Citat:
Ursprungligen postat av
Tanakh
Dom som ogillar Nardos skriver mest och därav syns mest. Det finns många här som gärna ser Nardos i final bla jag, lika gärna som jag tidigare i veckan gärna såg även Simon i final.
Jag vet inte om ni "memar" och skojar när ni skriver rigg till Nardos fördel eller om ni är seriösa. Nardos hade åkt ut första veckan om det inte hade varit så att ingen åkte ut (ej riggat vi fick reda på att ingen åker ut redan på torsdag när röstningen började) och därifrån var hon den minst omtyckta i hela huset på alla plan. Hon har byggt upp sig.
Ja hon må vara högljudd och hon må prata mycket utan att komma till en punkt och ge över bollen. Men om ni skulle släppa lite på hatet och försöka lyssna och förstå det hon säger så kommer det nog fram att hon faktiskt säger en jävla massa vettiga saker.
Nardos ståndpunkt och syn på saker är med hästlängder på en annan nivå från resterande deltagare men Nardos har svårt att förmedla det på ett sätt. Hennes snack får det istället att låta nonchalanta och ignorant även om hon menar väl.
Med det sagt. Det finns ingen rigg, vi som supportar Nardos skriker inte rigg för full hals när hon inte får immunitet en skolvecka då det bör vara enkelt att rigga till Nardos favör, men hon satt lös måndagen.
Sluta lipa, ni ser dummare ut än vad Simon gör när han precis har förlorat.
Edit: juste ja skolveckan var ni även då bergsäkra på att hon skulle få en riggad immunitet..

Men fan gräv ner dig. Högjudd och aldrig kommer till punkt.
"Om vi istället släpper på hatet och lyssnar på vad hon säger och försöker förstå! Nardos syn på saker är hästlängder från andra deltagare."
Ja! Jag tror inte T.e.x Simon menar att Judith blivit straight med en ordentlig uppfostran. Vilket hon enligt Nardos skulle varit.
Eran uppfattning av nardos förklaras med projicering! Hon säger ingenting när hon försöker få nånting sagt! Föschtåru?
Näe fy fan så jävla blind!