Citat:
Ursprungligen postat av
avec
Ha ha ha
Vilket trams. Vare sig du är man eller kvinna så vill du föröka dig. De som är 18+ och inte vill ha barn har inte växt upp och är pojkar eller tjejer.
Så skriver du bara för att du själv har barn.
Att vilja föröka sig går emot hela konceptet att vara man. Män är fysiskt attraherade av kvinnor. Kvinnor har fortplantningsdrift. Det är ju ett faktum att kvinnor har en biologisk klocka, män har det inte.
Fjanton och andra "män" som vill ha barn vill egentligen ersätta sig själva. Det är ett sätt att signalera sin oduglighet som man. Jag ska inte gå in djupare på det för då blir inlägget för offtopic. Den kunskapstörstande kan gå igenom min inläggshistorik, jag har för mig att jag har skrivit mer ingående inlägg i frågan.
Anton vet att han är misslyckad som man och kuvad i äktenskapet. Det är därför han ser arg ut i
fotot jag länkade. Och det är därför Sofia ser missnöjd ut - hur ska hon känna en genuin attraktion till en cuck? Hon inbillar sig att hon är attraherad av honom pga uppdämt trygghetsbehov och barnlängtan. Anton inbillar sig att han är attraherad av Sofia för att han har barnlängtan(
extremt omanligt) och för att han blev bränd av sin förra,
långt mycket snyggare flickvän.
Han anser sig inte förtjäna bättre än Sofia. Precis som Pontus i bonde söker fru inte ansåg sig förtjäna bättre än Lisa(han blev också bränd av sitt ex - lämnad för en yngre hunk).
Fotot avslöjar hur dom egentligen känner. Det är ett väldigt bra foto.
Fjantons busiga och malplacerade lilla uppvisning av sin håriga pojkstjärt var ett sätt att lura sig själv att han har ett uns av manlighet i sig. Typiskt svenskt. Han är verkligen ett praktexempel på den stereotypiska, svenska mesmannen. Inte hjälps han av sitt lika stereotypa, smala och oattraktiva hästansikte. En kvart tillsammans med honom och kvinnorna måste uppsöka läkarvård för centimeterdjupa torrsprickor i underlivet.
Till skillnad från andra så tror jag inte att Ellinor egentligen hade velat säga nej. Lars hade velat säga nej, men samtidigt gillar han maktkänslan i att Ellinor är besatt av honom och han valde att säga ja på ett drygt sätt. Han kommer smutta på Ellinors energi tills
hon är den som säger att dom ska skiljas.
Varför är Ellinor besatt av Lars?
(FB) Gift vid första ögonkastet och mer ingående
(FB) Fråga till kvinnor: Varför dras kvinnor till misär?