2021-04-08, 22:04
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Nu har även Madde gått över till the dark side.... där joel och adrian finns.
THE ZIGGIS-KOSTYMBYXA-SIDE
2021-04-08, 22:05
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.wall
JÄVLA MERGIM ÄR EN RIKTIG MOBBARE!! MEN NÄR HAN MÄRKTE ATT GRUPPEN ÄR EMOT SÅNT SÅ SMYGMOBBAR HAN ISTÄLLET

ETT EXEMPEL NEDAN:

Dom sitter och snackar i Logementet efter psykologmötet som alla haft. Mergim och Tanja pratar aktivt resterande som hänger löst är också i rummet och lyssnar på samtalet. Simon sitter på en stol bakom Mergim och det vet Mergim mycket väl om då han tittar bak mot Simon FLERTAL gånger.

Tanja pratar om alla positiva frågor såklart, men så börjar Mergim ((måste bara inflika oj oj stackars Mergim det är så synd om honom han har ju blivit utsatt och mobbad)) han börjar iaf fråga Tanja "vem sa du hade misskött sig i veckan?" (På psykologmötet). Och börjar gapskratta då han redan VET att ALLA svarat Simon och fortsätter pusha henne att säga hans namn och SIMON SITTER BAKOM OCH HÖR ALLT.

Man ser att Simon blir ledsen men han säger inget...Mergim gapskrattar som ALDRIG förr sen han kom in i huset och slutar inte. Han fortsätter fråga alla vem dom valt och är den enda som gapskrattar då alla andra tyst småskrattar av denna obekväma situation!!!!!! Varför ingen säger något vet jag ej, dom vågar väl inte för dom vet mycket väl vad Mergim går för.

Mergim ÄR VÄL MEDVETEN ATT SIMON HÖRDE ALLT OCH TITTAR BAK FLERA GÅNGER OCH GAPSKRATTAR. OCH DET HÄR ÄR BARA EN AV SÅ JÄVLA MÅNGA SITUATIONER HAN GAR GJORT DETTA MOT SIMON.

Tittar inte live hela tiden men VARJE JÄVLA GÅNG jag ser Mergim i samma rum eller pratar med Simon kommer det pikar efter pikar. Och det är ju så synd om Mergim han har ju blivit mobbad snyft snyft. JAG BRINNER AV!!!!!!!
Precis så en mobbare beter sig för att undvika att själv bli mobbad. Han såg sin chans att sänka honom då Simon redan hade retat upp folk i veckan och tog den. Han var vidrig förra året och han är lika vidrig nu.
Medlem
pukkas avatar
Borde delas ut straff för brutna regler. Vem säger att militärveckan tar slut på kvällen?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Rätt eller fel beslut av generalerna att ge immuniteten till mergim undrar de i appen. Fel så in i helvete. Vilket även rösterna än så länge visar. Fuck Nardelie! Vi tittare ser hur ni tänker, bara erkänn att Tanja egentligen vann!

Men handlar det inte bara om att dom hellre vill få ut Julia? Och så länge ingen av dom sitter i ramen risker Julia att få en immunitet på något sätt. Nu sitter hon garanterat löst på söndag.

Och Emmie har nog inget emot om Steffi sitter mot Julia och ryker. Och de andra tre har inte Julia en chans emot. Win Win.
Medlem
Den här veckan har jag typ stört mig på alla där inne, alla har betett som idioter någon gång under den här veckan förutom kanske Tanja och Judith
2021-04-08, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Adrian har som sagt ett enda mål. Miljonen.

Han vet också att information är makt, därav tjuvlyssnar han mycket och frågar deltagarna en massa frågor i diskussioner. Han samlar information helt enkelt som han hoppas kommer hjälpa honom i rätt riktning.

En lömsk orm som spelar spelet och låter ingen tjej (Madde) distrahera hans focus.

Kommer han vinna dock? Nja inte så troligt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Men hon har ju blivit räddad flera gånger nu, HUR kan hon inte tro att hon blir räddad igen?
Det där är omvänd psykologi och offerkofta. Inget annat.
Hon sa ju att hon förstår att det inte betyder så mkt att hon har blivit räddad förut. Hon sa att hon hade fått en jättekick av att ha blivit räddad tre gånger. Men efter att Katti åkte som hade blivit räddad fyra gånger så förstod hon att allt handlade om vilka man sitter emot. Hon vet att hon inte har nån chans mot Tanja, huset tror att Judith är populär så hon tror inte att hon har nån chans där. Folk hatar på Simon nu men man kommer rösta på honom för när det kommer till kritan så kan dom lika gärna stänga ner huset om han åker ut.
Alla utgångar blir att hon åker och då vill hon slippa sitta i soffan på måndag. Jag hade också valt söndagen för att slippa sitta där på måndag. Ingen offerkofta utan mer sunt förnuft skulle jag säga.
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Lägg av tramset allt är spikat på BB

BAAANG!
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Han kanske misstänker att Nardos har känslor för Simon och vill förstöra deras relation så han har Nardos all to himself

Det kan finnas lite sanning i det ja.. Men Nardos har nog bara ögon för Adrian på det sättet så det behöver han inte oroa sig för
Medlem
Auto på alla nu för att malajerna är med på AW.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Precis så en mobbare beter sig för att undvika att själv bli mobbad. Han såg sin chans att sänka honom då Simon redan hade retat upp folk i veckan och tog den. Han var vidrig förra året och han är lika vidrig nu.

+100000
2021-04-08, 22:08
Avstängd
Hoppas auto på tjacket nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in