2021-04-08, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Tror ni Adrian kommer fortsätta sova bredvid Madde eller kommer han gå tillbaka till att sova bredvid Nardos när veckan är slut?

Han sa senast igår att han saknade sin vanliga sängplats.
Medlem
Har på riktigt undrat sen dag ett varför Adrians ex var otrogen mot han. Vem är otrogen mot någon som Adrian liksom?

Nu förstår jag.

Hon (eller HAN) fick väl tävla om att ens få skeda med han, förlorade hon så blev det skamvrån 10 minuter. När det skulle lagas chili con carne fick hon inte använda bönorna i burken för burken var till för att putta fram och tillbaka. Hon fick aldrig se han i kalsonger (gud förbjude att titta under täcket), han hjälpte aldrig till med mat eller hushållssysslor. När hon varit borta intervjuade han henne när hon kom hem. Att stryka han i håret var förbjuden mark.

Listan kan fortsätta men jag ids fan inte, ni fattar nog poängen
Medlem
Anonym396s avatar
1. Nardos kommer ge immuniteten till Mergim oavsett resultat.

2. De som sitter säkert komma rösta Simon till röstningsduellen mot Julia.

Jag tycker att vi faktiskt röstar ut Simon så att Tanja får en större chans i finalen att vinna. Om det blir Simon, Tanja och Nardos i final så kommer produktionens gullegris vinna lätt då vi kommer dela på rösterna.

Det bästa hade varit om vi får papegojaknullaren, apflickan och Tanja i final för då kommer vi ena oss bakom henne samtidigt att de som har kärat ner sig i det rosa rummet delar på sina röster, förhoppningsvis.
2021-04-08, 12:33
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
DC består bokstavligt talat av 25% censur och 75% Nardos.

Eller hur! Förbannat tröttsamt!
2021-04-08, 12:33
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
DC består bokstavligt talat av 25% censur och 75% Nardos.
De måste ha haft möte om att följa Nardos i DC.
2021-04-08, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Tror ni Adrian kommer fortsätta sova bredvid Madde eller kommer han gå tillbaka till att sova bredvid Nardos när veckan är slut?
Lasse såklart.

OJ menar Nardos.
2021-04-08, 12:35
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396

Jag tycker att vi faktiskt röstar ut Simon så att Tanja får en större chans i finalen att vinna. Om det blir Simon, Tanja och Nardos i final så kommer produktionens gullegris vinna lätt då vi kommer dela på rösterna.

Det bästa hade varit om vi får papegojaknullaren, apflickan och Tanja i final för då kommer vi ena oss bakom henne samtidigt att de som har kärat ner sig i det rosa rummet delar på sina röster, förhoppningsvis.
Röstar ut Simon för fördel till Tanja alla ggr i veckan!
Medlem
Blaisens avatar
Citat:

Aldrig i livet! Simon ska vara kvar!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Nardos var en utmärkt general! Hon skulle passa in i det militära på riktigt.
En timma in så blir hon utkastad och ställd inför rätta. Enligt henne själv så allt man gör som general är att "gå på röda mattan" och marschera och visa upp sig själv. Hon tror det är något i stil med en modeshow. Sedan ville hon genomföra tjänstgöring i Eritrea också. Lycka till. 100 piskrapp om du inte tittar befälet i ögonen. Nackskott om du tjaffsar emot.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Nardos var en utmärkt general! Hon skulle passa in i det militära på riktigt.
ja i eritrea
2021-04-08, 12:36
Medlem
Jag hoppas VERKLIGEN Tanja vinner idag. Om inte så kommer hon vara den som röstas fram till den förmodade duellen mot Julia eller Mergim p.g.a. att HoN KOm In I HUsEt SiSt.
2021-04-08, 12:36
Medlem
Citat:

helvete heller jag röstar ut simon. simon kommer ta julia i en ev duell utan problem

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in