Citat:
Ursprungligen postat av
Garre74
"ska vara" - skrev mycket väl vilket är ett rimligt antagande.
Och eftersom den ena parten tydligt sagt det förekom och att det var som mest intensivt under början av augusti så blir det mest sannolikt att det förekom någon slags argumentation från Ebba.
Det är ju sånt här som gör att man undrar - OM Esbjörn är vid sina fulla bruk så ska ju inte tjat eller övertalningar, eller argumentation spela någon roll.
Men det är som att ni är livrädda att gå in på det spåret, ni poängterar istället hur Esbjörn ville direkt sälja huset, han var aktiv, han har visat huset osv osv.
Övertydliga med hur Ebba gjort allt rätt. Överdrivet.
Vad är problemet?
Jaha, om Ebba fick argumentera för sin sak?
Ert svar borde bara vara "och - vad spelar det för roll?"
Allt blir bara suspekt. Vems agenda följer ni?
Du behöver inte kalla mig för NI det går bra med du!
Jag tror inte hon behövde tjata, men säkert var det en diskussion med två vuxna individer och båda hade säkert sina egna idéer och synpunkter.
Jag tror att Esb mycket väl var införstådd om varför hon var där och varför han skulle skriva på.
Allt faller på sin egen orimlighet om han säger att hon tjatade och han inte skulle förstå vad han skrev på.
om han inte förstod så varför skrev han inte bara på ?
om han inte mins varför minns han då att hon tjatade?
om han knappt inte såg varför säger han att han inte mins ?
om han säger att han inte bryr sig om priset varför skulle han då tänka en vecka på priset?
Om han säger att hans älskade hus är allt han har varför gick han då dit först med vetskap om att hon ville köpa?
om han skrev på utan att förstå varför var det då diskussion om priset?
Nä han har ett sätt att försöka komma ur detta och försöker med flera saker han inte minns han inte förstod hon tjatade han såg knappt han ville inte hon skulle ta ner träd osv.
Orsaken till att han inte vill sälja längre är betydligt mer intressant att ta reda på!