2021-04-08, 22:15
Medlem
basiss avatar
2 av 3 tycker hittills att det var fel val av generalerna att Mergim blev immun i omröstningen på insta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Han har dragits till henne hela tiden , hon är stark och har massa glöd i sig tror han diggar det starkt men känslor? Tycker dock att han reagera starkt på att hon försvarade Simon i kväll.
Du glömde det viktigaste: hon är en papegoja.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Allt snack om att AD är bög och/eller oskuld - det är inte det han försöker dölja.

Har ingen fattat att han har en micropenis. Därför han inte vill vara nära, därför Madde inte kände några konturer, därför han byter byxor i smyg.
Lars knipsade av den i ung ålder helt enkelt 🦜
Det är väl klart att vi alla vet vad Lasse gjort med Mössans lilla pillefjong. All heder åt Lasse! 🦜🦜🦜
Medlem
Ridnes avatar
Jag förstår Simon helt ikväll. Jag tycker att det var starkt av honom att gå in och ta sig an hela rosa rummet faktiskt. Jag gillar när folk har balls och säger vad de tycker. Jag hoppas verkligen att han inte backar och börjar slicka röv nu för han ska STÅ för det här. Han har rätt.

Rosa rummet och speciellt Nardos får all tv-tid och alla privilegier alltid. Programledarna sitter och hyllar henne avsnitten igenom, och alla tittarfrågor till andra deltagare handlar om Nardos. Produktionen borde SKÄMMAS för det är de som styrt så det blivit så här. Tanja får knappt någon kameratid vare sig i eller utanför avsnitten. Många som inte får det för att allt fokus ligger på Nardos. Verkar som att åtminstone Simon börjat förstå att det är så det ligger till.
2021-04-08, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Märker ni att Madde gör EXAKT som Adrian? Igår skulle hon inte dricka. Sen kom Adrian och började dricka och då började Madde dricka.

Idag skulle hon inte vara med pga trött. Adrian är med, Madde kommer ut. De andra byter om, Adrian gör det inte, inte Madde heller. Adrian går och byter om sen, Madde direkt efter och byter om.

Madde säger att hon inte ska dricka, Adrian kommer in och säger att han ska dricka. Madde säger ”okej vi festar alltså”.

Väl i poolrummet dricker inte Adrian. Inte Madde heller.

Men SNÄLLA RARA

Jag hade förstått om en 15 åring hade betett sig men inte än 33 åring som fyller 34 i år.... hon är så otroligt omogen för sin ålder
Medlem
Adrian ville ha spansk musik, tycker den här passar bättre.
https://youtu.be/fgdfcKtRQW8
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Jag ger han mindre än 0% chans att vinna den fege fan
Sammanfattning av AD=
mjäkig
klemig, pjoskig, sjåpig, mesig, vek, blödig; alltför snäll, menlös
2021-04-08, 22:17
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Han har dragits till henne hela tiden , hon är stark och har massa glöd i sig tror han diggar det starkt men känslor? Tycker dock att han reagera starkt på att hon försvarade Simon i kväll.
Hon är narcissist. Inte stark med glöd. Adrian har tyvärr bara svagt psyke som låtit underkasta sig narcissisten
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Adrian->Judith->Joel-> och sedan Pedram först och främst skulle sitta som en smäck!

100% med på det.
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Jag förstår Simon helt ikväll. Jag tycker att det var starkt av honom att gå in och ta sig an hela rosa rummet faktiskt. Jag gillar när folk har balls och säger vad de tycker. Jag hoppas verkligen att han inte backar och börjar slicka röv nu för han ska STÅ för det här. Han har rätt.

Rosa rummet och speciellt Nardos får all tv-tid och alla privilegier alltid. Programledarna sitter och hyllar henne avsnitten igenom, och alla tittarfrågor till andra deltagare handlar om Nardos. Produktionen borde SKÄMMAS för det är de som styrt så det blivit så här. Tanja får knappt någon kameratid vare sig i eller utanför avsnitten. Många som inte får det för att allt fokus ligger på Nardos. Verkar som att åtminstone Simon börjat förstå att det är så det ligger till.

Håller med.
Medlem
Sir_Ks avatar
Citat:

+1
Kunde inte ha sagt det bättre själv! Produktionen bör skämmas!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Jag hade förstått om en 15 åring hade betett sig men inte än 33 åring som fyller 34 i år.... hon är så otroligt omogen för sin ålder
Stalker-psyko deluxe! Hon är så besatt av Mössan!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in