2021-04-08, 18:14
Medlem
Ridnes avatar
Om de sätter Steph mot Julia på Söndag, vem tror ni vinner?
Jag är inte säker faktiskt. Tror nog Jullan slår Steph.
2021-04-08, 18:15
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men alltså hon MÅSTE ta Jullan. Jag har inte sett i princip någon som hypear Jullan i år, men folket ÄLSKAR Tanja. Så jag är nästan helt säker på att hon skulle fixa det.

För min del kan Jullan lämna tbh. Tycker inte hon tillför speciellt mycket faktiskt... men kan kanske vara pga att det är den vecka som det är.

Haha lite väl OT att diskutera kanske. Men ja, fem och ett halvt år i helfart såklart.

Kan räkna åt dig: 330.

Du får tvivla om du vill, behöver inte bevisa något för dig. Men kan skicka bild i PM om du verkligen är intresserad, LIL Zingo. Kan visa mina toppbetyg i samtliga kurser också<3
Grattis👍 Skicka gärna.
Sen stavar du LIL Zingo fel i detta Nicket, ska vara Lil Zingo😀

Lil Zingo
2021-04-08, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Om de sätter Steph mot Julia på Söndag, vem tror ni vinner?
Jag är inte säker faktiskt. Tror nog Jullan slår Steph.
Funderade på det igår, den är klurig. Julia har inte alls samma hype i år, men Steffi har ju sjunkit ganska duktigt senaste veckorna. Tror det skulle vara ganska jämnt tbh.
2021-04-08, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Att ge en immunitet till Tanja är som att slänga bort det! Tanja tar alla i en måndagsfinal! Det vet t.o.m de där inne. Mergim borde få det!

Ja han presterade bra på fys, så det är ok! Ge det till Judith däremot är ju bara populistiskt.
2021-04-08, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Naturligtvis.

Mergim: 1a fys, 2a IQ.

Tanja: 3e fys, 1a IQ.

Just nu leder alltså mergim.
Medlem
Citat:
Men alltså hon MÅSTE ta Jullan. Jag har inte sett i princip någon som hypear Jullan i år, men folket ÄLSKAR Tanja. Så jag är nästan helt säker på att hon skulle fixa det.

För min del kan Jullan lämna tbh. Tycker inte hon tillför speciellt mycket faktiskt... men kan kanske vara pga att det är den vecka som det är.

Haha lite väl OT att diskutera kanske. Men ja, fem och ett halvt år i helfart såklart.

Kan räkna åt dig: 330.

Du får tvivla om du vill, behöver inte bevisa något för dig. Men kan skicka bild i PM om du verkligen är intresserad, LIL Zingo. Kan visa mina toppbetyg i samtliga kurser också<3
Givetvis tar Tanja Julia i en omröstning, det är en total nobrainer. Men faen om det händer att de hamnar med varandra i en duell, jag vill ha Julia kvar!! Julia tillför i bakgrunden och kommer leverera till 100% om hon blir kvar. Jag är helt säker.

Dags att lämna av de som sitter löst nu är i första hand Steph, i andra hand Judith.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hör vad du säger (skriver, hehe), men tycker det blir knepigt om det ska vara upp till de andra deltagarna i huset att anpassa sig och bemöta Simons beteende och diverse utspel på uttänkta sätt. Det är inte upp till dem att ”uppfostra” honom.

Nej verkligen inte då han själv ansvarar för sitt agerande men om man märker att Simon skevar ur är det ju isf bättre att inte göra någonting. När han kläcker ur sig saker eller bara allmänt uppvisar dålig attityd. Att skratta och hålla på gör det inte bättre, tvärtom ännu värre. De borde ju veta och se när det går för långt. De bor ju ändå tillsammans och alla ska trivas och känna sig någorlunda harmoniska trots kaos emellanåt. Ja som en familj. Självklart är det hans eget ansvar och försvarar verkligen inte hans beteende och jag tycker han har gått för långt med eller utan ADHD!

Jag tror inte heller att Simons uppvisningar är ett typiskt symtom på ADHD! Det var väl det som var frågan här egentligen.
Senast redigerad av Mouchino 2021-04-08 kl. 18:22.
2021-04-08, 18:19
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Funderade på det igår, den är klurig. Julia har inte alls samma hype i år, men Steffi har ju sjunkit ganska duktigt senaste veckorna. Tror det skulle vara ganska jämnt tbh.

Tror också det blir väldigt jämnt. Rätt säker på att Emelie vill sätta Steph på Söndag.. Hon gillar inte S. så då blir hon av med henne.. Jag vet inte ens vem jag hoppas ska vara kvar. Gillar Jullan men hon ligger mest och skedar med Judith eller surar denna säsong. Nästan bättre att ha kvar Steph ett tag till isåfall.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saassy
Mergim: 1a fys, 2a IQ.

Tanja: 3e fys, 1a IQ.

Just nu leder alltså mergim.

Ok! Då borde det bli Mergim då!
Medlem
Mouchinos avatar
Nu måste Tanja ta detta!
2021-04-08, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Givetvis tar Tanja Julia i en omröstning, det är en total nobrainer. Men faen om det händer att de hamnar med varandra i en duell, jag vill ha Julia kvar!! Julia tillför i bakgrunden och kommer leverera till 100% om hon blir kvar. Jag är helt säker.

Dags att lämna av de som sitter löst nu är i första hand Steph, i andra hand Judith.
Vad tänker du att hon tillför i bakgrunden? Jag tycker nämligen hon sjunker in lite väl i bakgrunden.
2021-04-08, 18:21
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Min favoritmening är: Vad var det jag sa?
Nu blir det: Vad var det jag skrev?
Kall luft i kombination med andfåddhet = hosta

Vem vann ”IQ-testet”?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in