2021-04-08, 22:19
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag förstår Simon helt ikväll. Jag tycker att det var starkt av honom att gå in och ta sig an hela rosa rummet faktiskt. Jag gillar när folk har balls och säger vad de tycker. Jag hoppas verkligen att han inte backar och börjar slicka röv nu för han ska STÅ för det här. Han har rätt.

Rosa rummet och speciellt Nardos får all tv-tid och alla privilegier alltid. Programledarna sitter och hyllar henne avsnitten igenom, och alla tittarfrågor till andra deltagare handlar om Nardos. Produktionen borde SKÄMMAS för det är de som styrt så det blivit så här. Tanja får knappt någon kameratid vare sig i eller utanför avsnitten. Många som inte får det för att allt fokus ligger på Nardos. Verkar som att åtminstone Simon börjat förstå att det är så det ligger till.

Det är därför jag vill ha ut dem först
2021-04-08, 22:20
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hehe, snabba vändningar för fjollkungen.

Nästan så man önskar att mössidioten fick vara kvar tills dom får träffa anhöriga bakom en glasruta, tänk dig hans min om skynket drogs bort och där satt.....LASSE!

Och hans nya ägare skulle lärt honom ett enda ord, som han frenetiskt kraxade fram: Varför....Varför.....Varför?

Dagens första skratt från mig 🤝😂
Medlem
Citat:
Jag förstår Simon helt ikväll. Jag tycker att det var starkt av honom att gå in och ta sig an hela rosa rummet faktiskt. Jag gillar när folk har balls och säger vad de tycker. Jag hoppas verkligen att han inte backar och börjar slicka röv nu för han ska STÅ för det här. Han har rätt.

Rosa rummet och speciellt Nardos får all tv-tid och alla privilegier alltid. Programledarna sitter och hyllar henne avsnitten igenom, och alla tittarfrågor till andra deltagare handlar om Nardos. Produktionen borde SKÄMMAS för det är de som styrt så det blivit så här. Tanja får knappt någon kameratid vare sig i eller utanför avsnitten. Många som inte får det för att allt fokus ligger på Nardos. Verkar som att åtminstone Simon börjat förstå att det är så det ligger till.

Exakt!
Simon har insett det som FB märkt av rosa rummet kommer sitta i final om ingen gör något åt saken. Simon har förhoppningsvis bara börjat!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det är väl klart att vi alla vet vad Lasse gjort med Mössans lilla pillefjong. All heder åt Lasse! 🦜🦜🦜
LASSE ÄR VÅR HJÄLTE 🦜🦜🦜🎶🎶
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Alltså måste skriva av mig:

VILKA exakt VILKA (förutom den rödhåriga tjejen i studion) ÄR DET SOM TYCKER OM NARDOS?

Nu vill jag veta.

Hur i HELVETE är det möjligt?
Hon är Antikrist
2021-04-08, 22:21
Medlem
Moscow99s avatar
Vi vill se en utfrysning av Nardos och Juuel när alla återgår till det civila. Anledningen glasklar: despotism. En och annan handduk fylld med tvålar kan med fördel användas när det vankas kompanistryk!
Lill-Idi och Lill-Adolf måste straffas hårt och skoningslöst. Pedram får agera bödel i den stora finalen: rövkn*ll och två loskor i de uppbända gapen. Adrian får sitta å se på tillsammans med sina sju mössor på skallen. Judith får lapa i sig peddots sats.
Alla inblandade får gonorré eftersom Gasmans flegma sitter kvar i husets alla vrår. Succén är given!
Simon jublar som ett barn på julafton, Dompa klämmer en kasse bärs, Tanja kluckar sitt härliga skratt och Emelie får fukt i källaren, Jullan blir Olga och pissar på Adrian och hans sju små mössor!
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Kan Simon åka hem eller

Du kan åka hem/insta nu
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlumCat
Du har rätt, dock så borde Jackie ligga löst till när hon gav Julia öl.

Oj det fick dom väl inte? . Det stod ju i ett brev i början av veckan att rekryterna inte fick äta något annat än ärtsoppa och generalerna fick inte dela med sig av det dom får. Trodde det även gällde alkoholen?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Allt snack om att AD är bög och/eller oskuld - det är inte det han försöker dölja.

Har ingen fattat att han har en micropenis. Därför han inte vill vara nära, därför Madde inte kände några konturer, därför han byter byxor i smyg.
Lars knipsade av den i ung ålder helt enkelt 🦜
Precis detta jag ghar skrivit ju!
Avslutad
Vem av alla har lagt på sig mest under tiden i huset? Judith var ju stadig sedan innan, men jävlar i min låda vilket skåp hon har blivit. De andra är ju mest spritfeta känns det som, men Judith måste ha ätit de andras rester eller något
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Den här veckan har jag typ stört mig på alla där inne, alla har betett som idioter någon gång under den här veckan förutom kanske Tanja och Judith

Blir ju nästan alltid så när maten blir lidande. Förra året när de fick käka ris och palmhjärta sviktade humöret rätt rejält också. Men visst, denna vecka har det varit mycket personliga påhopp och onödiga tjafs. Samtidigt är det en del av resultatet av ett socialt experiment. Vi vill alltid ha det vi inte får.😂 Drama, inget drama, aldrig blir vi nöjda 😅
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:

TV4 är inte professionella och borde inte få hålla i BB.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in