Jättekul att se Anton och Sofia och deras lilla bil och lilla hund! Synd att Sofia tar illa upp över folks kommentarer, och att de uppfattas som tråkiga. Såg hon inte kritiken mot övriga deltagare? Hon och Anton är ju det lyckliga sagoparet i detta, det lilla drama produktionen fick i hop kring dem är nog produktionen väldigt glada över. Jag hoppas att vi får höra ifrån och se mer av hur det går för dem båda!
Men Susanna med någon ny? Det tror jag var en inhyrd snubbe för att slippa se misslyckad ut. Aldrig att hon hittat en kärlek som det hållit 6 månader med. Nej, det handlade om lite PR för Susanna. Det finns inget lyckligt slut för Susanna.
Susanna gnäller om programmet här och ångrar att hon var med för det var så synd om henne:
Och Ellinor, så bråttom hon hade att flytta ihop i ny lägenhet med ny kärlek. Men å andra sidan, pengar kanske inte är något problem för henne... Hon borde ha tagit lite mer tid på sig att landa efter sitt äktenskap och alla känslostormar. Men jag önskar henne och Tinder-Willy lycka till, och att han orkar med henne.
Lars visar ju en väldigt allvarlig och seriös sida som väljer att åka till Sierra Leone. Hoppas att de är rädda om varandra killarna och inte blir sjuka eller nåt. Lars kommer att hitta rätt kvinna rätt som det är.
Och Johan Grävis, jag är jätteglad att han har så många tjejer som hört av sig, och önskar honom varmt lycka till.
Jag tycker att deltagarna nu bekräftar att produktionen satsade bara på ett välmatchat par, och att det är en del i programiden att mismatcha folk för att få drama och tittarsiffror. Vilka oseriösa terapeuter som ställer upp och leker med folks liv på det här sättet.
Tidigare deltagare om programmet:
https://www.gp.se/kultur/kultur/kritiken-mot-gift-vid-f%C3%B6rsta-%C3%B6gonkastet-genom-%C3%A5ren-1.44184121
Per som blev ihopmatchade med golf-Eva:
"En deltagare som inte nåddes av varningen var golvläggaren Per Ryd*gård, som ställde upp i säsong 2. Efteråt har Per berättat att han mått så dåligt av sin medverkan, som han kallar för en mardrömsupplevelse, att han tvingats vara sjukskriven från jobbet. Han erbjöds att få hjälp av SVT-experterna från programmet, men tackade nej och kallade dem för "mina bödlar"."
Bert Perssons blogg där han varnar folk för att söka till Gift vid första ögonkastet:
https://bertsblogg.wordpress.com/2015/04/21/ny-sasong-sok-inte/