Susanna gjorde rätt som sa nej. Maken till Cro Magnon grobian har jag då aldrig sett tidigare. Tog fan ett halvår för honom att förstå att man inte kan skrika 'mongo' till någon man känt i tre dar. Han lär väl till och med sjabbla bort varenda kvinna som kastar sig på honom.
Anton och sofia - whatever, ät er tacokryddade kebab i er jävla diy biljävel.
Det visade sig att Lars inte kunde motstå frestelsen hos en tjockbottnad succubus, men han förstod väl till slut att han inte kan hållas gisslan mot hennes emotionella offensiv, hur många fejktrauman han än kastar ur sig i försvar.
Ellinor, var hennes nya kille bög? De kan väl sitta och gråta tillsammans, men inte fan finns det en chans i hela helvetet att han på riktigt uppskattar hennes röv. Pärlor åt svin.
Jättekul att se Anton och Sofia och deras lilla bil och lilla hund! Synd att Sofia tar illa upp över folks kommentarer, och att de uppfattas som tråkiga. Såg hon inte kritiken mot övriga deltagare? Hon och Anton är ju det lyckliga sagoparet i detta, det lilla drama produktionen fick i hop kring dem är nog produktionen väldigt glada över. Jag hoppas att vi får höra ifrån och se mer av hur det går för dem båda!
Men Susanna med någon ny? Det tror jag var en inhyrd snubbe för att slippa se misslyckad ut. Aldrig att hon hittat en kärlek som det hållit 6 månader med. Nej, det handlade om lite PR för Susanna. Det finns inget lyckligt slut för Susanna.
Susanna gnäller om programmet här och ångrar att hon var med för det var så synd om henne:
Och Ellinor, så bråttom hon hade att flytta ihop i ny lägenhet med ny kärlek. Men å andra sidan, pengar kanske inte är något problem för henne... Hon borde ha tagit lite mer tid på sig att landa efter sitt äktenskap och alla känslostormar. Men jag önskar henne och Tinder-Willy lycka till, och att han orkar med henne.
Lars visar ju en väldigt allvarlig och seriös sida som väljer att åka till Sierra Leone. Hoppas att de är rädda om varandra killarna och inte blir sjuka eller nåt. Lars kommer att hitta rätt kvinna rätt som det är.
Och Johan Grävis, jag är jätteglad att han har så många tjejer som hört av sig, och önskar honom varmt lycka till.
Jag tycker att deltagarna nu bekräftar att produktionen satsade bara på ett välmatchat par, och att det är en del i programiden att mismatcha folk för att få drama och tittarsiffror. Vilka oseriösa terapeuter som ställer upp och leker med folks liv på det här sättet.
Per som blev ihopmatchade med golf-Eva: "En deltagare som inte nåddes av varningen var golvläggaren Per Ryd*gård, som ställde upp i säsong 2. Efteråt har Per berättat att han mått så dåligt av sin medverkan, som han kallar för en mardrömsupplevelse, att han tvingats vara sjukskriven från jobbet. Han erbjöds att få hjälp av SVT-experterna från programmet, men tackade nej och kallade dem för "mina bödlar"."
Ja det är ju bland annat såna empatilösa misslyckade jävla idioter som exempelvis ”kulturstrateg” och ”rellebelle” som står bakom hatiska kommentarer. Så jävla patetisk är dom.
Senast redigerad av Cushycunning 2021-04-08 kl. 22:33.
Det var det.
Ett par förblev gifta efter experimentets slut.
Susanna som ångrade att hon varit med i programmet och träffat en ny och Ellinor som ska flytta ihop med sin nya kille.
Johan har fått nya anbud och herr och Fru Tacos har byggt om en skåpbil till en husbil.
Så levde lyckliga som i sagans värld, slutet gott allting gott 😀
.
Jättekul att se Anton och Sofia och deras lilla bil och lilla hund! Synd att Sofia tar illa upp över folks kommentarer, och att de uppfattas som tråkiga. Såg hon inte kritiken mot övriga deltagare? Hon och Anton är ju det lyckliga sagoparet i detta, det lilla drama produktionen fick i hop kring dem är nog produktionen väldigt glada över. Jag hoppas att vi får höra ifrån och se mer av hur det går för dem båda!
Men Susanna med någon ny? Det tror jag var en inhyrd snubbe för att slippa se misslyckad ut. Aldrig att hon hittat en kärlek som det hållit 6 månader med. Nej, det handlade om lite PR för Susanna. Det finns inget lyckligt slut för Susanna.
