2021-04-08, 22:24
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Tror knappast någon av rekryterna bryr sig så mkt om reglerna nu, dom vet att någon av dom åker ändå så vad spelar de för roll om man får en autonominering

Men om Jackie gav öl till Julia så kan ju Jackie bli bestraffa? Dom fick ju inte dela med sig av sin mat, dom fick ju varning i ett brev av bb efter att dom första dagen gett rekryterna frukt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag är rätt säker på att de väljer Simon mot Julia.
No way, de vet att Tanja är det största hotet. De kommer välja Tanja (och skylla på att det blir jämnast match).

Edit: men jag hoppas personligen att du har rätt! Fast allra helst att de satte henne mot Steph (men det kommer aldrig ske)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
LASSE ÄR VÅR HJÄLTE 🦜🦜🦜🎶🎶
🦜🦜🦜🦜
2021-04-08, 22:25
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Zoomandet på Joel? Seriöst, uttråkad kameraman 😂

Fick inte alls till skärpan, hade nog tagit en bira eller två själv av uttråkhet...
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag är rätt säker på att de väljer Simon mot Julia.

Tror också Simon får flest röster imorgon.
Emelie, Mergim, Adrian, Joel, Jackie, röstar garanterat på honom
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
Det är därför jag vill ha ut dem först

Jepp.. Men produktionen jobbar hårt för att turkosa rummet ska tömmas först för att säkra Nardos vinst
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
Du kan åka hem/insta nu

Såna här grova personangrepp uppskattas inte
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag förstår Simon helt ikväll. Jag tycker att det var starkt av honom att gå in och ta sig an hela rosa rummet faktiskt. Jag gillar när folk har balls och säger vad de tycker. Jag hoppas verkligen att han inte backar och börjar slicka röv nu för han ska STÅ för det här. Han har rätt.

Rosa rummet och speciellt Nardos får all tv-tid och alla privilegier alltid. Programledarna sitter och hyllar henne avsnitten igenom, och alla tittarfrågor till andra deltagare handlar om Nardos. Produktionen borde SKÄMMAS för det är de som styrt så det blivit så här. Tanja får knappt någon kameratid vare sig i eller utanför avsnitten. Många som inte får det för att allt fokus ligger på Nardos. Verkar som att åtminstone Simon börjat förstå att det är så det ligger till.

+1
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
🦜🦜🦜🦜

LASSE for prez!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Blir ju nästan alltid så när maten blir lidande. Förra året när de fick käka ris och palmhjärta sviktade humöret rätt rejält också. Men visst, denna vecka har det varit mycket personliga påhopp och onödiga tjafs. Samtidigt är det en del av resultatet av ett socialt experiment. Vi vill alltid ha det vi inte får.😂 Drama, inget drama, aldrig blir vi nöjda 😅

Förstå mig rätt, jag har älskat den här temat för folk vi inte trodde skulle tjafsa/bråka har gjort det men jag har inte kunnat låta bli att störa mig på människorna där inne och som du säger så har det varit väldigt mycket personliga påhopp. Det känns som man har sett helt nya sidor av vissa människor.
Kommer bli kul och se hur detta påverkar veckorna som kommer för den här veckan kommer definitivt lämna avtryck hos alla.
2021-04-08, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Nu har även Madde gått över till the dark side.... där joel och adrian finns.
THE ZIGGIS-KOSTYMBYXA-SIDE

För att AD är där klart hon följer med han
2021-04-08, 22:26
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Exakt!
Simon har insett det som FB märkt av rosa rummet kommer sitta i final om ingen gör något åt saken. Simon har förhoppningsvis bara börjat!

Hoppas. Jag gillar vad jag ser.. Vill se mer arg Simon <3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in