2021-04-08, 18:07
Medlem
Ok, det är helheten som räknas det är jämt mellan Tanja och Mergin. Den som var bäst på alla delar över dagen kommer vinna.🙏
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
För att ha så få HP i bagaget är du snabb med att kalla andra dumma

"Moderaterna". Smart du.

Kommer de hinna med psykologtestet idag ens? Eller kommer de skita i det TRO? Skulle vilja se vad de kommer på för lösning på det.

Hm fattar inte vad hen menar, vad har Ulf Kristersson med Flashback att göra? 😁
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Feta människor tänker endast på mat. Ingen har självinsikt nog att ta tag i sig själva heller. Kolla på Blåvalen, hon skyller fortfarande på att hon är enorm för att hon spelat hockey. Hur kom den logiken till egentligen? Luis var likadan, han hittade på en historia om hur han fick svälta som barnen i Afrika. Bullshit alltihopa.
Javisst! Alla vet ju att man blir ofrivilligt fet om man förr upplevt svält.

Jag skiter i vad folk väger, egentligen. Jag har 10 pannor för mycket själv. Det är lögnerna och bortförklaringarna jag inte tål. Det är löjligt. Kalorier in, kalorier ut; oberoende av känslor. Det är inte så jävla svårt.
2021-04-08, 18:08
Medlem
Vadå skandal om inte Tanja vinner? Mergim sopade banan med allihopa i hinderbanan tidigare idag. Ett extra poäng på testet lär inte slå det. Och dom har väl ett prov kvar väl?

Mergim är det nog som får immunitet, pga prestation men även för både Nardos och Emelie vill ha kvar honom. Det fick vi veta i tisdags när Emelie ville pakta med lagen som de skulle dela upp dom i.
2021-04-08, 18:09
Medlem
Om jag förstått det rätt så var Tanja 2:a på fystest och 1:a på iq-test, borde då vara självklar immunitet till henne.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
NÄVARNA ÄR REDO.

Oh yes!!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Ja. Då tycker jag vi gemensamt skriver i CAPS!

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
varför skulle prod lägga sig i just nu när dem inte lagt sig i ett piss under veckan?

Caps-lock säsongen ut nästan Allan.. För att produktionen vill säkra Judith. De vill inte att Tanja så bli immun för hon sitter säkert på Måndag ändå. Judith kommer åka om hon inte blir immun och produktionen försöker ju med alla medel att rena hennes sexofredande rykte.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Vadå skandal om inte Tanja vinner? Mergim sopade banan med allihopa i hinderbanan tidigare idag. Ett extra poäng på testet lär inte slå det. Och dom har väl ett prov kvar väl?

Mergim är det nog som får immunitet, pga prestation men även för både Nardos och Emelie vill ha kvar honom. Det fick vi veta i tisdags när Emelie ville pakta med lagen som de skulle dela upp dom i.
Tror personen menade i just "iq" grenen där hon fick flest poäng.
2021-04-08, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag tycker även att de andra runtomkring honom ska ignorera Simons beteende och sluta skratta, understödja och ju mer de håller på så desto mindre kommer han att förstå att det han gör är fel just i den stunden. Nej såklart vi som har ADHD är mer än bara en diagnos, själv har jag aldríg haft problem med att agera ut mot andra utan mer mot mig själv isf. Också viktigt att föräldrar till personer som har ADHD också från början lär dem det sociala spelet och att möta ett dåligt beteende på rätt sätt och tidigt skapar tydliga rutiner och regler, vad som är rätt och fel. Som du säger är inte enbart en diagnos skyldig till ett dåligt beteende, finns många andra faktorer som värderingar, inställning, uppfostran och annat. Skulle nog säga att det är väldigt olika när det gäller uppförandet mot andra. Finns individer med ADHD som är genomsnälla men har annan problematik och sen finns de dem som beter sig tvärtom och kanske inte ens kan leva med någon pga upprepade utbrott och annat men det kan vara så med vilken människa som helst egentligen. Även utan ADHD. Gränsen är nog rätt hårfin att veta vad som är vad men tydliga gränsdragningar, rutiner och ignorera beteendet istället för att heja på och skratta åt det är en början.

Hör vad du säger (skriver, hehe), men tycker det blir knepigt om det ska vara upp till de andra deltagarna i huset att anpassa sig och bemöta Simons beteende och diverse utspel på uttänkta sätt. Det är inte upp till dem att ”uppfostra” honom.
2021-04-08, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Alltså jag tror och hoppas verkligen det! Men blir orolig..

Om Tanja åker ut så är det en SKANDAL i ordets rätta bemärkelse.
Men alltså hon MÅSTE ta Jullan. Jag har inte sett i princip någon som hypear Jullan i år, men folket ÄLSKAR Tanja. Så jag är nästan helt säker på att hon skulle fixa det.

För min del kan Jullan lämna tbh. Tycker inte hon tillför speciellt mycket faktiskt... men kan kanske vara pga att det är den vecka som det är.

Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Ja i min takt gav 5,5 år INTE särskilt många poäng :-). Men med några extra år på det sparkade dom ut mig med 215p. Men som jag lärde mig tidigt: Du hinner ta alla tentamen före examen, så passa på att ha lite roligt också.
Antar att du var flitigare och skrapade ihop full pott?
Haha lite väl OT att diskutera kanske. Men ja, fem och ett halvt år i helfart såklart.

Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Räkna själv, för du vet ju. Lite info: 30 p/termin, kan även vara 45 p/termin.
Men låt mig tvivla på att du fixat det.
Kan räkna åt dig: 330.

Du får tvivla om du vill, behöver inte bevisa något för dig. Men kan skicka bild i PM om du verkligen är intresserad, LIL Zingo. Kan visa mina toppbetyg i samtliga kurser också<3
2021-04-08, 18:13
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hm fattar inte vad hen menar, vad har Ulf Kristersson med Flashback att göra? 😁
Om du läser alla inlägg, så kanske du förstår. Men man kan inte begära för mycket av dig, förstår jag.😀😀😀😀

Mvh
Lil Zingo
2021-04-08, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Om jag förstått det rätt så var Tanja 2:a på fystest och 1:a på iq-test, borde då vara självklar immunitet till henne.

Att ge en immunitet till Tanja är som att slänga bort det! Tanja tar alla i en måndagsfinal! Det vet t.o.m de där inne. Mergim borde få det!
2021-04-08, 18:14
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Naturligtvis.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in