2021-04-08, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
Ärligt talat, relationen mellan Adrian och Madde är totalt efterbliven. Madde är äldst i huset och beter sig som en besatt 14 åring. Släpp killen och gå vidare!

Visst är hon patetisk och verkar ha svårt att läsa av signaler. Tycker personligen synd om tjejen och hon kommer nog skämmas ihjäl när hon väl kommer ut och fattar hur hon trånat efter någon som är totalt ointresserad.
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlumCat
För mycket kumbaya nu, in med lite kaos BB.

Otaliga regelbrott av nästan alla ikväll, mest med klädsel, men även annat så de flesta har brutit någon regel ikväll.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Adrian ÄÄÄLSKAR drinkarna på Pinchos... har ni sett drinkarna där? Godisdrinkar.. denna 30 åring kan inte förvåna mig längre

Dom är ju asgoda! Man kan tycka om dom även när man är 30+ *käkar en näve geléhallon*
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vi borde gå in på Mössans Instsgram och tokspamma om de hemskheter som vår älskade Lasse utsatts för. 🦜🦜🦜
🤣🤣
Ja förfan, Lassetoo!
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag HOPPAS att Julia sitter mot Simon på Söndag för då måste ju Simon vinna, eller hur?
Då åker Julia hem.
Sen kommer jag taktikrösta på Steph på Måndag för att få ut Judith. Hon MÅSTE ut nu. Då blir det ändå ett rätt ok resultat. Julia och Juddan får åka hem och skeda istället.

Men tänk OM simon får lämna programmet kommer inte va sig likt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Steph går runt med en inkopplad syrgasmaskin eftersom hon rökt upp en årsinkomst i huset. Hon har även fått hallux valgus pga all promenad till rökrutan
Hon kanske fick ta över Lois maskin?
2021-04-08, 22:37
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Minns ni BB 2012 när Kija, Marcel, Jimmy, Sipan, Joe, Hanna och skrikapan Jessica fick sova PÅ UTEGÅRDEN i tält.

Det var snö, de fick elda för att få värme på soppan. Ryssen kom med sprit nångång. De fick HACKA sig in i en stor jävla iskub för att för att få tag på bättre mat som var piroger (de lyckades först sista dagen).

Förstår ni om detta hade hänt denna säsong? Dessa idioter är så JÄVLA LAMA. Grinar över att lampan är på när de ska sova.

Fy fan vad jag saknar bb förr.

Ja, jag tycker egentligen inte om ordet ”curla” men dessvärre uppfattar jag som att många 90- och 00-talister har fått en skev uppfattning om vad ”att bli kränkt” egentligen innebär eller vad orättvisa egentligen är. Misstänker att det handlar om fel sorts ”curling” från den äldre generationen.
2021-04-08, 22:37
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tror dessutom det resultatet skulle skaka om huset ordentligt dem tror ju judith typ är favorit

Hehe japp. Produktionen må ha försökt fila på hennes rykte som ofredare men vi tittare har inte glömt Tror vi har chans att få ut henne faktiskt om lite röster hamnar på Steph. Steph verkar mer populär än vad man kan tro.
2021-04-08, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Adrian ÄÄÄLSKAR drinkarna på Pinchos... har ni sett drinkarna där? Godisdrinkar.. denna 30 åring kan inte förvåna mig längre

Han är fan otrolig!!! 100% gay
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Förstå mig rätt, jag har älskat den här temat för folk vi inte trodde skulle tjafsa/bråka har gjort det men jag har inte kunnat låta bli att störa mig på människorna där inne och som du säger så har det varit väldigt mycket personliga påhopp. Det känns som man har sett helt nya sidor av vissa människor.
Kommer bli kul och se hur detta påverkar veckorna som kommer för den här veckan kommer definitivt lämna avtryck hos alla.

Jag håller med, kontentan av denna vecka ska bli väldigt spännande att se. Har varit många situationer man har skruvat på sig nervöst i soffan och trott att det ska smälla.

Tänker att man hade kunnat ta in en eller två generaler som kom in några gånger om dagen och höll i alla övningar för att minska den psykiska påfrestningen och ”mobbingen” som ändå uppträtt mellan vissa. Saaaaamtidigt gillar jag upplägget då det ändå handlar om en miljon och att man vet lite vad man ger sig in på. Lite mixad i detta ärligt talat.
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hon kanske fick ta över Lois maskin?
Det hade hon verkligen behövt 😅
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag HOPPAS att Julia sitter mot Simon på Söndag för då måste ju Simon vinna, eller hur?
Då åker Julia hem.
Sen kommer jag taktikrösta på Steph på Måndag för att få ut Judith. Hon MÅSTE ut nu. Då blir det ändå ett rätt ok resultat. Julia och Juddan får åka hem och skeda istället.
Jag hoppas vi får rösta på den vi vill ska lämna på måndag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in