2021-04-08, 13:02
Medlem
Det är komiskt ändå att General Alberto klagar på att hindren är för höga och hon hade klagat, för att i meningen efter trycka på hur viktigt det är att alla behandlar henne som hon var en riktig general.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcus20
Vad tror ni de har för tema nästa vecka? Tror ni det blir skräck i år?
Tror tyvärr kärleksvecka för att kompensera allt negativt denna vecka.
Senast redigerad av herpesvårta 2021-04-08 kl. 13:05.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Men håll käft psykfall du har tjatat om Madrian-gate i 5000 sidor. Vad är fel i din hjärna?

Jag berättar exakt vad som hände i liven. Ingen åsikt utan återberättar bara det som visades nyss.
Vad är fel i din hjärna så som du förnekar verkligheten? Måste vara svårt att leva ditt liv om du lever i den förnekelsen hela tiden
2021-04-08, 13:03
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Nej inte än. Skiter i Adrians icke-existerande romanser. Tänk dig denna situationen just nu utan Nardos i huset. Helt jävla dött. Ut med Adrian tack.
Nej det inte du ser är att hon behöver HJÄLP Nardos av en psykolog för när du börjar prata om dig själv i 3e person är det JÄVLIGT illa ska du vet, Nog för Vicky var tokig men det var på ett annat sätt men dett aär tamjefan galenskap till psykos hon har!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLaughAlot
Jag vet inte, men jag slutade hålla på sådär framför spegel när jag var ca 14 år

Så duktigt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Adrian närmar sig madde på utegården. Gröna Nardos ger honom en 3 sekunders lång mördarblick och ropar in honom i huset när han inte reagerar. Adrian ber om att få stanna kvar ute och njuta av solen men hon envisas med att "jag behöver dig här inne".

Kan vi snälla skicka ut den här maktgalna idioten så fort vi får chansen ???

Vem kommer bli syndabocken för Adrians icke-intresse av Madde om Nardos åker ut? Lite rädd att ni som till synes lever för ett potentiellt förhållande mellan Adrian och Madde kommer gå under av sorg när det inte längre finns något att skylla på. Han är bara inte tillräckligt intresserad. Så enkelt är det!
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Adrian har inte kunnat ta en enda "order" hittills. Han ska alltid säga emot.

AD beter sig som en tvättäkta fjant!
2021-04-08, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
ingen favorit längre, inte ens med i top 5
2021-04-08, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Adrian närmar sig madde på utegården. Gröna Nardos ger honom en 3 sekunders lång mördarblick och ropar in honom i huset när han inte reagerar. Adrian ber om att få stanna kvar ute och njuta av solen men hon envisas med att "jag behöver dig här inne".

Kan vi snälla skicka ut den här maktgalna idioten så fort vi får chansen ???
Väntar fortfarande på att fanskapet ska sitta löst så vi kan skicka hem den lilla diktatorn! Ville ha ut henne så fort hon klev in i huset
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Absolut, hon kommer vinna på det. Kul att någon lever sig in i leken iaf och inte grinar som ett barn för en lek.
Verkligen! Pluspoäng till Juddan ändå.

Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Förutom att hon gnällde till ordentligt i förrgår, och bröt ihop igår när Joel gav Simon armhävningar hon sa "Det var exakt det här jag klagade på!!!" Och att hon hade att säga till om att hon tycker dom är för hårda när Nardos hade diskussion med Simon om Simons dåliga attityd.

Idag däremot verkar hon ta det bra men annars har det varit kaos innan.

Okej, har inte sett när hon gjort dessa grejer. Tack för infon!
Men hon står ändå högre än papegojmannen

Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Det enda han har är utseendet. Hade han inte haft det alltså... hahaha tänk er 😂

Det enda som hade varit kvar hade varit hans röst..
Dummaren..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Han är fjant.
Medlem
Mouchinos avatar
Pedram fick order om att diska och gjorde det så varför ska AD kunna neka att göra det som krävs av honom?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in