2021-04-08, 15:49
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Kikade nyss på denna. Man inser verkligen hur programmet bara sjunkit och sjunkit med åren 😭

https://youtu.be/xX1xarVLVdU

Ägg, ägg, ägg! ÖVERALLT ÄGG! 🥚🥚
Underbart, Joe!
Såg hela säsongen från 2011 för ett tag sen. Fy fan så roligt det var att de kunde använda konversiell musik.
Var någon tjurig och satt i soffan drog BB på "sudda sudda sudda bort din sura min" och andra roliga låtar som passade in i olika scenarion. Man tappar ju lite av det nu tyvärr.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Dålig förlorare är man enligt mig när man ger sitt bästa varje tävlingsmoment och blir irriterad när man förlorar. Simpan blir irriterad när han förlorar, när det är en gren som inte passar honom, när han inte får tillräckligt mycket alkohol, när BB säger någonting som stör honom. Han är mer en bortskämd skitunge än en dålig förlorare om du frågar mig.
Bra formulerat. Är med dig!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Dålig förlorare är man enligt mig när man ger sitt bästa varje tävlingsmoment och blir irriterad när man förlorar. Simpan blir irriterad när han förlorar, när det är en gren som inte passar honom, när han inte får tillräckligt mycket alkohol, när BB säger någonting som stör honom. Han är mer en bortskämd skitunge än en dålig förlorare om du frågar mig.
+1 en lipsill som gillar att spela pajas
2021-04-08, 15:50
Medlem
1754s avatar
Joel försa sig nyss! Tänk om vi alla har Corona.....*Tystades ner*.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
God morgon Köörrrrrrrmiiii! Sovit gott?
Nej, de kommer inte ligga, hon är varken pojke eller papegoja så det sker icke
#LassesLifeMatters

Tack och godkväll. Tyvärr rivstart på jobbet efter påsken, men jag skall nog hitta ett sätt att fuska mig ur. Ibland måste jag visa kroppen på kontoret men underrättade snabbt att jag känner mig febrig. Order om att jobba hemifrån 1 månad

Jag använde lite BB taktik för att komma på det.
Papegojan roar mig inte då jag älskar fåglar. Bläh.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Chansen (risken?) är större att han stoppar in den i fem sekunder i Las...- Nardos

been there, done that liksom

🦜

Om Madde är den kaninkokerska som det spekulerats om så lever Lasse farligt. Nu när hon fått höra om de sexuella mötena mellan Adrian & Lasse så finns de en stor risk att hon letar upp Lasse och knäcker hans lille papegojnacke i ren svartsjuka. 🦜

Jag tycker Lasse förtjänar ny hemlig identitet efter det brutala avslöjandet och utlämnadet utav övergreppen på Lasse...

#StåUppFörLasse
Senast redigerad av DEMONOMICON 2021-04-08 kl. 15:53.
2021-04-08, 15:51
Medlem
Joel drog in corona i huset? Förstod aldrig varför han dickmen skulle in i huset egentligen.
Medlem
9 personer i huset hostar hela jävla tiden, typ alla förutom Nardos, Adrian och Madde.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Säkert Joel som dragit in Corona i huset efter att han smekattackerade Dickman förrut.

Det sjuka är ju att det inte är helt omöjligt! Dikmen hade dessutom inga skydd på sig! Dumt att chansa! Men det har gått för lång tid väl? Inkubationstiden är väl kortare?
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Kanske, jag gillar hans sura gliringar så de får gärna fortsätta. Garvade ihjäl mig imorse när han kommenterade bakåtgången i nuggerummet yrvaken å dan. Övriga gänget om skrattar sig harmynta nu håller med.
Tyckte det var kul i början men nu vetefan? Jag menade som jag skrev han piggnade till efter att ha surat färdigt och fortsätter på samma bana.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Uppdaterad hälsoinformation till deltagarna, vad tusan kan det innebära??

Vart ser du det?
2021-04-08, 15:52
Medlem
Citat:
Det sjuka är ju att det inte är helt omöjligt! Dikmen hade dessutom inga skydd på sig! Dumt att chansa! Men det har gått för lång tid väl? Inkubationstiden är väl kortare?
2-14 dagar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in