2021-04-08, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Mergims rätta jag kommer fram mer och mer nu när han är immun....

Tänkte precis detsamma! Den som inte känner av "vi mot dom" känslan Mergim utsöndrar måste vara helt borta alltså. Lägg till, att han tidigare under kvällen sa att det inte är sovrummen som definierar grupperingarna i huset. Han har tydligen glömt fjolåret.
2021-04-08, 21:44
Medlem
Om det står mellan Julia och Simon på söndag, vem röstar ni på att behålla?
2021-04-08, 21:45
Medlem
JÄVLA MERGIM ÄR EN RIKTIG MOBBARE!! MEN NÄR HAN MÄRKTE ATT GRUPPEN ÄR EMOT SÅNT SÅ SMYGMOBBAR HAN ISTÄLLET

ETT EXEMPEL NEDAN:

Dom sitter och snackar i Logementet efter psykologmötet som alla haft. Mergim och Tanja pratar aktivt resterande som hänger löst är också i rummet och lyssnar på samtalet. Simon sitter på en stol bakom Mergim och det vet Mergim mycket väl om då han tittar bak mot Simon FLERTAL gånger.

Tanja pratar om alla positiva frågor såklart, men så börjar Mergim ((måste bara inflika oj oj stackars Mergim det är så synd om honom han har ju blivit utsatt och mobbad)) han börjar iaf fråga Tanja "vem sa du hade misskött sig i veckan?" (På psykologmötet). Och börjar gapskratta då han redan VET att ALLA svarat Simon och fortsätter pusha henne att säga hans namn och SIMON SITTER BAKOM OCH HÖR ALLT.

Man ser att Simon blir ledsen men han säger inget...Mergim gapskrattar som ALDRIG förr sen han kom in i huset och slutar inte. Han fortsätter fråga alla vem dom valt och är den enda som gapskrattar då alla andra tyst småskrattar av denna obekväma situation!!!!!! Varför ingen säger något vet jag ej, dom vågar väl inte för dom vet mycket väl vad Mergim går för.

Mergim ÄR VÄL MEDVETEN ATT SIMON HÖRDE ALLT OCH TITTAR BAK FLERA GÅNGER OCH GAPSKRATTAR. OCH DET HÄR ÄR BARA EN AV SÅ JÄVLA MÅNGA SITUATIONER HAN GAR GJORT DETTA MOT SIMON.

Tittar inte live hela tiden men VARJE JÄVLA GÅNG jag ser Mergim i samma rum eller pratar med Simon kommer det pikar efter pikar. Och det är ju så synd om Mergim han har ju blivit mobbad snyft snyft. JAG BRINNER AV!!!!!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Alltså måste skriva av mig:

VILKA exakt VILKA (förutom den rödhåriga tjejen i studion) ÄR DET SOM TYCKER OM NARDOS?

Nu vill jag veta.

Hur i HELVETE är det möjligt?

jag
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Det är exakt det han håller på med. Visst Simon har ett eget ansvar för sitt beteende men att AD sen utnyttjar det genom att sen ta upp det igen som om Simon vore en schackpjäs är så fult och för honom är nog alla pjäser på hans bräde. Vi ska inte låta honom, för AD ska inte vinna BB iaf, det ska vi se till. VARFÖR YTTRADE HAN SIG INTE DÄR OCH DÅ OM SIMONS BETEENDE MOT EMELIE OCH NARDOS VID MATBORDET? När Nardos senare ville prata med AD ropade han ju på Simon själv? VARFÖR? AD sprang in i logementet FÖR HAN VET HUR SIMON LACKAR PÅ NARDOS! Han har en dialog med henne som han känt under hela tiden och plötsligt ska han ha Simons support som innan detta fått psykbryt på henne.VARFÖR?
För hans mamma är hora. Han är en feg liten pojke som inte vågar något. Han har en mikropenis. Han är homosexuell. Han är eventuellt oskuld.

Jag tror på riktigt att han inte vågar "mysa" till det med någon i huset för att han är rädd för att denna personen sen kanske kommer säga något i bikten/till dom andra om hans lilla penis och på så sätt skämma ut honom och förstöra hans image.
Äckel.
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-

Julia. Det räcker med Simon nu. Enough is enough.
Medlem
Sir_Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Simon vill nog byta sovrum och allt det för han tror att vi tittare tycker om den gruppen och att om han särar på dom att detta kommer ändras.
Hans inställning och attityd är vad som förstör för honom, hade han inte varit negativ och otrevlig 70% av tiden så hade han varit en solklar vinnare av BB.

Alltså det är enkel psykologi! Du blir att lita mer på den du sover med natt ut och natt in, det är helt naturligt! Även om det blir undermedvetet så.
Medlem
Haha nardos.. ” jag trodde inte maddes lag skulle vinna ”
2021-04-08, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-

Simon. Har alltid gillat Julia men tror att Simon bidrar mer till fortsättningen av programmet.
Medlem
lillaflippens avatar
Haha nu när mergim blev immun (och befäl?) så säger han att generalerna och befälen har haft det minst lika jobbigt som rekryterna.

Så har det inte låtit tidigare i veckan
Medlem
Mouchinos avatar
Var AD i logementet nu, varför det? Han beklagade sig ju som fan över SImon alldeles nyss, eller vänta.. Kan det vara så att han vill veta vad de pratar om? Orkar inte med den där alltså
Medlem
Steph är så ful i logementet nu. Säger åt dom att rösta på henne att sitta mot Julia, för att dom obv inte ska göra det. Inte första gången hon drar den där nu.
HUR kan hon fortfarande vara kvar i huset? Fattar inte, hon skulle ha åkt för flera veckor sen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in