Tror knappast någon av rekryterna bryr sig så mkt om reglerna nu, dom vet att någon av dom åker ändå så vad spelar de för roll om man får en autonominering
Men om Jackie gav öl till Julia så kan ju Jackie bli bestraffa? Dom fick ju inte dela med sig av sin mat, dom fick ju varning i ett brev av bb efter att dom första dagen gett rekryterna frukt.
Jag förstår Simon helt ikväll. Jag tycker att det var starkt av honom att gå in och ta sig an hela rosa rummet faktiskt. Jag gillar när folk har balls och säger vad de tycker. Jag hoppas verkligen att han inte backar och börjar slicka röv nu för han ska STÅ för det här. Han har rätt.
Rosa rummet och speciellt Nardos får all tv-tid och alla privilegier alltid. Programledarna sitter och hyllar henne avsnitten igenom, och alla tittarfrågor till andra deltagare handlar om Nardos. Produktionen borde SKÄMMAS för det är de som styrt så det blivit så här. Tanja får knappt någon kameratid vare sig i eller utanför avsnitten. Många som inte får det för att allt fokus ligger på Nardos. Verkar som att åtminstone Simon börjat förstå att det är så det ligger till.
Blir ju nästan alltid så när maten blir lidande. Förra året när de fick käka ris och palmhjärta sviktade humöret rätt rejält också. Men visst, denna vecka har det varit mycket personliga påhopp och onödiga tjafs. Samtidigt är det en del av resultatet av ett socialt experiment. Vi vill alltid ha det vi inte får.😂 Drama, inget drama, aldrig blir vi nöjda 😅
Förstå mig rätt, jag har älskat den här temat för folk vi inte trodde skulle tjafsa/bråka har gjort det men jag har inte kunnat låta bli att störa mig på människorna där inne och som du säger så har det varit väldigt mycket personliga påhopp. Det känns som man har sett helt nya sidor av vissa människor.
Kommer bli kul och se hur detta påverkar veckorna som kommer för den här veckan kommer definitivt lämna avtryck hos alla.