2021-04-09, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Var hon inne i bikten? DC var fast inne i det andra sovrummet.

Fittproduktion

Nej, DOmpa kom från bikten och gick in till Emelie, censur därefter. Men han verkar få ligga kvar?
Tummen upp?
2021-04-09, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Grodan har rätt. Nu börjar vi vår kampanj mot äcklet. Han kommer att få lida hårt den jäveln.
Inte ett uns krut skall sparas. Tyvärr, som du säger, har han lismat in sig förträffligt med bruschan snacket, dock får vi hoppas på Dennis och Emelie att dra ner ridån för fanskapet. Raus!

Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Adrian har egentligen aldrig sagt mer än att han kan tänka sig att dejta Madde på utsidan. Ni får också tänka på här att de som förstorat upp detta är:

1. Madde. Hon kläckte detta innan hon gick in i huset och på sin andra dag i huset. Sen dess har hon tagit upp det var och varannan dag. Jag förstår att Emelie och Joel pushat för dem för att VARA SNÄLL med Madde. De har ju trott Adrian bara varit ”blyg” (som flera andra nollor till tittare också trott) och de hör att Madde är dökär.

2. ALLA IDIOTER här på utsidan som ingått i ett förhållande MED Madde och Adrian i deras fantasier.

Det fanns aldrig något där. Han sa tidigare att det inte klickade på det sättet han ville men folk vägrade inse. SÅ over and out, ny dag imorgon, godnatt.

Precis👍👍
Medlem
Bara att titta på Adrians beteende när han fick gå upp i rang. Han säger aldrig ifrån till den lyx de får in, fanns inte en chans i världen att han skulle avstå pizza men han vågar inte ens bära ut dom och sitter en timme och pratar om hur synd det är om de andra. Idag blir han jätteglad för smirrnoff, men vågar knappt smutta på den för att Simon är där. Han vill vara på god fot med exakt alla i det där huset, därför han heller inte tagit något ansvar för de pranks han varit delaktig i.
Man läser den där grabben som en öppen bok
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Grodan har rätt. Nu börjar vi vår kampanj mot äcklet. Han kommer att få lida hårt den jäveln.
Inte ett uns krut skall sparas. Tyvärr, som du säger, har han lismat in sig förträffligt med bruschan snacket, dock får vi hoppas på Dennis och Emelie att dra ner ridån för fanskapet. Raus!

Woohoo! Grodan är på G! Så arg så näckrosbladet vibrerar.. Jag älskar't! ❤️
Operation #UtMedAdrian är härmed inledd.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag har inte hört en enda människa därinne yttra något negativt om honom förutom Emelie som sagt att han är en morsgris. Undrar om ingen vågar, eller om de faktiskt tycker han är så skön som de ger sken av.

Att ingen skulle våga låter lamt.. men å andra sidan så vill de kramas om någon råkat öppnat frysen och fått köldskada.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Men jag tyckte hon log när han la sig bakom?

Men vad gjorde han i bikten efter att alla lagt sig? Och så bestämda steg till emelie? Bad han om tillåtelse att få gå in där först?

JÄVLA GENTLEMAN respekt för bruuuushan
2021-04-09, 01:58
Medlem
Gick han till bikten och sen in till Emelie efter?
Autonominering för brutna regler?
2021-04-09, 01:59
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Men jag tyckte hon log när han la sig bakom?

Men vad gjorde han i bikten efter att alla lagt sig? Och så bestämda steg till emelie? Bad han om tillåtelse att få gå in där först?

Hmm jag vet inte.. Nu ligger de iallafall och skedar och håller hand.
Jag är lite avis på Emelie.. Dompa är så fin och visar så tydligt att han är intresserad av henne. Går till och med "emot reglerna" och lägger sig i andra rummet hos henne för att han inte vill sova utan henne Gulligt.
2021-04-09, 02:00
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hmm jag vet inte.. Nu ligger de iallafall och skedar och håller hand.
Jag är lite avis på Emelie.. Dompa är så fin och visar så tydligt att han är intresserad av henne. Går till och med "emot reglerna" och lägger sig i andra rummet hos henne för att han inte vill sova utan henne Gulligt.

Alltså jag har aldrig känt mig så singel som när jag ser de två haha
2021-04-09, 02:01
Medlem
[quote=Hydraulslangen|75426952]
Citat:
Ursprungligen postat av E.wall
Menar inget om dig, var ju om Mergim förstås.
Men var nog otydlig ( och lite maniskt kanske), är trött, godnatt.

Jahaaa haha nu förstår jag hur du menade, antar att jag också är lite trött. Hahaha du skriver faktiskt väldigt roligt så pluspoäng får du. Godnatt
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Gick han till bikten och sen in till Emelie efter?
Autonominering för brutna regler?

Japp först bikten och sedan till emelie.

Nej inte ens så präktiga kan tv4 vara att ge en auto för att nån smyger in i fel sovrum. Auto är väl till för om nån beter sig exempelvis kränkande, rasistiskt eller våldsamt som exempel. Inte för att nån busar lite med fel sovrum för att få skeda.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Att ingen skulle våga låter lamt.. men å andra sidan så vill de kramas om någon råkat öppnat frysen och fått köldskada.

Det kanske är så att ingen vågar för att han står högt i rang i huset. Hade någon börjat snacka om honom kanske fler hade hållit med och fortsatt. Tror att det skulle bli en ketchupeffekt om någon ställde idioten mot väggen någongång.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in