2021-04-08, 21:48
Medlem
Mouchinos avatar
Så AD i Rosa
2021-04-08, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ska kolla ikväll nu hur mycket AD går fram och tillbaka mellan alla?

Vi håller koll.

Nardos sa det här till Emelie nu, om jag hörde rätt:

"Adrian är så nyfiken på allt"
Medlem
Säg vad ni vill om Simon, men han vågar gå emot strömmen och det är varför han får min röst. Att Tanja förlora var ju helt absurt även det.

Dennis bögen borde lämna nu och även Nachos och Emelie
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Steph är så ful i logementet nu. Säger åt dom att rösta på henne att sitta mot Julia, för att dom obv inte ska göra det. Inte första gången hon drar den där nu.
HUR kan hon fortfarande vara kvar i huset? Fattar inte, hon skulle ha åkt för flera veckor sen.
Omvänd psykologi, det är klassiskt bland barn när dom leker kull och någon ska få välja någon som ska ta. Då kläcker någon ur sig "ohh.. du kommer att välja mig" för att inte bli vald. Jag hade valt Steph direkt om hon sa det där.
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Det var ju inte snacket med Simon det var fel på. Utan att han direkt efter snackade skit om Simon när han hade haft snacket med honom.

Dock så gör i princip alla det där inne i huset, så inte bara mergim. Snacket med Simon var bra, men dåligt att han snackade skit om Simon direkt efter.

Jo denna vecka utan mat och alla är trötta och blir provocerade så är det ju upplagt för sånt här tjafs med detta gäng 😅
Medlem
Tycker ändå om att Emelie och Nardos har hittat varandra igen
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Vet inte vem du vill se vinna. Men du har ju en poäng. Men jag hade ju hellre haft Simon som rumskamrat i 100 dagar eftersom han iaf hade vågat bli arg på mig och säga sin åsikt än tex AD som jag upplever som hal och inställsam på ett dåligt sätt. Nu var det ju bara dessa två jag jämförde, eftersom jag tolkade "en sten" som AD.

+1000
Medlem
DEMONOMICONs avatar
HHAHAH garanterat att adrian hämtade pedram för att våga gå in i rosa sovrummet igen efter att nardos körde ut han nyss
Medlem
Mouchinos avatar
OK där kom vår första för kvällen om AD.. Nardos "Fan vad nyfiken Adrian är"?
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
KRÄKS på DIG då. Helt orimligt.
Hon är anledningen att jag skiter totalt i att titta, pga hennes JÄVLA SKRIK. Kan ju inte se 5 min utan att sätta på mute, helt omöjligt...

Nardos kan vara en kandidat till topp 5, kanske till och med topp 3. Hon kommer komma långt gissar jag. Hon har utvecklats mest från dag 1 till den hon är just nu, och resan bara fortsätter. Hon kommer att förvandlas i huset från larv till fjäril.

Cheesy I know, men så kan BB-prod. måla upp det i slutet.
2021-04-08, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
DEt ryckte till lite i mina axlar iaf
Du kanske är en turkiskt liten ärta?
2021-04-08, 21:50
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillgydn
Det handlar inte om att dom vill byta sovrum osv för att det inte ska vara grupperingar.
Det handlar om att gänget i turkosa märkt att dom inte är lika omtyckt på utsidan och därför vill hänga i rosa rummet för att få röster från tittarna. Enkelt
Snarare har dom upptäckt att DC och produktionen ger asen i rosa rummet 96 % av kamera tiden, betydligt mer än i fjol.

Nu finns ju ingen Sami, som dom väl var tvungna att visa ibland mellan blåvalens monologer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in