2021-04-08, 21:26
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Han spelar teater och en sån ögontjänare så det luktar om honom. Häromkvällen satt han ju i soffan med Mergim och Pedram, - Jag kan sitta här och ha medkänsla med er! VA? Säger man det högt, man visar det i det tysta och inte för att basunera ut vilken jävla hjälte man är. Usch!!
Adrian är vidrig och jag är glad att Flashback ser igenom honom.

Efter att han har gjort bort sig i TV så kan han inte längre gömma sig bakom sitt fördelaktiga utseende!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urkellitow
Jag är alban själv men har alltid hatat denna äckliga invalid.

Jag kommer alltid lägga min röst på SIMON! Knulla era mammor om ni inte gillar simon.
👍
Medlem
Vad är det för musik?

Har jag hamnat i helvetet?
2021-04-08, 21:27
Medlem
Adrian är sån JÄVLA tönt. När alkoholen kom in sa han ”åh smirinoff!” nu vågar han inte dricka när Simon är där
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Vilka fjollvikter 🤣
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Men din sill, det är ju därför dom vill prove a point. VARFÖR byta rum när det inte är några grupperingar? Byter dom rum tror ju Simon hans poäng var korrekt. Vilket är PINSAMT. Haha han ska ut.

Sill? 😂
Vi tycker olika bara. Att det inte är grupperingar är inte samma sak som vad man känner.
Jag säger inte att Simon har rätt, jag menade mer hur jag hade agerat om jag var i rosa rummet. Om jag inte tyckte det var grupperingar, att det inte gör nån skillnad i huset vart man sover hade jag bytt för att bevisa Simon att allt kommer vara likadant efter bytet.

Alla tycker inte som mig och det är ok. Klart jag kan ha galet fel också, är trots allt bara en liten sill
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Fast hur kul hade det varit att dela hus med Simon i 100 dagar egentligen? Om Simon hade haft en ”krattad bana” framför sig hade det säkert varit jättekul, men vid minsta motgång förpestar han ju hela stämningen i huset.

Hellre Simons ilska och gnäll än Adrians falska torra person alla dagar i veckan.
2021-04-08, 21:28
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Adrian har två agendor...

1. Han vill få Nardos att hata alla i turkosa rummet och skapa grupperingar
2. Han vill behålla sin sängplats så han kan försätta lukta på afrohår
Vad har afrohår med dehär o göra, är du cpskadad?
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jo mergim är emot honom det sa han redan innan han gick in i huset att han skulle sätta sig på simon för att han gått emot nardos
Även Adrian och Emelie är emot Simon. Märks med all önskvärd tydlighet.

Är säker på att de sätter honom mot Julia.
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Nej. Han har insett att de är rosa sovrummet som får 80% av tv tiden på dc. Eftersom Nardos sover därinne. Därför vill han sova därinne, för att få mer tv tid och inte åka ut. De i turkosa får mkt mindre tv tid och därmed inga röster och åker ut
Både Judith, Pedram, Stephanie och Simon har ju samtliga tjänat på eventuellt mindre tv-tid. Hade tittarna sett mer av dem hade de haft än mindre stöd hos tittarna. Judith är gå-påig, Pedram självömkande, Stephanie röker och pratar svengelska konstant och Simon klagar och somnar tidigt.
Medlem
Svart-Skalles avatar
Just nu är det BB som inte kan känna av rummet. Sätter på festmusik när alla är arga.. Nej, BB. Ingen kommer dansa.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Just den här diskussionen har han skött bra.

Men i övrigt brukar han bete sig illa. Dagisnivå.
Jag gillar när han beter sig illa. Det är något med honom som gör att allt blir kul för mig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in