2021-04-08, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Är det bara jag som är trött på att "tittarna" får bestämma vem som blir immun när det gynnar produktionen och när det INTE gör det är det utvalda deltagare som får välja. Jag VISSTE att produktionen skulle fixa att Rovjudith fick sitta säkert. Som de gjorde förra veckan när de skickade hem Alex fastän han skulle ha varit immun efter Vickys felsteg. Helt otroligt.
På Måndag skickar de ut Steph.
Nästa Måndag skickar de ut Jaqi.
Rovjudith och Joel kommer sitta säkert flera veckor till. Jippie.

Judith, huh? Vad har jag missat?
2021-04-08, 16:41
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Är det bara jag som är trött på att "tittarna" får bestämma vem som blir immun när det gynnar produktionen och när det INTE gör det är det utvalda deltagare som får välja. Jag VISSTE att produktionen skulle fixa att Rovjudith fick sitta säkert. Som de gjorde förra veckan när de skickade hem Alex fastän han skulle ha varit immun efter Vickys felsteg. Helt otroligt.
TV4 är inte professionella och borde inte få lov att hålla i BB.
2021-04-08, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Nä det tror jag inte att militärveckan är slut. Dom ska väl bara ta dom här testen. Sen kör dom väl igång igen

Tveksamt! De fyra (eller fem?) som är ”sjuka” lär ju fortsätta vara isolerade tills de är symptomfria för att inte smitta ner de andra o då blir det ju inga fler tävlingar. Samt att alla fysiska aktiviteter lär vara inställda tills att de blir friska! Synd som fan! Såg fram emot IQ o psyk-testerna..men hoppas jag har fel o att det fortsätter!
Senast redigerad av Sabr1na639 2021-04-08 kl. 16:45.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Deltagarna ska nominera varandra, det har jag tyckt hela tiden.
Det som är nu är bara trams!

Mvh
Lil Zingo
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Okay. Men hade du matlust överhuvudtaget? De på jobbet kunde inte få i sig något.
Märklig virus.
Jag hade ingen särskild matlust i heller
2021-04-08, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Adrian vågar inte säga ja eller nej till Nardos när hon frågade om han hade flörtat med en tjej efter sitt ex.

Listan på saker som Adrian vågar göra är nog jävligt kort! 😅
Medlem
Citat:

Ja det är nog tyvärr mycket som sker bakom den här ridån. Återigen att de inte har någon "rättslig skyldighet" att köra fair and square gör att jag faktiskt kan tro på produktionens agenda-grejen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Hahahaha

Jag ser det framför mig:

Säsongen slutar med en stor censur, sen får vi se deltagarna som vinkar till kamerorna.

Sen kommer det stå "Tillfälligt avbrott" i all evighet.

Amen.
Big Brother 2021 nerlagt för TV4 / Meter Television ruinerat efter COVID-19 snabbtest som kostar 3000 spänn styck. Budgeten i negativen och deltagarna tvingas nu betala för att fortsätta vara med i programmet.
2021-04-08, 16:44
Medlem
amiliasharborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
hade inte nardos testat sig nyss varför är inte hon i sovrum1 för?

kan sov1 folket fått positivt?

Antar att det är dem som känner sig sjuka som är i sovrum 1
Medlem
Mergim - veckovegetarian
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ja, är nog bättre än att smitta hela huset.
Mvh
Lil Zingo

Hur menar du med "hela "huset". Är det Corona så är redan alla smittade. Vid en normal förkylning hade de redan varit smittade och Corona är ännu mer smittsam. De äter ur varandras mat, koppar, bestick, kramas, pussas. Varför skulle man riskera att släppa iväg dom när de redan i princip sitter i karantän. BB huset är en av de säkraste ställen att ha dom på. Eller.
2021-04-08, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Tveksamt! De fyra som är ”sjuka” lär ju fortsätta vara isolerade tills de är symptomfria för att inte smitta ner de andra o då blir det ju inga fler tävlingar. Samt att alla fysiska aktiviteter lär vara inställda tills att de blir friska! Synd som fan! Såg fram emot IQ o psyk-testerna..men hoppas jag har fel o att det fortsätter!

fyra som är sjuka? det är väl bara Simon som kände lite, Steffi sympatiserar med honom. Madde hade lite ont i halsen men det var bättre. Får dom ok på corona testet behöver dom inte isoleras. Sen är det ju bara IQ test och psykologi test kvar idag och det är ju inte jätte jobbigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in