2021-04-08, 17:36
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Ja det är nog tyvärr mycket som sker bakom den här ridån. Återigen att de inte har någon "rättslig skyldighet" att köra fair and square gör att jag faktiskt kan tro på produktionens agenda-grejen.

Ändå tittar man.. fast man vet hur de kommer vinkla till utröstningarna varje vecka
Trodde nästan att vi skulle få ut Judith förra måndagen men de fixade det i sista sekund.
2021-04-08, 17:37
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Ingen av dom är vana att ta order eller ens bli tillsagda. Att ha problem med auktoritet som Simon är en sak, men att böla och kalla någon Hitler för att man får göra några armhävningar är bortom all kritik. Dessa bortskämda snorungar har aldrig stött på motstånd i hela sina liv. Brist på uppfostran är bara början av deras problem. Sedan är de för korkade för att inse sina egna brister, och även om någon lade fram det svart på vitt för dom så hade de stått som tomma fågelholkar helt frågande. Att det är trasiga individer utan hopp är det ingen som har missat, samtidigt som det är en aning tragikomiskt.

Ja det är väldigt sorgligt.
Simon är katastrof och om jag hade varit arbetsgivare så hade han tyvärr inte fått någon provanställning i mitt företag.

Som du skriver, problem med auktoriteter och när han kom in i huset så såg man att han i alla fall hade tränat lite men nu är han bara en lat gnällig liten tjockis.

Han borde vara tacksam över att komma igång med träningen.
Eller tänkte han vara med i Biggest Loser efter Big Brother?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Man ser väldigt lite av Tanja på Instagram. Är det ett medvetet val av produktionen så att hon inte får en massa kärlek där?

EDIT: Hon är nog den enda som kan utmana Nardos där. Om Tanja får massa inlägg på Instagram av BB så kanske det påverkar vem alla influencers vill ska vinna när det blir omröstningar.

Självklart är det medvetet val. Det är nardos bb ska handla om, kolla nu när hon fått de hett om öronen så lägger de ut klipp om att inte sprida hat när det ovanliga fall är nardos armé som står för 95% av hatet. Så genomskinligt.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ok, då finns iaf en här som inte ogillar mig👍😀👍😀
Mvh
Lil Zingo

Det finns säkert många fler.
2021-04-08, 17:38
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Håller med. 100%. Finns en värdig vinnare av miljonen och det är Tanja.
Så är det!
Ingen protest.
2021-04-08, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Förutom om man heter Lennie.
Heter man Lennie är det ju JAG som gillar på icke-avstånd
2021-04-08, 17:40
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Snarare att Niggeria vill rädda bruschan Mergim som gav henne immunitet.

Nej nej..kommer inte hända. Emelie har "rättat" Judiths test trots att hon hade fel.
2021-04-08, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Dompa sa häromkvällen när dom pratade om sex att han hade haft en jävligt nice karantän.
Han låg väl och knullade nån covidbrud 😱😷😷😷😷😷🍆💦🍕🍑

Så kan det vara 🤣🤣 Han verkar inte vara så noga direkt var han stoppar pålen annars hade han inte visat intresse för skatan Emelie.😘
2021-04-08, 17:42
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
HAHAHA, förlåt? För kul.

Emelie sa ju också att hon saknade något från typ sminkväskan samma dag VV drog och trodde hon blivit prankad. Någon som vet om hon hittade det hon saknade? Annars är det ju hysteriskt dråpligt.

Vet ej om Emelies smink men ja.. Maddes skor fick hon med sig. Tydligen var det inga jättedyra skor sa Madde men ändå.
Medlem
herpesvårtas avatar
Helvete vad Nardos kämpar för att Mergim ska få vinsten. Ifrågasatte i princip alla Julias provsvar. Emelie misstänkte att Mergim fuskat på en fråga men Nardos hade minsann sett att han inte gjorde det. Well well.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Tanja ska absolut vinna. Att folk ens tror att Simon skulle ha en chans mot henne i en omröstning. Nardos vs Tanja i finalen gissar jag på.

Som alla här inne vet gillar jag Nardos. Men eftersom jag är en rättvis människa tycker jag Tanja förtjänar vinsten mer. Hoppas dock Nardos kommer till Final med Tanja
2021-04-08, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Helvete vad Nardos kämpar för att Mergim ska få vinsten. Ifrågasatte i princip alla Julias provsvar. Emelie misstänkte att Mergim fuskat på en fråga men Nardos hade minsann sett att han inte gjorde det. Well well.

Bra där Nardos👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in