DC så blir man en typ som är "tråkig".
Även dåligt att man inte kan välja utegården, speciellt rökrutan för där snackas det mycket skit/hemligheter märker man de få ggr dc visar något där.
Ska tv4 vara så pk att inte visa rökning i tv bör dom inte ta in personer i BB som röker.