[quote=E.wall|75426540]
Citat:
Ursprungligen postat av
E.wall
JÄVLA MERGIM ÄR EN RIKTIG MOBBARE!! MEN NÄR HAN MÄRKTE ATT GRUPPEN ÄR EMOT SÅNT SÅ SMYGMOBBAR HAN ISTÄLLET
ETT EXEMPEL NEDAN:
Dom sitter och snackar i Logementet efter psykologmötet som alla haft. Mergim och Tanja pratar aktivt resterande som hänger löst är också i rummet och lyssnar på samtalet. Simon sitter på en stol bakom Mergim och det vet Mergim mycket väl om då han tittar bak mot Simon FLERTAL gånger.
Tanja pratar om alla positiva frågor såklart, men så börjar Mergim ((måste bara inflika oj oj stackars Mergim det är så synd om honom han har ju blivit utsatt och mobbad)) han börjar iaf fråga Tanja "vem sa du hade misskött sig i veckan?" (På psykologmötet). Och börjar gapskratta då han redan VET att ALLA svarat Simon och fortsätter pusha henne att säga hans namn och SIMON SITTER BAKOM OCH HÖR ALLT.
Man ser att Simon blir ledsen men han säger inget...Mergim gapskrattar som ALDRIG förr sen han kom in i huset och slutar inte. Han fortsätter fråga alla vem dom valt och är den enda som gapskrattar då alla andra tyst småskrattar av denna obekväma situation!!!!!! Varför ingen säger något vet jag ej, dom vågar väl inte för dom vet mycket väl vad Mergim går för.
Mergim ÄR VÄL MEDVETEN ATT SIMON HÖRDE ALLT OCH TITTAR BAK FLERA GÅNGER OCH GAPSKRATTAR. OCH DET HÄR ÄR BARA EN AV SÅ JÄVLA MÅNGA SITUATIONER HAN GAR GJORT DETTA MOT SIMON.
Tittar inte live hela tiden men VARJE JÄVLA GÅNG jag ser Mergim i samma rum eller pratar med Simon kommer det pikar efter pikar. Och det är ju så synd om Mergim han har ju blivit mobbad snyft snyft. JAG BRINNER AV!!!!!!!
Ja man måste nästan citera en (manisk?) skribent som skrev här 2020 (minns inte hens nick) lät oftast så här:
"Han är en orm, orm, ormjäveln, beter sig som en orm, ormjäveln ljuger som en orm, ormsatan krälade fram ur bikten som en ormjävel, ormhelvetet svalde ägget som en......ormjävel!" osv osv.
Hen måste ha kallat KannibalAlex för "ormjäveln" minst 2000 ggr?
Mergim är en riktig jävla ormjävel!