2021-04-08, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicamace
Tänker att hon var seriös. Det är ju inte normalt att lämna med andras prylar med sig. Madde upptäckte efter att hon gått ut att Victoria fått med sig hennes vita gympadojor t ex. Det var inget som var avtalat dem emellan.
Försvann inte grejer med Victoria även förra året, eller minns jag fel?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nej det inte du ser är att hon behöver HJÄLP Nardos av en psykolog för när du börjar prata om dig själv i 3e person är det JÄVLIGT illa ska du vet, Nog för Vicky var tokig men det var på ett annat sätt men dett aär tamjefan galenskap till psykos hon har!

Tro mig, jag ser. Nardos är inte normal nånstans. Men jag föredrar att ha en sån som henne i ett program som bb än en mesig skitunge som Adrian.
Medlem
DjPuttes avatar
Är det inte Nardos i DC så är det matlagning i DC har inte producenten bgt med intressantare hitta att visa då???
2021-04-08, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Jag berättar exakt vad som hände i liven. Ingen åsikt utan återberättar bara det som visades nyss.
Vad är fel i din hjärna så som du förnekar verkligheten? Måste vara svårt att leva ditt liv om du lever i den förnekelsen hela tiden
Gröna Nardos ger honom en 3 sekunders lång mördarblick
den var det bara du som uppfattade och jag gissar på att du tror att det var för att nardos vill
k-kblockera.Eller?
2021-04-08, 13:07
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Tycker ni överreagerar på hur Svintonegern agerar. Det är inte hon som överdriver utan resten av gruppen som är curlade barnrumpor. Det är en lek som är över om någon dag, och rekryterna tar det som om det var sista veckan i livet. Lägg av, lugna er.
Det är ju inte att hon är en maktgalen psykopat som stör, det skiter då jag iallafall fullständig i.

Är ju hennes (totala brist på normal) talförmåga som driver en till vansinnets gräns!

Nu när hon (tackgodegud) ÄNTLIGEN dragit ner på hennes vedervärdiga jävla YEEEEEYY skrikande så har ju dumjäveln ersatt det med nåt ÄNNU värre!!

Timslånga psykopat-monologer som enbart består av att hon upprepar:
Fattaru ÄHHH RESPEKT jag LEDIG såhär ÄHHH liksom ÖHHH givakt ÖHH General RESPEKT jag fattaru ÖHHH jag ångrar varför ÖHH fattaru ÄHH fucking ÖHH givakt RESPEKT General ÖHHH personligt RESPEKT förshhtårdu ÖHHH jag fattaru ÖHH själv RESPEKT vasaru? GIVAKT Vad? Snälla ÖHH förshhtåru ÖHHH mig fattaru RESPEKT General snäll ÖHHH mig RESPEKT fattaru ÖHHH!
som ett mantra, och idioterna som styr DC måste givetvis få med varje nanosekund av vansinnet?!

Ohygglig människa

Edit. När man tänker efter så är det här patetiskt nog allt hon har att komma med i hennes hopplösa försök att kommunicera med dom andra!

Hon kan ju enbart skrika YEEEEEYY som det efterblivna stolpskott hon är.

Och när hon ska försöka vara "seriös" 😂 kommer det bara ut sån där totalt hjärndött ordbajseri som står beskrivet ovan.

Hon har inte hjärnkapacitet till mer, helt enkelt!
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-08 kl. 13:24.
2021-04-08, 13:08
Medlem
För mig kan gärna Julia åka ut på söndag/måndag. Hon är bara där inne för att promota hennes JustHype kläder och vara allmänt tråkig. Inte alls samma Julia som förra säsongen.
Medlem
Julia vill att vi som inte tycker det här är jobbigt ska göra det själva, ge mig chans till 1 miljon så gör jag det med glädje
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Tro mig, jag ser. Nardos är inte normal nånstans. Men jag föredrar att ha en sån som henne i ett program som bb än en mesig skitunge som Adrian.
Mesig nej men taktiskt spelar spelet är det inget annat kan se tråkigt ut och färglöst men han gör det han ska i spelet, Alla behöver inte bete sig som Nardos och ha nära en psykos...
2021-04-08, 13:09
Medlem
Conny63s avatar
Börjar fundera om inte Adrian har kontakter i TV4 produktionen han skulle ju ha nergraderas för längesen . Få se om han får vara med på fest i kväll ? skandal då.
2021-04-08, 13:09
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Försvann inte grejer med Victoria även förra året, eller minns jag fel?

Det gjorde det, minns inte vad dock.
2021-04-08, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Vem kommer bli syndabocken för Adrians icke-intresse av Madde om Nardos åker ut? Lite rädd att ni som till synes lever för ett potentiellt förhållande mellan Adrian och Madde kommer gå under av sorg när det inte längre finns något att skylla på. Han är bara inte tillräckligt intresserad. Så enkelt är det!
det har du rätt i men lill-joel är ju nummer två på fantasi k-kblockerar listan så det kommer bli hans fel att tennsoldaten inte vill papegojsa med madde
2021-04-08, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Börjar fundera om inte Adrian har kontakter i TV4 produktionen han skulle ju ha nergraderas för längesen . Få se om han får vara med på fest i kväll ? skandal då.
Han vill ju mer än gärna bli nedgraderad. Han lider av att ta tuffa beslut. Därför tycker jag att han inte ska nedgraderas.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in