Citat:
Ursprungligen postat av
DehydratedApple
Tycker ni överreagerar på hur Svintonegern agerar. Det är inte hon som överdriver utan resten av gruppen som är curlade barnrumpor. Det är en lek som är över om någon dag, och rekryterna tar det som om det var sista veckan i livet. Lägg av, lugna er.
Det är ju inte att hon är en maktgalen psykopat som stör, det skiter då jag iallafall fullständig i.
Är ju hennes (totala brist på normal) talförmåga som driver en till vansinnets gräns!
Nu när hon (tackgodegud) ÄNTLIGEN dragit ner på hennes vedervärdiga jävla YEEEEEYY skrikande så har ju dumjäveln ersatt det med nåt ÄNNU värre!!
Timslånga psykopat-monologer som enbart består av att hon upprepar:
Fattaru ÄHHH RESPEKT jag LEDIG såhär ÄHHH liksom ÖHHH givakt ÖHH General RESPEKT jag fattaru ÖHHH jag ångrar varför ÖHH fattaru ÄHH fucking ÖHH givakt RESPEKT General ÖHHH personligt RESPEKT förshhtårdu ÖHHH jag fattaru ÖHH själv RESPEKT vasaru? GIVAKT Vad? Snälla ÖHH förshhtåru ÖHHH mig fattaru RESPEKT General snäll ÖHHH mig RESPEKT fattaru ÖHHH!
som ett mantra, och idioterna som styr DC måste givetvis få med varje nanosekund av vansinnet?!
Ohygglig människa
Edit. När man tänker efter så är det här patetiskt nog allt hon har att komma med i hennes hopplösa försök att kommunicera med dom andra!
Hon kan ju enbart skrika YEEEEEYY som det efterblivna stolpskott hon är.
Och när hon ska försöka vara "seriös" 😂 kommer det bara ut sån där totalt hjärndött ordbajseri som står beskrivet ovan.
Hon har inte hjärnkapacitet till mer, helt enkelt!