Susanna gnäller om programmet här och ångrar att hon var med för det var så synd om henne:
Och Ellinor, så bråttom hon hade att flytta ihop i ny lägenhet med ny kärlek. Men å andra sidan, pengar kanske inte är något problem för henne... Hon borde ha tagit lite mer tid på sig att landa efter sitt äktenskap och alla känslostormar. Men jag önskar henne och Tinder-Willy lycka till, och att han orkar med henne.
Lars visar ju en väldigt allvarlig och seriös sida som väljer att åka till Sierra Leone. Hoppas att de är rädda om varandra killarna och inte blir sjuka eller nåt. Lars kommer att hitta rätt kvinna rätt som det är.
Och Johan Grävis, jag är jätteglad att han har så många tjejer som hört av sig, och önskar honom varmt lycka till.
Jag tycker att deltagarna nu bekräftar att produktionen satsade bara på ett välmatchat par, och att det är en del i programiden att mismatcha folk för att få drama och tittarsiffror. Vilka oseriösa terapeuter som ställer upp och leker med folks liv på det här sättet.
Per som blev ihopmatchade med golf-Eva: "En deltagare som inte nåddes av varningen var golvläggaren Per Ryd*gård, som ställde upp i säsong 2. Efteråt har Per berättat att han mått så dåligt av sin medverkan, som han kallar för en mardrömsupplevelse, att han tvingats vara sjukskriven från jobbet. Han erbjöds att få hjälp av SVT-experterna från programmet, men tackade nej och kallade dem för "mina bödlar"."
Mismatchningen görs ju så det ska bli drama och bra tv, det är lika varje säsong.
Ytterst få par i den svenska versionen som är gifta efter programmets slut.
Jag håller med dig om terapeuterna.
Det är frivilligt att ställa upp. Svårt att tycka synd om de som söker med andra ord. Att SVT överhuvudtaget sysslar med denna typ av program där risken för psykiskt lidande för de medverkande är större än det motsatta är däremot en liten gåta. Men det kanske räknas som folkbildning?
Senast redigerad av B.R.Donut 2021-04-08 kl. 22:55.
Jag tycker att det har varit en rolig säsong blandat med drama, gräl, elakheter, pinsamheter, glädje och kärlek som klarat sig så här långt. Var inte då hårda mot Susanna hon har säkert fått känna på sitt. Galna människor som öht ställer upp i programserien. Då blir det att vänta till nästa omgång äkta par!
Alltså Susanne sa ju nej mest för att rädda sitt ansikte o inte själv bli dissad då hon trodde Johan skulle säga nej. Fyfan vilken människa, tycker hon är vidrig. Stackars hennes nya kille.
Grävis lär få ligga som fan av detta program, utseendemässigt är han hur snygg som helst, sånt brudarna brukar gå på.
Vart förvånad att Elinor öht sa ja, men inte konstigt att de separerade sen strax efter.
Man vet att flashback har sjunkit lågt när man hyllar ett par där mannen fullkomligt förnedrar sig själv för att vara en PK-skadad, och till råga på allt missbildad, tjej till lags. Gaycertifierad husbil Det blir bara bättre och bättre. Är det där han och framtida sonen Dimitri DragomirLindhe får sova när halsknull-Sofia suger afghankuk inne i stugan?
Min vision för några veckor sen blir mer och mer sannolik:
Fjantons manlighet, om han nånsin haft en sådan, är nu fråntagen honom för all framtid. Om 15 år sitter han där, fast som betacuck i ett passionslöst och förnedrande äktenskap. Hans 13-åriga son Dimitri hänger med småkriminella blattar och talar med invandrarbrytning. Cp-Sofia, som med åren fått en ännu skevare skallform, tar sonen i försvar vad han än gör och Fjanton viker sig direkt. I sängen slickar han Cp-Sofias svampinfekterade sköte 1-2 gånger varje månad med slicklapp, därefter följer 13,4 försynta små juck innan han sprutar i kondomen. Båda är helt tysta under akten. Cp-Sofia ligger med huvudet på sned och tittar bort i fjärran och bara väntar på att det ska vara över. Hip-hop musiken dånar från Dimitris rum när Fjanton smyger till badrummet för att slänga sin spermafyllda kondom....
Senast redigerad av kulturstrateg 2021-04-08 kl. 23:25.
Snacka om att Susannas nya kille inte ville synas i bild. Ja, vem är denna Simon som kan vara tillsammans med kaninkokerskan Susanna?
Måste vara en destruktiv kille.
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Men Susanna med någon ny? Det tror jag var en inhyrd snubbe för att slippa se misslyckad ut.
inhyrd
Senast redigerad av dialektiker 2021-04-08 kl. 23:30.