2021-04-08, 15:53
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Tack och godkväll. Tyvärr rivstart på jobbet efter påsken, men jag skall nog hitta ett sätt att fuska mig ur. Ibland måste jag visa kroppen på kontoret men underrättade snabbt att jag känner mig febrig. Order om att jobba hemifrån 1 månad

Jag använde lite BB taktik för att komma på det.
Papegojan roar mig inte då jag älskar fåglar. Bläh.

Smart! Distansarbete rekommenderas alla som har möjlighet.

Jag vet, jag älskar djur och skulle vilja prygla upp honom för att ens ha kommit på tanken!
2021-04-08, 15:54
Medlem
htsolna08s avatar
alla röker så inte konstigt de hostar..
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
9 personer i huset hostar hela jävla tiden, typ alla förutom Nardos, Adrian och Madde.
De drog in massa kall luft i lungorna när de tävlade på utegården, rätar snart upp sig.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
I regel ~4-5 dagar men upp till 14 dgr har jag för mig.
De hade för längesedan tappat matlusten och legat utbrända. Vi har haft flera med corona på kontoret. De har nästan alla samma symptom. Men de hade väldigt lindriga symptom.
2021-04-08, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Om Madde är den kaninkokerska som det spekulerats om så lever Lasse farligt. Nu när hon fått höra om de sexuella mötena mellan Adrian & Lasse så finns de en stor risk att hon letar upp Lasse och knäcker hans lille papegojnacke i ren svartsjuka. 🦜

Jag tycker Lasse förtjänar ny hemlig identitet efter det brutala avslöjandet och utlämnadet utav övergreppen på Lasse...

#StåUppFörLasse

HAHAHA
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Snälla cancel this whole shit!!!

Ja, tänk om det blir som det blev i Kanada (tror jag..) förra året. Alla deltagare samlades i soffan och fick reda på att packa ihop och åka hem pga corona... Snacka om 10 fågelholkar
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Han har gått för långt i sitt beteende och har halkat ner mycket på min lista. Det värsta är ju att några tycker han är så jävla rolig, kan tänka mig att han då får ännu mer luft under vingarna. Tråkigt då jag verkligen sett honom som vinnare men jag personligen kan inte acceptera sånt här extremt bullshit. Han sabbar ju för resten av gruppen med detta. Mergim sa ju till Simon igår på utegården vid träningen att bara vara tyst istället för att göra det ännu värre!
Tänker som du, det har gått för långt, han fattar inte det själv.
Medlem
htsolna08s avatar
censur igen, kör de coronatest nu eller?
2021-04-08, 15:56
Medlem
Anonym396s avatar
Hoppas de har corona så att hela PK-säsongen läggs ner för då kan inte Nardos få miljonen. Men jag tror BB hittar ett sätt att ge den till henne ändå.
2021-04-08, 15:56
Medlem
Citat:
Dålig förlorare är man enligt mig när man ger sitt bästa varje tävlingsmoment och blir irriterad när man förlorar. Simpan blir irriterad när han förlorar, när det är en gren som inte passar honom, när han inte får tillräckligt mycket alkohol, när BB säger någonting som stör honom. Han är mer en bortskämd skitunge än en dålig förlorare om du frågar mig.

Precis så! Det är en ren skymf mot alla som är dåliga förlorare på riktigt. Ett slag i skallen med en gummiklubba skulle han ha. Eller okej, det kanske var att ta i. Men en smäll på käften vore inte mer än rätt.
2021-04-08, 15:57
Medlem
Dickman hade antikroppar har jag för mig att han sa.
2021-04-08, 15:57
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Vilket jävla drama det skulle bli i media om Corona kom in pgr av detta. Joel straffades inte ens för sitt beteende.

Citat:
Ursprungligen postat av bajjes
Alla verkar helt insane sjuka, detta är riktigt illa.

Citat:
I regel ~4-5 dagar men upp till 14 dgr har jag för mig.

Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Inkubationstiden 2-14 dagar vanligtvis står det på 1177.

Jag tror ju inte att det är Corona utan snarare ett resultat av att de varit mer fysiskt aktiva på 3 dagar än hela övriga 50-dagarsperioen, plus att vissa har astma, säkert några pollenallergiker också och som sagt, dåligt leverne. Corona är inte uteslutet men jag tror inte det. (Hoppas inte det).

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in