Den blicken Nardos dröjde kvar när Adrian smet in i rummet för att "hämta något i garderoben" medan Emelie och Nardos satt o pratade med huvudena nära varandra.
(ja ja, hoppa gärna på mig igen med era "du är en hemsk omänsklig, rasist, VÄRSTA-JAG-LÄST osv osv) stör mig inte ett dugg alla era kommentarer om mig. Jag HATAR så mkt jag vill.
Va? Det är fritt att gilla och ogilla, säger bara att hon har starkt stöd där ute i tv sofforna!😘
De smygrasistiska svenskarna här gråter ihjäl sig på att Nardos sade en sak när hon var 17. Men se på svenneidioterna som är 40, 50 och 60 år som skriver idiotsaker här.
Tror ni Simon är så smart att han gör detta medvetet för att få dom i rosa mot sig? Att dom ska lägga sin röst på honom inför duell mot Julia?
Han ser nog det som större chans att vinna än mot tex Judith Tanja som han tror är skitpoppis
Det tror jag tyvärr inte, de ser nog Julia som ett enormt hot därinne. De vet ju inte att de flesta tittare vill ha ut Julia/Mergim för att de har haft sin säsong.
KRÄKS på DIG då. Helt orimligt.
Hon är anledningen att jag skiter totalt i att titta, pga hennes JÄVLA SKRIK. Kan ju inte se 5 min utan att sätta på mute, helt omöjligt...
Den blicken Nardos dröjde kvar när Adrian smet in i rummet för att "hämta något i garderoben" medan Emelie och Nardos satt o pratade med huvudena nära varandra.
Den blicken
Hon är säkert arg och svartsjuk över adrians 15 minuters skedande inatt med Madde.. men de har hon ju inte vågat säga