2021-04-08, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Adrian är sån JÄVLA tönt. När alkoholen kom in sa han ”åh smirinoff!” nu vågar han inte dricka när Simon är där
Mössan vågar bara visa sig kaxig mot stackars Lasse. 🦜🦜🦜
2021-04-08, 21:28
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urkellitow
Och jag står kvar vid att horungen/fegisen/fjanten Adrian 100% är bög eller oskuld. Det faktum också att denna fega pojke alltid ska ta på sig byxorna under täcket typ? Vad är grejen med det? pls
Han försökte våldta en papegoja som i sin tur hämnades genom att göra slarvsylta av hans kön
2021-04-08, 21:29
Medlem
Hahhaah Simon kör ju över dom. Dom i grupp vågar ju knappt prata till honom utan det pratar i grupp framför honom. Jävla töntar. Simon visar alla sina känslor. Men många här verkar vilja sen en sten vinna Big Brother.

#TeamSimon
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja han har ju aldrig sagt nåt innan eller när nån annan lägger pikar. Han vill ha ut Simon och få de andra mot honom för AD ser honom som ett hot.

Absolut. Det har varit SÅ tydligt den här veckan att han försöker dels att trigga Simon, OCH att spela ut folk emot honom för att de ska sluta gilla honom. Adrian är en riktigt hal, kall och elak jävel.
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urkellitow
Jag är alban själv men har alltid hatat denna äckliga invalid.

Jag kommer alltid lägga min röst på SIMON! Knulla era mammor om ni inte gillar simon.

+1
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
UPupup Mergim, du är inte alltid så positiv så lugna dig nu. Bara för att han sitter säkert nu så ska han inte spela skenhelig och sätta sig högre än Simon för att han har haft beteendeproblem. Mergim ska inte läxa upp honom ö.ht

Lyssna hur han pratar om vad tittarna vill se och sånt hela tiden. Han skådespelar men ibland lyser hans true colors igenom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jo mergim är emot honom det sa han redan innan han gick in i huset att han skulle sätta sig på simon för att han gått emot nardos

ÄNTLIGEN NÅGON SOM MÄRKT DETTA!!

MERGIM HAR PIKAT SIMON OCH FÖRVRÄNGT HANS ORD TILL SIMONS NACKDEL (FÅ GRUPPEN MOT HONOM) ÄNDA SEN HAN KOM IN. DEN DÄR JÄVLA MERGIM FÖRTJÄNAR INTE!!! EN IMMUNITET. ÄR SÅÅÅÅÅÅÅ JÄVLA LESS 🤬🤬🤬🤬🤬
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Dom som ogillar Nardos skriver mest och därav syns mest. Det finns många här som gärna ser Nardos i final bla jag, lika gärna som jag tidigare i veckan gärna såg även Simon i final.

Jag vet inte om ni "memar" och skojar när ni skriver rigg till Nardos fördel eller om ni är seriösa. Nardos hade åkt ut första veckan om det inte hade varit så att ingen åkte ut (ej riggat vi fick reda på att ingen åker ut redan på torsdag när röstningen började) och därifrån var hon den minst omtyckta i hela huset på alla plan. Hon har byggt upp sig.

Ja hon må vara högljudd och hon må prata mycket utan att komma till en punkt och ge över bollen. Men om ni skulle släppa lite på hatet och försöka lyssna och förstå det hon säger så kommer det nog fram att hon faktiskt säger en jävla massa vettiga saker.

Nardos ståndpunkt och syn på saker är med hästlängder på en annan nivå från resterande deltagare men Nardos har svårt att förmedla det på ett sätt. Hennes snack får det istället att låta nonchalanta och ignorant även om hon menar väl.

Med det sagt. Det finns ingen rigg, vi som supportar Nardos skriker inte rigg för full hals när hon inte får immunitet en skolvecka då det bör vara enkelt att rigga till Nardos favör, men hon satt lös måndagen.

Sluta lipa, ni ser dummare ut än vad Simon gör när han precis har förlorat.

Edit: juste ja skolveckan var ni även då bergsäkra på att hon skulle få en riggad immunitet..

Men fan gräv ner dig. Högjudd och aldrig kommer till punkt.

"Om vi istället släpper på hatet och lyssnar på vad hon säger och försöker förstå! Nardos syn på saker är hästlängder från andra deltagare."

Ja! Jag tror inte T.e.x Simon menar att Judith blivit straight med en ordentlig uppfostran. Vilket hon enligt Nardos skulle varit.

Eran uppfattning av nardos förklaras med projicering! Hon säger ingenting när hon försöker få nånting sagt! Föschtåru?

Näe fy fan så jävla blind!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Det kräver balls att stå emot en hel grupp, Dessutom att fortsätta tala i normal samtalston och framföra sin poäng.

Vad har hänt?!
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Vilka fjollvikter 🤣

Han är inte därinne för att träna..
Han vill synas på dc, för han vet att den ligger på nardosgänget. Han riskerar ju att åka ut denna vecka, så han behöver tv tid.
2021-04-08, 21:30
Medlem
Ingen vill fortfarande byta rum med Simon, lmao
2021-04-08, 21:30
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Lite mer klackspark och lite mindre dålig förlorare så hade han varit en av favoriterna igen.
Jag håller tummarna för nästa vecka, så att han kanske kan återgå till lite mer normalläge och skämta som fan. Han har ju haft perioder tidigare då var och varannan mening fått mig att gråta av skratt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in