2021-04-08, 22:33
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Tror också Simon får flest röster imorgon.
Emelie, Mergim, Adrian, Joel, Jackie, röstar garanterat på honom
Ja garanterat, fast tror det finns en chans att Tjackline goes rogue?
2021-04-08, 22:34
Medlem
amiliasharborstes avatar
Adrian ÄÄÄLSKAR drinkarna på Pinchos... har ni sett drinkarna där? Godisdrinkar.. denna 30 åring kan inte förvåna mig längre
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Minns ni BB 2012 när Kija, Marcel, Jimmy, Sipan, Joe, Hanna och skrikapan Jessica fick sova PÅ UTEGÅRDEN i tält.

Det var snö, de fick elda för att få värme på soppan. Ryssen kom med sprit nångång. De fick HACKA sig in i en stor jävla iskub för att för att få tag på bättre mat som var piroger (de lyckades först sista dagen).

Förstår ni om detta hade hänt denna säsong? Dessa idioter är så JÄVLA LAMA. Grinar över att lampan är på när de ska sova.

Fy fan vad jag saknar bb förr.

Jag tror att dom hade tagit det bättre om det inte innebar att dom med högre makt även hade immunitet. Så hade det iaf varit för mej, jag hade kunnat ta mer om det bara var en lek men nu blir det mer allvar när dom har immuniteterna och dom längst ner hänger löst. Det blir ju en dubbelsmäll rakt i ansiktet.
Men jag håller med om att bb förr var mkt bättre.
Medlem
Operation Rensa rosa
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag HOPPAS att Julia sitter mot Simon på Söndag för då måste ju Simon vinna, eller hur?
Då åker Julia hem.
Sen kommer jag taktikrösta på Steph på Måndag för att få ut Judith. Hon MÅSTE ut nu. Då blir det ändå ett rätt ok resultat. Julia och Juddan får åka hem och skeda istället.

tror dessutom det resultatet skulle skaka om huset ordentligt dem tror ju judith typ är favorit
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Adrian ÄÄÄLSKAR drinkarna på Pinchos... har ni sett drinkarna där? Godisdrinkar.. denna 30 åring kan inte förvåna mig längre
🤣
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Tänk om vi skulle få se en bild på Lasse nån gång och så visar det sig att AD har kryddat historien och det är en liten minikolobri istället som nafsat på lillsnoppis och alla börjar fundera på hur den lilla näbben ens kunnat snaska på snoppisen. Jag hoppas på en rejäl papegoja, det är min bild av det. Det måste vara det om den heter Lasse
Ja, tänk om det är en riktig kolibri? Såg en sådan utomlands och fattade knappt att det var en fågel. Men snoppisen kan ju inte bara stor om Mössan fick in den i buren. Oavsett tycker jag fåglar är obehagliga djur. Men just Lasse har jag börjat älska. Undra om han ens lever.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
TV4 gör såhär med varje program. Riggar och styr så "rätt" person vinner. Farmen, Robinson, Matlagningsprogram, you name it.

Sant.. Blev chockad att de lät Daniel vinna farmen faktiskt. Trodde de skulle låt chipstutten eller feministen vinna.
2021-04-08, 22:35
Medlem
DC är helt fixerade vid Emelie och Nardos. Bekräftade finalister!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Jag tycker vi postar 1 tom utprintade bilder på papegojor hem till hans brevlåda! Förstå chocken när han kommer hem och låser upp dörren och drunkar i bilder på Lasse. Han kommer behöva korka upp 2 koskenkorva samtidigt för att bedöva den stressångesten. 🦜🦜🦜
Haha! Ja, det gör vi! Men han är väl skriven hos sina föräldrar så de kanske öppnar breven för att skydda Mössan. 🦜🦜🦜
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag HOPPAS att Julia sitter mot Simon på Söndag för då måste ju Simon vinna, eller hur?
Då åker Julia hem.
Sen kommer jag taktikrösta på Steph på Måndag för att få ut Judith. Hon MÅSTE ut nu. Då blir det ändå ett rätt ok resultat. Julia och Juddan får åka hem och skeda istället.

+1
2021-04-08, 22:36
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Hahaha, Luis andningsmaskin behövs kanske.
KOL och dammlunga deluxe.
Haha det kan man säga. Pingislunga så in åt helvete.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in