2021-04-08, 21:21
Medlem
lillaflippens avatar
Trams eller ej, jag tycker inte att vart man sover är en stor grej. Men om det rosa rummet tycker det är typ "ingen big deal" var man sover så borde det inte vara en stor grej för dom i rosa rummet att byta då om någon säger att det känns som att det blir grupperingar med samma sovrum hela tiden.
Medlem
Simon är fan bränd
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Han får dom att visa sin rätta sida, varför är de så hemskt för dom i rosa rummet att byta till turkosa? Alla säger att jo men de går visst bra! Men personligen så vill ingen gå med på att byta just sin egen sängplats

Men vänta. Är ni hjärndöda här eller? Är detta dagis eller?

Hahaha Simon är ledsen över att dom suger kuk på tävlingarna och försöker dra det över vart dom sover på natten.

Mergim har ju rätt.
Simon sover först av alla, och på dagarna sitter han och pullar Stephanie i håret i soffan.

Ni är lika pinsamma som han haha. Dagisnivå eller? "Ni sover i samma rum och därför vann ni"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ni som hatar på Simon; är det bara för att han visar alla sina sidor genuint? Vem fan vill ha någon med fakesmile hela jävla dagarna? Simon blottar ju hela sin person. Dessutom tycker jag att han gör det bra som fan.

Håller med!
Medlem
Flor-Idas avatar
Simon växer igen.

Så jävla kung
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Simon vinner den här diskussionen mot hela rosa rummet
Jävla kung han är!
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ni som hatar på Simon; är det bara för att han visar alla sina sidor genuint? Vem fan vill ha någon med fakesmile hela jävla dagarna? Simon blottar ju hela sin person. Dessutom tycker jag att han gör det bra som fan.

Just den här diskussionen har han skött bra.

Men i övrigt brukar han bete sig illa. Dagisnivå.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Men vänta. Är ni hjärndöda här eller? Är detta dagis eller?

Hahaha Simon är ledsen över att dom suger kuk på tävlingarna och försöker dra det över vart dom sover på natten.

Mergim har ju rätt.
Simon sover först av alla, och på dagarna sitter han och pullar Stephanie i håret i soffan.

Ni är lika pinsamma som han haha. Dagisnivå eller? "Ni sover i samma rum och därför vann ni"

+1!!!
2021-04-08, 21:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Trams eller ej, jag tycker inte att vart man sover är en stor grej. Men om det rosa rummet tycker det är typ "ingen big deal" var man sover så borde det inte vara en stor grej för dom i rosa rummet att byta då om någon säger att det känns som att det blir grupperingar med samma sovrum hela tiden.

Men din sill, det är ju därför dom vill prove a point. VARFÖR byta rum när det inte är några grupperingar? Byter dom rum tror ju Simon hans poäng var korrekt. Vilket är PINSAMT. Haha han ska ut.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Simon fortsätter träna i bakgrunden, riktig champ som står kvar och inte lämnar rummet trots att alla är emot honom 💪
Medlem
Citat:

Lite mer klackspark och lite mindre dålig förlorare så hade han varit en av favoriterna igen.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlumCat
Kappvändare, värsta sorten.

AD ska ut! Springer runt och fjantar med alla , tittar sig i alla speglar han ser och låtsas vara en medlare som vill att alla ska må bra och att ingen ska behöva känna sig utanför. Egentligen vill han få personer emot varandra för det är det bästa för honom. Jag har fattat det ännu mer till för ett par dagar sen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in