2021-04-08, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
IQ- Nardos kollar på bilderna ifrån Rosarch-testet
"Jaha, ey det här är kroppens delar ju"

2021-04-08, 18:27
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saassy
Mergim: 1a fys, 2a IQ.

Tanja: 3e fys, 1a IQ.

Just nu leder alltså mergim.

Det fanns flera som kom tvåa på IQ testet. Alltså är det inte exklusivt.
Fysiska test jämförs alltid utifrån kön. Mindre muskelmassa etc. Det är därför man inom exempelvis sport har åtskilda ligor. IQ har inte det kravet och väger tyngst.
2021-04-08, 18:28
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Sluta skryt om att du jobbar på BB-produktionen.
Om jag ändå gjorde det, då hade det blivit åka av, tro mig!
2021-04-08, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vad tänker du att hon tillför i bakgrunden? Jag tycker nämligen hon sjunker in lite väl i bakgrunden.
Hon har samtal och hon iaktar. Underhållning denna vecka, nej inte till någon större del. Men hon suger åt sig som en svamp av det som sker och hon kommer kunna spinna framöver. Julia är orädd och rättvis, under senare och andra omständigheter så kommer det ske saker.

Julia är inte på något sätt klar i huset, hon har inte ens börjat <3
2021-04-08, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dueheltbanana
Har inte alls sett nått från denna säsong men såg att deltagare från förra året kommit in igen. Varför?! Någon som har koll på hur många som tittar? Detta med gamla deltagare känns ju bara som något de gör för att fler ska titta? De tog ju in de med mest personlighet och som skapade mest drama också.
BB hittils i år har varit ett trött gäng som sover halva dagarna, går och lägger sig 22 och leker Maffia och heta stolen resten av tiden. TV4 / Meter Television fick panik och såg ända utvägen i att skicka in kaosdeltagare ifrån förra säsongen. Om det har funkat? Svar nej.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Men poäng o placering är helt oviktigt! Generalerna bestämmer vem som får immuniteten. Det behöver inte ens vara den som presterat bäst på proverna, utan den de vill rädda! Testerna är bara för att de ska ha något att göra + att vi ska få underhållning. Tänker de taktiskt, ger de immuniteten till Mergim!

Vem kom tvåa på fys då? Om man ser helheten denna vecka vad gäller kämparglöd, positivitet, uthållighet och bra prestation överlag vad gäller tävlingen så då borde de absolut ge Immuniteten till Tanja! Inget snack om saken.
Medlem
Mardrömmen att söka psykologhjälp och mötas av Nardos och Emelie.

Bara tanken får mig att känna ett starkt behov av att gå i terapi. Ringer KRY nu!
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nej verkligen inte då han själv ansvarar för sitt agerande men om man märker att Simon skevar ur är det ju isf bättre att inte göra någonting. När han kläcker ur sig saker eller bara allmänt uppvisar dålig attityd. Att skratta och hålla på gör det inte bättre, tvärtom ännu värre. De borde ju veta och se när det går för långt. De bor ju ändå tillsammans och alla ska trivas och känna sig någorlunda harmoniska trots kaos emellanåt. Ja som en familj. Självklart är det hans eget ansvar och försvarar verkligen inte hans beteende och jag tycker han har gått för långt med eller utan ADHD!

Jag tror inte heller att Simons uppvisningar är ett typiskt symtom på ADHD! Det var väl det som var frågan här egentligen.
Håller med, trots att jag gillar Simon.
De enda långa inlägg jag läser är din och ibland något annat.👍

Lil Zingo
2021-04-08, 18:30
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Vem kom tvåa i fys om Tanja kom 3:a, trodde hon kom 2:a?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Fast Emelie kanske också tänker så att det är bättre att "spara" Steph till Måndag om de väljer att ge Mergim immunitet idag eftersom han faktiskt ser ut att ha varit bäst idag. Det ser dumt ut om de ger den till Judith nu eftersom både Mergim och Julia ligger högre.
Om hon då sätter Simon eller Tanja mot Jullan på Söndag så kanske hon tror att det är större chans för Judith att bli kvar på Måndag om hon sitter mot Steph. Ska stödrösta sönder på Steph isåfall
Låter som ett ganska rimligt scenario!
Kommer Emelie kunna få sin vilja över Nardos though? Ser framför mig hur de sitter och tjafsar, Nardos säger "Fast asso de är såhär öööh att jag eeehhh har offrat så mycke den här veckan föschtåruu och öööh jag har fått så ehhh mycket hat fattaru så öööh jag tycker faktiskt jag ööh vahettere öööh ehhh kan få bestämma fattaru" i en timme tills Emelie tröttnar, sätter armarna i kors över bröstet och stampar ut från rummet medan hon skriker "JAUUU OOREERKAR ENNTEEE MEEEHR GÖÖÖER VAAAU DUU VEEELLL" typ.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Undra vad Jullans snubbe tycker om att hon ligger tätt och kramas o gosas med lebban Judith konstant helt ihopslingrade..
Vad tror ni, börjar Vithajen kära ner sig i Jullan?

Hon har iallafall helt och hållet glömt bort Tanja (den livs levande legenden enligt henne själv....) 🤔

Håller med. Judith verkar nerkärad (igen). Tycker de går till överdrift lite.
Medlem
Blaisens avatar
Hur har de tänkt sig att gradera psyktestet, vad är "rätt" svar? Godtyckligt de luxe!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in