2021-04-08, 21:58
Medlem
Nu får dom prata klart.
Nardos lyfte lite när Emelie föreslog en efter konstruktion av deras val.
Stå för vad ni gjort. Punkt slut.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Vi håller koll.

Nardos sa det här till Emelie nu, om jag hörde rätt:

"Adrian är så nyfiken på allt"

Japp det sa hon. Fantastiskt att hon insett det iallafall.
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Nardos har NOLL intentioner på att avsluta samtalet Emelie försöker göra en wrap på.

Fyfan vad jag hatar mig själv som utsätter mig för den här skiten.

Haha eloge till Emelie ändå som har tålamod att lyssna. Jag själv hade aldrig klarat av att lyssna på någons monolog framförallt när personen pratar långsamt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Haha va? Die kleine Erbse menar du?
Låter inte alls lika fint som på franska. 😂😘
Medlem
Emelie är stööörsta spelaren
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Snacka inte om ödet nachos, du vinner för du är svart.

Nä ,nu är du fel ute hon kommer långt för hon visat på civilkurage och vågar ta fajter om det behövs. Hon hade lika gärna kunnat vara gul, vit whatever det är personen som människor ser och hör.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Precis så. Han försöker med alla medel att få Simon att se så dålig ut som möjligt. Ja Simon har varit en gnällkuk men Adrian har gjort allt i sin makt för att trigga honom och göra saker värre. Det är övertydligt att han inte gillar Nardos och Simons relation eller vad man ska kalla det och att Simon står i vägen för honom själv. Det är konstigt att ingen därinne ser igenom honom eftersom det är så övertydligt för oss utanför som ser honom göra detta.
Han kanske misstänker att Nardos har känslor för Simon och vill förstöra deras relation så han har Nardos all to himself
2021-04-08, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Dom som ogillar Nardos skriver mest och därav syns mest. Det finns många här som gärna ser Nardos i final bla jag, lika gärna som jag tidigare i veckan gärna såg även Simon i final.

Jag vet inte om ni "memar" och skojar när ni skriver rigg till Nardos fördel eller om ni är seriösa. Nardos hade åkt ut första veckan om det inte hade varit så att ingen åkte ut (ej riggat vi fick reda på att ingen åker ut redan på torsdag när röstningen började) och därifrån var hon den minst omtyckta i hela huset på alla plan. Hon har byggt upp sig.

Ja hon må vara högljudd och hon må prata mycket utan att komma till en punkt och ge över bollen. Men om ni skulle släppa lite på hatet och försöka lyssna och förstå det hon säger så kommer det nog fram att hon faktiskt säger en jävla massa vettiga saker.

Nardos ståndpunkt och syn på saker är med hästlängder på en annan nivå från resterande deltagare men Nardos har svårt att förmedla det på ett sätt. Hennes snack får det istället att låta nonchalanta och ignorant även om hon menar väl.

Med det sagt. Det finns ingen rigg, vi som supportar Nardos skriker inte rigg för full hals när hon inte får immunitet en skolvecka då det bör vara enkelt att rigga till Nardos favör, men hon satt lös måndagen.

Sluta lipa, ni ser dummare ut än vad Simon gör när han precis har förlorat.

Edit: juste ja skolveckan var ni även då bergsäkra på att hon skulle få en riggad immunitet..

+1000!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja shitt,hörde det nyss. Alltså det stämmer ju! Vi har rätt om honom.

Ja vi har verkligen koll!

Var tvungen att ta en paus och garva med sambon i några minuter. Haha det här är så KUL

(Som nån skrev vill också understryka att det är kul att Emelie och Nardos hittat varandra igen)
Medlem
Vad pinsam Simon är det ända han är sur över är att han själv hänger löst på måndag kväll när han har klarat sig ( vilket jag tyvärr tror att han gör) kommer han grina en stund sen blir det fest och då blir han glad igen !!
Medlem
__Alez__s avatar
Snark... Booooring. Två jobbigaste rösterna.
2021-04-08, 22:00
Medlem
Svart-Skalles avatar
Adrian har som sagt ett enda mål. Miljonen.

Han vet också att information är makt, därav tjuvlyssnar han mycket och frågar deltagarna en massa frågor i diskussioner. Han samlar information helt enkelt som han hoppas kommer hjälpa honom i rätt riktning.

En lömsk orm som spelar spelet och låter ingen tjej (Madde) distrahera hans focus.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in